Парфумерно-косметичний ринок України

 

В даному розділі приводиться комплексне дослідження парфумерно-косметичного ринку. Використовуючи данні Державного статистичного управління та Державної митної служби за 2004-2012рр. розраховано: обсяги випуску, загальний імпорт та експорт, імпорт та експорт по країнах, споживання, середня ціна, а також всі відносні величини приросту. Приведедені розрахунки як для загальної кількості парфумерно-косметичної продукції так і для кожного сегменту окремо. Детальніше

 

Парфумерно-косметичний ринок України поділяється на три групи:

  • парфумерія
  • косметика
  • мило


Рис.1 Валова частка груп товарів від загального виробництва за 2012 р.

В останні роки катастрофічно скоротилося виробництво парфумерії, що і привело до зниження її питомої ваги серед загального обсягу виробництва парфумерно-косметичних засобів.