Наука та безпечність

 Людині будь-якого віку властиво викликати захоплення і подобатися оточуючим. Одним з найбільш простих та ефективних способів є привертання уваги своїм зовнішнім виглядом. І тут не обійтися без косметики. Вона допомагає підкреслити переваги і приховати недоліки зовнішності. Косметика - це засоби, без яких не обходиться жодна людина. Використання тих чи інших косметичних засобів залежить від географії та національних традицій.

Також слід відзначити, що парфумерно-косметична продукція безпосередньо взаємодіє з людським організмом. Вона наноситься на шкіру, волосся, нігті, контактує зі слизовими оболонками, а отже застосування цієї продукції безпосередньо пов’язано зі здоров’ям людини та її самопочуттям. Тому насамперед необхідно, щоб косметика була безпечною і не наносила шкоду організму.

Уряди багатьох країн регулюють це питання за допомогою технічної документації, різних положень та нормативно-правових актів, встановлюючи відповідні вимоги до виробництва, рівня якості та безпосереднього контролю обігу продукції на ринку, дотримуючись яких виробники та росповсуджувачі косметичних засобів дбають не тільки про своє здоров’я, а й про здоров’я нації вцілому.

Тому безпечність продукції є головним завданням галузі і безпосередньо залежить від наукових досягнень.

Наука та інновації це каталізатори розвитку галузі. Кожного дня вчені різних країн працюють над новими експерементами та розробками для виявлення нових унікальних властивостей, які змогли б в повній мірі задовольнити потреби найвибагливішого споживача. І звичайно підгрунттям для розвитку як науки так і галузі вцілому є високий рівень освіти та обізнаності спеціалістів.

Враховуючи важливіть розвитку освіти та науки в Україні, одним із напрямків діяльності Асоціації “Парфумерія та Косметика України” стало розповсюдження досягнень науки, технічних знань, передового досвіду про ефективні технології, впровадження заходів зниження витрат, екологічно чистих технологій, а також організація лекцій, дискусій, семінарів і конференцій, виступів у засобах масової інформації, надання консультацій, залучення місцевих і закордонних спеціалістів-консультантів.