Конференція відбудеться в рамках виставки InterCharm 2024
18.09.2024
Конференція відбудеться в рамках виставки InterCharm 2024
18.09.2024
Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з ДП «Прем’єр Експо» організовують конференцію присвячену косметичному регулюванню в Україні.
Коли: 18 вересня 2024 року, 10:00-17:00
Формат: офлайн, InterCHARM Україна 2024
Чому це важливо?
3 серпня 2024 року вступає в дію технічний регламент, що впроваджує нові вимоги до введення в обіг косметичної продукції. Нове косметичне регулювання – це значні зміни, що торкнуться всіх учасників ринку. Важливо бути в курсі всіх аспектів нового законодавства, щоб гарантувати безпеку та якість вашої продукції, а також зберегти довіру споживачів.
Що на вас чекає?
Придбати квиток та ознайомитись з деталями заходу можливо за посиланням.
У випадку будь-яких запитань звертайтесь до АПКУ на нашу скриньку: [email protected]
8 серпня відбувся відкритий вебінар присвячений вступу в дію технічного регламенту на косметичну продукцію
08.08.2024
У вебінарі взяли участь понад 160 слухачів-представників парфумерно-косметичної індустрії та суміжних галузей!
Захід було організовано у форматі Q&A-сесії за участі фахівців АПКУ та Міністерства охорони здоров’я України:
Вебінар забезпечив прямий діалог між представниками бізнесу та регулятором, дозволивши учасникам отримати роз’яснення щодо ключових питань, що стосуються маркування, складання та визнання звітів про безпечність, запуску нотифікаційного порталу, вимог до імпортованої продукції, відповідальної особи, а також орієнтовні дедлайни фіналізації впровадження регламенту. Окремо було розглянуто особливості маркетингових тверджень для косметики та де знаходиться межа між косметичною та медичною продукцією.
Щиро дякуємо слухачам за активність, жваві дискусії та цінний обмін досвідом з іншими гравцями ринку!
Залишайтеся з нами, щоб бути в курсі останніх змін у законодавстві та до нових зустрічей!
Приєднуйтесь до Асоціації “Парфумерія та косметика України” та отримуйте регулярну експертну підтримку з технічного регулювання, доступ до закритих навчальних матеріалів та заходів. Щодо умов вступу звертайтесь на пошту [email protected] або за номером телефону: +38 (067) 381 83 35 (Поліна Глухова, фахівець зі зв’язків з громадськістю)
Тема: «Вступ в дію Технічного регламенту на косметичну продукцію»
08.08.2024
ВІДКРИТИЙ ВЕБІНАР
8 серпня 0 11:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар
Тема: «Вступ в дію Технічного регламенту на косметичну продукцію»
Вже 3 серпня в дію вступає Технічний регламент на косметичну продукцію, у зв’язку з цим Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує відкритий вебінар за участі Міністерства охорони здоров’я України для обговорення змін, що відбудуться у косметичній галузі України та критичних питань імплементації.
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
Під час Q&A сесії слухачі зможуть задати хвилюючі питання спікеру від Міністерства охорони Здоров’я України – Тетяні Пазерській.
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Доповідачі:
Початок: о 11:00
Тривалість – 1 година.
Сьогодні Асоціації “Парфумерія та Косметика України” виповнюється 13 років!
Щиро вітаємо та дякуємо нашим учасникам за довіру за співпрацю впродовж років! Саме ви та ваше прагнення ставати краще – надихає нас навіть у найтемніші часи.
Бажаємо компаніям досягнення професійних вершин як на національному, так і на міжнародному рівнях.
А ми – незмінно будемо працюватимемо над впровадженням європейських вимог до безпеки косметичної продукції в Україні та відстоюватимемо інтереси галузі.
Рухаємось вперед, навчаємось та зростаємо разом.
Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг
17.07.2024
ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!
17 та 18 липня Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг присвячений особливостям комунікації для пошуку клієнтів та успішних продажів на міжнародних виставках. Під час тренінгу ви дізнаєтесь про лайфхаки у комерційній комунікації на виставках, здобудете практичний досвід у sales talk та follow-up комунікації.
Мова тренінгу: англійська (без перекладу)
Формат: онлайн, Zoom
Для кого?
Захід буде корисним керівникам та менеджерам з продажу, працівникам компаній, що беруть участь у міжнародних виставках та усім, хто хоче залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі на виставках.
Завдяки цьому тренінгу ви зможете…
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Програма заходу:
Середа, 17 липня о 11:00-13:00
Четвер, 18 липня о 11:00-13:00
Тереза Хюттенхофер, консультантка Import Promotion Desk (Німеччина)
Тереза має 15-річний досвід роботи з виробниками натуральних інгредієнтів для косметичних засобів та продуктів харчування «з поля на виставку». Активно співпрацюючи у сфері сталого розвитку та сприяючи торгівлі натуральними інгредієнтами, Тереза підтримує тісний зв’язок як з компаніями-виробниками, так і з імпортерами натуральної косметики та продуктів харчування в Європі. На думку експертки, для успішного експорту комунікація грає не менш важливу роль, ніж якість самої продукції, саме тому Тереза регулярно проводить тренінги для компаній, зокрема, присвячені управлінню ресурсами, дослідженнями та доступом до ринків, міжнародним стандартам і сертифікації, а також правилам комерційної комунікації для різних міжнародних проєктів.
Тренінг проводиться в межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі») за фінансування уряду Німеччини. Проєкт спрямований на підвищення конкурентоспроможності та стійкості українських малих і середніх підприємств, особливо з огляду на вступ до ЄС. Стратегічний виконавець проєкту – німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Міжнародний партнер з виконання – sequa gGmbH, локальний партнер з виконання – Асоціація «Парфумерія та косметика України».
Тема: «Дорожня карта по вимогам Технічного Регламенту»
20.06.2024
ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!
20 червня о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар
Тема: «Дорожня карта по вимогам Технічного Регламенту»
Мета вебінару допомогти фахівцям компаній, які тільки починають розбиратись з вимогами технічного регламенту та принципами роботи з ним.
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
* За бажанням ви можете задати питання для Q&A сесії у анкеті під час реєстрації
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Доповідачі:
Початок: о 14:00
Тривалість – 1 година.
Тема «Презентація стартап-проєкту Beauty Recycle»
05.06.2024
Досвід:
Ірина має більше 20 років досвіду у сфері продажів та маркетингу України з яких:
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Початок: о 14:00
Тривалість – 40 хвилин.
30 квітня відбувся вебінар для учасників АПКУ на тему “Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації”
Під час вебінару було представлено інтерфейс порталу та його основні елементи та функції, а на Q&A сесії фахівці АПКУ надали відповіді учасникам на всі хвилюючі питання
Маємо надію, що вже більшість наших читачів ознайомились з технічним регламентом на косметичну продукцію та знають, що впровадження порталу нотифікації необхідне для виконання одної з ключових вимог регламенту, а саме – процедури сповіщення про розміщення косметичної продукції на ринку або «нотифікації»
У звʼязку зі вступом в дію регламенту у гравців ринку виникає багато питань, одні з найбільш поширених – коли ж запрацює портал нотифікації, як він все-таки виглядатиме та до чого готуватися компаніям для роботи з ним? Щодо першого питання – ми й самі з нетерпінням чекаємо на цю інформацію від Міністерства охорони здоров’я України та повідомимо компанії, коли вона буде відома. А ось щодо наступних – нам є чим поділитись.
Ми вже писали раніше, що наші фахівці беруть активну участь у складі робочої групи при МОЗ, яка займається розробкою порталу, а також виступають посередниками між європейськими інституціями та Міністерством, надаючи двосторонні консультації, тож інформація, якою ми поділились є унікальною та ексклюзивною!
Важливо! Портал знаходиться на доопрацюванні Міністерством Охорони Здоров’я України. Ексклюзивно для учасників АПКУ було продемонстровано останню версію, затверджену до публікації рекомендацій Європейської Комісії.
Дякуємо всім слухачам, які долучилися!
Більше інформації про АПКУ ви можете знайти на офіційних сторінках АПКУ, а також, за телефоном +38 067 381 83 35 чи поштою [email protected]