Події асоціації

Компанія - учасник АПКУ запрошує у свою команду!

Відкрито вакансію на посаду менеджера з закупівель

19.12.2024

Дивитися докладніше Згорнути

Marie Fresh Cosmetics — український бренд натуральної, ефективної косметики власного виробництва. Це не лише бренд, але й місія, яка ставить перед собою завдання забезпечити кожного клієнта здоровими та красивими результатами.

Для Marie Fresh Cosmetics важливими є всі етапи виробничого процесу: від вхідного контролю сировини до тестування фінального продукту. Тому компанія використовує найкращу сировину світових постачальників, дотримується концепції чистого виробництва, використовує професійне обладнання, розробляє унікальні косметичні формули та має європейський сертифікат GMP.

Marie Fresh Cosmetics — динамічна компанія, що швидко розвивається та маштабується. У зв’язку з виходом на міжнародні ринки, відкриттям нових відділів та розширенням існучих ми шукаємо амбітних кваліфікованих спеціалістів, які люблять виклики.

Місцезнаходження: м.Буча, вул. Чорних Запорожців 8.

Факти про компанію Marie Fresh Cosmetics:

  • За час свого існування компанія вийшла на міжнародний ринок;
  • Відкрито напрямок Private Label;
  • В компанії є підприємці більш ніж з 7-річним стажем ведення бізнесу, які стануть твоїми менторами.

До обов’язків менеджера з закупівель входить:

  • Забезпечення необхідною сировиною згідно плану виробництва.
  • Замовлення товарів для забезпечення життєдіяльності офісу та виробництва (канц.товарів, госп.товарів та інших супровідних товарів).
  • Пошук компонентів за узгодженими параметрами.
  • Контроль кількості та якості придбаних послуг/товарів (Реєстр прихідних документів послуг/ТМЦ).
  • Проведення тендерів на закупки. Оптимізація витрат на закупки.

Пропонуємо:

  • Гідний рівень оплати праці — ставка;
  • Професійний розвиток через реалізацію амбітних проектів компанії;
  • Роботу з цікавим та якісним продуктом, який ви точно порекомендуєте друзям та знайомим;
  • Офіційне працевлаштування та відпустку за КЗпП;
  • Графік роботи з понеділка до п’ятниці з 08:З0 до 17:00, наш офіс знаходиться за адресою м.Буча, вул. Чорних Запорожців 8;
  • По закінченню випробувального терміну — можливість відвідувати корпоративні курси англ. мови, згідно до Вашого рівня знань безкоштовно (віддалено).

Вимоги до кандидата/кандидатки:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років.
  • Володіння ПК на рівні впевненого користувача (Word, Excel, 1C, куп)
  • Знання сучасних методів та інструментів закупівель та логістики.
  • Вміння аналізувати та приймати рішення на основі ринкових даних та економічних показників.
  • Високий рівень комунікативних навичок та вміння вести переговори.
  • Вміння працювати в команді.

Надсилайте своє резюме на пошту: gorbacheva.m@mariefreshcosmetics.com або за телефоном 0938859268 (телеграм, вайбер).

Компанія - учасник АПКУ запрошує у свою команду!

Відкриття двох нових вакансій в компанії.

05.12.2024

Дивитися докладніше Згорнути

Компанія «УманьХімТрейд Україна» шукає хіміка-технолога для продажу косметичної сировини!

Місцезнаходження: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, буд. 6 літ. “З”.

До обов’язків входить:

  • Підтримка довгострокових відносин з існуючими клієнтами.
  • Пошук нових потенційних клієнтів та надання їм оптимальних рішень.
  • Активна участь у веденні переговорів та укладанні угод.
  • Втілення бізнес-угод, що відповідають стратегічним цілям компанії.
  • Аналіз ринкових тенденцій та розробка ефективних стратегій продажів.

Вимоги до кандидата/кандидатки:

  • Досвід роботи в галузі виробництва косметики 1 рік або без досвіду роботи;
  • Вища освіта у галузі хімії, хімічних технологій або суміжніх спеціальностях;
  • Вміння переконувати та не боятися чути “ні” — ви знаєте, що це лише початок продуктивної розмови.
  • Розуміння, що бізнес — це, перш за все, люди: здатність знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Пропонуємо:

  • Стабільну роботу в компанії з величезними перспективами розвитку.
  • Конкурентну заробітну плату та офіційне працевлаштування.
  • Зручне розташування офісу, в пішохідній доступності від м. Берестейська.
  • П’ятиденний робочий тиждень (пн — пт, з 9:00 до 18:00).
  • Навчання та тренінги за рахунок компанії, включаючи курси з англійської мови.
  • Можливості для професійного та кар’єрного росту.

Надсилайте своє резюме на пошту: [email protected]

Компанія «Victoria Katsadze Cosmetics » — український бренд доглядової косметики преміум-сегмента шукає Менеджера з продажу В2В

Місцезнаходження: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, буд. 6 літ. “З”.

До обов’язків входить:

  • Активна взаємодія з салонами краси, клініками та косметологами: підтримка постійної комунікації та налагодження довготривалих партнерських відносин
  • Постійне розширення бази клієнтів і розвиток партнерських відносин з постійними клієнтами
  • Збільшення обсягів продажів і виконання планів

Вимоги до кандидата/кандидатки:

  • Досвід роботи в галузі виробництва косметики 1 рік або без досвіду роботи;
  • Вища освіта у галузі хімії, хімічних технологій або суміжніх спеціальностях;
  • Вміння переконувати та не боятися чути “ні” — ви знаєте, що це лише початок продуктивної розмови.
  • Розуміння, що бізнес — це, перш за все, люди: здатність знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта.

 Пропонуємо:

  • Місце роботи: офіс біля с.м. Берестейська, проте значну частину часу Ви будете проводити на зустрічах по місту, а за необхідності — і в інших містах.
  • Конкурентну заробітну плату та офіційне працевлаштування.
  • Компенсуємо витрати на паливо та відрядження.
  • Участь у виставках, семінарах, тренінгах, як в Україні, так і за кордоном.
  • Робота в молодій, амбіційній, команді, де весело і серйозно водночас.

Надсилайте своє резюме на пошту: [email protected]

Фахівці АПКУ зустрілися зі студентами в рамках дисципліни про косметичну індустрію

Фахівців АПКУ було запрошено у якості спікерів у рамках дисципліни "Хімія косметичних засобів"

28.09.2024

Дивитися докладніше Згорнути

28.09.2024 відбулася зустріч зі студентами Донецького національного університету імені Василя Стуса в рамках дисципліни “Хімія косметичних засобів”.

Фахівці АПКУ представили короткий екскурс про Асоціацію, про її місію, діяльність, актуальний стан галузі. Обговорили виклики, з якими стикається косметична галузь. Студенти мали можливість поділитися своїми думками та ідеями, а також задати питання про кар’єрні можливості. Приділили увагу темі технічного регулювання в косметичній продукції.

 

Дякуємо всім учасникам за цікаві питання та активну участь! Сподіваємося на подальшу співпрацю та нові заходи!

Запрошуємо гравців косметичного ринку на конференцію!

Конференція відбудеться в рамках виставки InterCharm 2024

18.09.2024

Дивитися докладніше Згорнути

Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з  ДП «Прем’єр Експо» організовують конференцію присвячену косметичному регулюванню в Україні.

Коли: 18 вересня 2024 року, 10:00-17:00

Формат: офлайн, InterCHARM Україна 2024

 

Чому це важливо?

3 серпня 2024 року вступає в дію технічний регламент, що впроваджує нові вимоги до введення в обіг косметичної продукції. Нове косметичне регулювання – це значні зміни, що торкнуться всіх учасників ринку. Важливо бути в курсі всіх аспектів нового законодавства, щоб гарантувати безпеку та якість вашої продукції, а також зберегти довіру споживачів.

Що на вас чекає?

  • Детальне обговорення вимог Технічного регламенту на косметичну продукцію;
  • Роз’яснення всіх нюансів нового законодавства та його впливу на ваш бізнес: існуючі практики впровадження нових правил та особливості маркетингу косметичних засобів в умовах нового законодавства;
  • Практичні поради щодо впровадження нових правил маркування, документації та виробництва від провідних експертів;
  • Можливість отримати відповіді на всі хвилюючі питання.

Придбати квиток та ознайомитись з деталями заходу можливо за посиланням.


 

У випадку будь-яких запитань звертайтесь до АПКУ на нашу скриньку: [email protected]

Пост-реліз вебінару 08.08 “Вступ в дію технічного регламенту на косметичну продукцію”

8 серпня відбувся відкритий вебінар присвячений вступу в дію технічного регламенту на косметичну продукцію

08.08.2024

Дивитися докладніше Згорнути

У вебінарі взяли участь понад 160 слухачів-представників парфумерно-косметичної індустрії та суміжних галузей!

Захід було організовано у форматі Q&A-сесії за участі фахівців АПКУ та Міністерства охорони здоров’я України:

  • Тетяни Пазерської, головного спеціаліста відділу з питань медичних виробів, косметичних засобів та реєстрації лікарських та дезінфікуючих засобів фармацевтичного управління
  • Вікторії Пігарьової, залученого експерта з технічного регулювання медичних виробів та косметичної продукції
  • Шершенюка Івана, директора департаменту технічного регулювання АПКУ

 

 

Вебінар забезпечив прямий діалог між представниками бізнесу та регулятором, дозволивши учасникам отримати роз’яснення щодо ключових питань, що стосуються маркування, складання та визнання звітів про безпечність, запуску нотифікаційного порталу, вимог до імпортованої продукції, відповідальної особи, а також орієнтовні дедлайни фіналізації впровадження регламенту. Окремо було розглянуто особливості маркетингових тверджень для косметики та де знаходиться межа між косметичною та медичною продукцією.

 

Щиро дякуємо слухачам за активність, жваві дискусії та цінний обмін досвідом з іншими гравцями ринку!

Залишайтеся з нами, щоб бути в курсі останніх змін у законодавстві та до нових зустрічей!

 


 

Приєднуйтесь до Асоціації “Парфумерія та косметика України” та отримуйте регулярну експертну підтримку з технічного регулювання, доступ до закритих навчальних матеріалів та заходів. Щодо умов вступу звертайтесь на пошту [email protected] або за номером телефону: +38 (067) 381 83 35 (Поліна Глухова, фахівець зі зв’язків з громадськістю)

8 серпня Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Вступ в дію Технічного регламенту на косметичну продукцію»

08.08.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ВІДКРИТИЙ ВЕБІНАР

8 серпня 0 11:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Вступ в дію Технічного регламенту на косметичну продукцію»

Вже 3 серпня в дію вступає Технічний регламент на косметичну продукцію, у зв’язку з цим Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує відкритий вебінар за участі Міністерства охорони здоров’я України для обговорення змін, що відбудуться у косметичній галузі України та критичних питань імплементації.

 

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:

  • Актуальна інформація щодо імплементації від представників Міністерства охорони здоров’я України та АПКУ;
  • Огляд ключових змін та критичні питання;
  • Q&A сесія.

Під час Q&A сесії слухачі зможуть задати хвилюючі питання спікеру від Міністерства охорони Здоров’я України – Тетяні Пазерській.

 

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).

 

Доповідачі: 

  • Іван Шершенюк, Голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання
  • Тетяна Пазерська, головний спеціаліст відділу з питань медичних виробів, косметичних засобів та реєстрації лікарських та дезінфікуючих засобів Фармацевтичного управління Міністерства охорони здоров’я України, секретар робочої групи
  • Василь Гудзь, менеджер департаменту технічного регулювання (спеціаліст зі стандартизації)

Початок: о 11:00

Тривалість – 1 година.

Дивитися докладніше Згорнути

Сьогодні Асоціації “Парфумерія та Косметика України” виповнюється 13 років!

Щиро вітаємо та дякуємо нашим учасникам за довіру за співпрацю впродовж років! Саме ви та ваше прагнення ставати краще – надихає нас навіть у найтемніші часи.

Бажаємо компаніям досягнення професійних вершин як на національному, так і на міжнародному рівнях.

А ми – незмінно будемо працюватимемо над впровадженням європейських вимог до безпеки косметичної продукції в Україні та відстоюватимемо інтереси галузі. 

Рухаємось вперед, навчаємось та зростаємо разом.

 

Дводенний тренінг «Effective communication and the art of sales at international exhibitions»

Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг

17.07.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

17 та 18 липня Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг присвячений особливостям комунікації для пошуку клієнтів та успішних продажів на міжнародних виставках.  Під час тренінгу ви дізнаєтесь про лайфхаки у комерційній комунікації на виставках, здобудете практичний досвід у sales talk та follow-up комунікації.

Мова тренінгу: англійська​ (без перекладу)

Формат: онлайн, Zoom

Для кого?

Захід буде корисним керівникам та менеджерам з продажу, працівникам компаній, що беруть участь у міжнародних виставках та усім, хто хоче залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі на виставках.

Завдяки цьому тренінгу ви зможете…

  • Збільшити свою впевненість та ефективність на виставках
  • Сформувати переконливу USP (Унікальну торговельну пропозицію) бренду та підготувати elevator pitch, що дозволить швидко й чітко донести свою суть до потенційних клієнтів та виділитись серед інший компаній
  • Навчитись шукати потенційних клієнтів
  • Дізнатись про CRM-інструменти для ефективної роботи та обліку потенційних партнерів

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).


Програма заходу:

Середа, 17 липня о 11:00-13:00

  • Introduction
  • General tools and communication rules
  • Phases of a sales talk

Четвер, 18 липня о 11:00-13:00

  • Recap: USP & elevator pitch
  • How to find potential buyers
  • Communication at the trade fair
  • Tools for documentation
  • The golden key: follow-up
  • Q&A

Про спікерку

Тереза Хюттенхофер, консультантка Import Promotion Desk (Німеччина)

Тереза має 15-річний досвід роботи з виробниками натуральних інгредієнтів для косметичних засобів та продуктів харчування «з поля на виставку». Активно співпрацюючи у сфері сталого розвитку та сприяючи торгівлі натуральними інгредієнтами, Тереза підтримує тісний зв’язок як з компаніями-виробниками, так і з імпортерами натуральної косметики та продуктів харчування в Європі. На думку експертки, для успішного експорту комунікація грає не менш важливу роль, ніж якість самої продукції, саме тому Тереза регулярно проводить тренінги для компаній, зокрема, присвячені управлінню ресурсами, дослідженнями та доступом до ринків, міжнародним стандартам і сертифікації, а також правилам комерційної комунікації для різних міжнародних проєктів.


Тренінг проводиться в межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі») за фінансування уряду Німеччини. Проєкт спрямований на підвищення конкурентоспроможності та стійкості українських малих і середніх підприємств, особливо з огляду на вступ до ЄС. Стратегічний виконавець проєкту – німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Міжнародний партнер з виконання – sequa gGmbH, локальний партнер з виконання – Асоціація «Парфумерія та косметика України».