Події асоціації

Запрошуємо гравців косметичного ринку на конференцію!

Конференція відбудеться в рамках виставки InterCharm 2024

18.09.2024

Дивитися докладніше Згорнути

Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з  ДП «Прем’єр Експо» організовують конференцію присвячену косметичному регулюванню в Україні.

Коли: 18 вересня 2024 року, 10:00-17:00

Формат: офлайн, InterCHARM Україна 2024

 

Чому це важливо?

3 серпня 2024 року вступає в дію технічний регламент, що впроваджує нові вимоги до введення в обіг косметичної продукції. Нове косметичне регулювання – це значні зміни, що торкнуться всіх учасників ринку. Важливо бути в курсі всіх аспектів нового законодавства, щоб гарантувати безпеку та якість вашої продукції, а також зберегти довіру споживачів.

Що на вас чекає?

  • Детальне обговорення вимог Технічного регламенту на косметичну продукцію;
  • Роз’яснення всіх нюансів нового законодавства та його впливу на ваш бізнес: існуючі практики впровадження нових правил та особливості маркетингу косметичних засобів в умовах нового законодавства;
  • Практичні поради щодо впровадження нових правил маркування, документації та виробництва від провідних експертів;
  • Можливість отримати відповіді на всі хвилюючі питання.

Придбати квиток та ознайомитись з деталями заходу можливо за посиланням.


 

У випадку будь-яких запитань звертайтесь до АПКУ на нашу скриньку: [email protected]

Пост-реліз вебінару 08.08 “Вступ в дію технічного регламенту на косметичну продукцію”

8 серпня відбувся відкритий вебінар присвячений вступу в дію технічного регламенту на косметичну продукцію

08.08.2024

Дивитися докладніше Згорнути

У вебінарі взяли участь понад 160 слухачів-представників парфумерно-косметичної індустрії та суміжних галузей!

Захід було організовано у форматі Q&A-сесії за участі фахівців АПКУ та Міністерства охорони здоров’я України:

  • Тетяни Пазерської, головного спеціаліста відділу з питань медичних виробів, косметичних засобів та реєстрації лікарських та дезінфікуючих засобів фармацевтичного управління
  • Вікторії Пігарьової, залученого експерта з технічного регулювання медичних виробів та косметичної продукції
  • Шершенюка Івана, директора департаменту технічного регулювання АПКУ

 

 

Вебінар забезпечив прямий діалог між представниками бізнесу та регулятором, дозволивши учасникам отримати роз’яснення щодо ключових питань, що стосуються маркування, складання та визнання звітів про безпечність, запуску нотифікаційного порталу, вимог до імпортованої продукції, відповідальної особи, а також орієнтовні дедлайни фіналізації впровадження регламенту. Окремо було розглянуто особливості маркетингових тверджень для косметики та де знаходиться межа між косметичною та медичною продукцією.

 

Щиро дякуємо слухачам за активність, жваві дискусії та цінний обмін досвідом з іншими гравцями ринку!

Залишайтеся з нами, щоб бути в курсі останніх змін у законодавстві та до нових зустрічей!

 


 

Приєднуйтесь до Асоціації “Парфумерія та косметика України” та отримуйте регулярну експертну підтримку з технічного регулювання, доступ до закритих навчальних матеріалів та заходів. Щодо умов вступу звертайтесь на пошту [email protected] або за номером телефону: +38 (067) 381 83 35 (Поліна Глухова, фахівець зі зв’язків з громадськістю)

8 серпня Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Вступ в дію Технічного регламенту на косметичну продукцію»

08.08.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ВІДКРИТИЙ ВЕБІНАР

8 серпня 0 11:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Вступ в дію Технічного регламенту на косметичну продукцію»

Вже 3 серпня в дію вступає Технічний регламент на косметичну продукцію, у зв’язку з цим Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує відкритий вебінар за участі Міністерства охорони здоров’я України для обговорення змін, що відбудуться у косметичній галузі України та критичних питань імплементації.

 

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:

  • Актуальна інформація щодо імплементації від представників Міністерства охорони здоров’я України та АПКУ;
  • Огляд ключових змін та критичні питання;
  • Q&A сесія.

Під час Q&A сесії слухачі зможуть задати хвилюючі питання спікеру від Міністерства охорони Здоров’я України – Тетяні Пазерській.

 

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).

 

Доповідачі: 

  • Іван Шершенюк, Голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання
  • Тетяна Пазерська, головний спеціаліст відділу з питань медичних виробів, косметичних засобів та реєстрації лікарських та дезінфікуючих засобів Фармацевтичного управління Міністерства охорони здоров’я України, секретар робочої групи
  • Василь Гудзь, менеджер департаменту технічного регулювання (спеціаліст зі стандартизації)

Початок: о 11:00

Тривалість – 1 година.

Дивитися докладніше Згорнути

Сьогодні Асоціації “Парфумерія та Косметика України” виповнюється 13 років!

Щиро вітаємо та дякуємо нашим учасникам за довіру за співпрацю впродовж років! Саме ви та ваше прагнення ставати краще – надихає нас навіть у найтемніші часи.

Бажаємо компаніям досягнення професійних вершин як на національному, так і на міжнародному рівнях.

А ми – незмінно будемо працюватимемо над впровадженням європейських вимог до безпеки косметичної продукції в Україні та відстоюватимемо інтереси галузі. 

Рухаємось вперед, навчаємось та зростаємо разом.

 

Дводенний тренінг «Effective communication and the art of sales at international exhibitions»

Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг

17.07.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

17 та 18 липня Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг присвячений особливостям комунікації для пошуку клієнтів та успішних продажів на міжнародних виставках.  Під час тренінгу ви дізнаєтесь про лайфхаки у комерційній комунікації на виставках, здобудете практичний досвід у sales talk та follow-up комунікації.

Мова тренінгу: англійська​ (без перекладу)

Формат: онлайн, Zoom

Для кого?

Захід буде корисним керівникам та менеджерам з продажу, працівникам компаній, що беруть участь у міжнародних виставках та усім, хто хоче залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі на виставках.

Завдяки цьому тренінгу ви зможете…

  • Збільшити свою впевненість та ефективність на виставках
  • Сформувати переконливу USP (Унікальну торговельну пропозицію) бренду та підготувати elevator pitch, що дозволить швидко й чітко донести свою суть до потенційних клієнтів та виділитись серед інший компаній
  • Навчитись шукати потенційних клієнтів
  • Дізнатись про CRM-інструменти для ефективної роботи та обліку потенційних партнерів

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).


Програма заходу:

Середа, 17 липня о 11:00-13:00

  • Introduction
  • General tools and communication rules
  • Phases of a sales talk

Четвер, 18 липня о 11:00-13:00

  • Recap: USP & elevator pitch
  • How to find potential buyers
  • Communication at the trade fair
  • Tools for documentation
  • The golden key: follow-up
  • Q&A

Про спікерку

Тереза Хюттенхофер, консультантка Import Promotion Desk (Німеччина)

Тереза має 15-річний досвід роботи з виробниками натуральних інгредієнтів для косметичних засобів та продуктів харчування «з поля на виставку». Активно співпрацюючи у сфері сталого розвитку та сприяючи торгівлі натуральними інгредієнтами, Тереза підтримує тісний зв’язок як з компаніями-виробниками, так і з імпортерами натуральної косметики та продуктів харчування в Європі. На думку експертки, для успішного експорту комунікація грає не менш важливу роль, ніж якість самої продукції, саме тому Тереза регулярно проводить тренінги для компаній, зокрема, присвячені управлінню ресурсами, дослідженнями та доступом до ринків, міжнародним стандартам і сертифікації, а також правилам комерційної комунікації для різних міжнародних проєктів.


Тренінг проводиться в межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі») за фінансування уряду Німеччини. Проєкт спрямований на підвищення конкурентоспроможності та стійкості українських малих і середніх підприємств, особливо з огляду на вступ до ЄС. Стратегічний виконавець проєкту – німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Міжнародний партнер з виконання – sequa gGmbH, локальний партнер з виконання – Асоціація «Парфумерія та косметика України».

 

20 червня Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Дорожня карта по вимогам Технічного Регламенту»

20.06.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

20 червня о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Дорожня карта по вимогам Технічного Регламенту»

Мета вебінару допомогти фахівцям компаній, які тільки починають розбиратись з вимогами технічного регламенту та принципами роботи з ним.

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:

  • З чого починати роботу з технічним регламентом для косметичної продукції: основні положення та покрокова інструкція;
  • Перевірка асортименту на відповідність до вимог;
  • Підготовка документації;
  • Q&A сесія.

* За бажанням ви можете задати питання для Q&A сесії у анкеті під час реєстрації

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).

Доповідачі:

  • Василь Гудзь, менеджер департаменту технічного регулювання (спеціаліст зі стандартизації)

Початок: о 14:00

Тривалість – 1 година.

05 червня відбудеться вебінар «Презентація стартап-проєкту Beauty Recycle»

Тема «Презентація стартап-проєкту Beauty Recycle»

05.06.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

05 червня о 14:00 відбудеться вебінар «Презентація стартап-проєкту Beauty Recycle»

Спікер:​Ірина Дмітрова, засновниця стартапу

Досвід:

Ірина має більше 20 років досвіду у сфері продажів та маркетингу України з яких:

  • 6 років в компанії Nestle Україна (2 останні роки – керуванням відділом торгового маркетингу)
  • більше 15 років на посаді директора з маркетингу провідних груп з дистрибуції косметики та парфумерії (Hexagone, Visage Distribution/Bomond )

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання: 

  • Актуальність організації роздільного збору косметичної упаковки;
  • Досвід розвинених країн та майбутні зміни у законодавтві України;
  • Концепція стартап-проєкту Beauty Recycle;
  • Q&A сесія.

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).

Початок: о 14:00

Тривалість – 40 хвилин.

Пост-реліз вебінару: «Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації»

30 квітня відбувся вебінар для учасників АПКУ на тему “Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації”

Дивитися докладніше Згорнути

Під час вебінару було представлено інтерфейс порталу та його основні елементи та функції, а на Q&A сесії фахівці АПКУ надали відповіді учасникам на всі хвилюючі питання

Маємо надію, що вже більшість наших читачів ознайомились з технічним регламентом на косметичну продукцію та знають, що впровадження порталу нотифікації необхідне для виконання одної з ключових вимог регламенту, а саме – процедури сповіщення про розміщення косметичної продукції на ринку або «нотифікації»

У звʼязку зі вступом в дію регламенту у гравців ринку виникає багато питань, одні з найбільш поширених – коли ж запрацює портал нотифікації, як він все-таки виглядатиме та до чого готуватися компаніям для роботи з ним? Щодо першого питання – ми й самі з нетерпінням чекаємо на цю інформацію від Міністерства охорони здоров’я України та повідомимо компанії, коли вона буде відома. А ось щодо наступних – нам є чим поділитись.

Ми вже писали раніше, що наші фахівці беруть активну участь у складі робочої групи при МОЗ, яка займається розробкою порталу, а також виступають посередниками між європейськими інституціями та Міністерством, надаючи двосторонні консультації, тож інформація, якою ми поділились є унікальною та ексклюзивною!

Важливо! Портал знаходиться на доопрацюванні Міністерством Охорони Здоров’я України. Ексклюзивно для учасників АПКУ було продемонстровано останню версію, затверджену до публікації рекомендацій Європейської Комісії.

Дякуємо всім слухачам, які долучилися!


Більше інформації про АПКУ ви можете знайти на офіційних сторінках АПКУ, а також, за телефоном +38 067 381 83 35 чи поштою [email protected]