Події асоціцації

Дивитися докладніше Згорнути

Юридичний департамент АПКУ прокоментував отримані результати:

“Регулятор повідомив, що на маркуванні застосовуються міжнародні позначення (kg, ºС etc.), і одночасно можуть бути використані українські (кг, ºС тощо). Підприємства самостійно визначають послідовність їх написання. Приклади нанесення позначень: 1kg/кг, 1 с(s), 1 min (хв), 1 d, д.
Якщо застосовуються назви одиниць вимірювання, то вони зазначаються українською мовою. Приклади нанесення – 1 кілограм, 1 доба, 1 хвилина”

Детальний лист-відповідь від Мінекономіки №3422-11/63072-07 від 19.10.2020 доступний для ознайомлення тільки учасникам АПКУ за посиланням https://bit.ly/37YKYoV 

Що саме буде відбуватись на COSMOTECH – live 27 ЖОВТНЯ?!

Про міжнародний досвід, спільне між фармою і косметикою, актуальне про упаковку, нові правила в косметичній галузі та багато іншого дивіться у програмі заходу за посиланням

Дивитися докладніше Згорнути

27 ЖОВТНЯ відбудеться конференція COSMOTECH – live ONLINE!

Конференція COSMOTECH – live – це та платформа, яка дасть можливість усім учасникам косметичного ринку в Україні адаптуватись та зрозуміти нові сучасні реалії бізнесу і виробництва. Сьогодні наша галузь розвивається стрімкими темпами, як відкриваючи нові можливості, так і створюючи нові перепони, ми хочемо розповісти і поділитись інформацією, без якої неможливе сьогодні функціонування успішного виробництва.

Основна мета заходу: створити здоровий інформаційний клімат галузі як на національному, так і на міжнародному рівні; сприяти підвищенню кваліфікації кадрів, залучення нових ресурсів, налагодження міжгалузевої співпраці.

Цільова аудиторія заходу: представники парфумерно-косметичної промисловості (спеціалісти підприємств з технічного регулювання/стандартизації, технологи, наукові керівники, керівники виробництв, постачальники косметичної сировини та послуг).

Партнерами з організації заходу стали Change Agency Responsible Future responsiblefuture.com.ua, а також Oriflame Ukraine ua.oriflame.com

Change Agency Responsible Futureконсалтингова агенція, що спеціалізується на питаннях сталого розвитку і співпрацює з багатьма лідерами бізнесу, некомерційними організаціями, ПРООН в Україні. Допомагає компаніям з різних секторів у розробці стратегій сталого розвитку, налагодженні комунікації зі стейкхолдерами і посиленні конкурентних позицій через управління економічним, соціальним і екологічним впливом. У портфелі її послуг також освітні тренінги для топ-менеджерів і персоналу компаній і підготовка нефінансових звітів.

Пропонуємо вам ознайомитись зі змістом конференції COSMOTECH – live, її організаторами, метою та спеціалізацією.  Про міжнародний досвід, спільне між фармою і косметикою, актуальне про упаковку, нові правила в косметичній галузі та багато іншого дивіться у програмі заходу за посиланням COSMOTECHlive271020

Початок: 10:00

І ми нагадуємо, що

Реєстрація на захід продовжується

->>> https://bit.ly/2ESWSnT

Слідкуйте за новинами на сайтах www.apcu.ua
www.pharmatechexpo.com.ua
на сторінках наших соцмереж www.facebook.com/apcu.ua

Та на офіційних сторінках наших партнерів www.pharmatechexpo.com.ua  ua.oriflame.com

Пост-реліз Вебінару 30.09: "Натуральна та органічна косметика. Огляд вимог ISO 16128"

Переглянути відео з Вебінару можна на нашій сторінці у Фейсбук

Дивитися докладніше Згорнути

30 ВЕРЕСНЯ Асоціація “Парфумерія та Косметика України” провела Вебінар “Натуральна та органічна косметика. Огляд вимог ISO 16128”

Ведучим вебінару був Іван Шершенюк, голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання

Вдалося розглянути важливі для галузі та її регулювання питання, зокрема детальніше щодо нових стандартів, як діяти тепер виробникам та на що саме потрібно звертати увагу…

Переглянути відео з Вебінару можна на нашій сторінці у Фейсбук https://www.facebook.com/watch/?v=255993225730222

Дякуємо усім учасникам АПКУ, які долучилися

Більше інформації ви можете знайти на офіційних сторінках АПКУ, а також, за телефоном +38 067 381 83 35 чи поштою [email protected]

Вітаємо нового учасника Асоціації «Парфумерія та Косметика України» ТОВ «Ергопак» - ТОВ «Ергопак»!

Історія компанії починається з 1996 року із заснування «Ергопак».

29.09.2020

Дивитися докладніше Згорнути
Історія компанії починається з 1996 року із заснування «Ергопак». Власні виробничі потужності і розвиток міцної регіональної дистриб’юторської мережі дозволили нам стати сильним лідером на українському ринку. Основою нашого бізнесу є товари для дому під трьома торговими марками: «Мелочи Жизни», «DOMI», «Novax». Основні категорії, з якими працюють ці бренди, – це упаковка для харчових продуктів, товари для прибирання та пакети для сміття.
Ми об’єднали наші зусилля з Sarantis Group в 2018 році, щоб ще збільшити наш експорт по всьому світу. Наша вагома експортна діяльність сприяє подальшому розширенню зони нашого охоплення в Європі, Африці, Азії, країнах Близького Сходу та СНД. Ми підтримуємо широку дистриб’юторську мережу в Алжирі, Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Данії, Фінляндії, Франції, Гамбії, Грузії, Індії, Ізраїлі, Казахстані, Киргизстані, Латвії, Литві, Молдові, Монголії, Чорногорії, Нідерландах, Нігерії, Катарі, Швеції, Таджикистані, Туркменістані, Узбекистані і Росії, в той час як на європейських ринках увагу «Ергопак» націлено на розширення власної торговельної марки.
У 2020 році ми розширили наш портфель брендом чоловічої парфумерії та особистої гігієни STR8 (Стрейт) і поширюємо його в основному в Україні та країнах СНД, таких як Вірменія, Білорусь і Грузія.
«Ергопак» входить до групи компаній Sarantis Group
Sarantis Group – багатонаціональна компанія з виробництва споживчих товарів, яка може похвалитися постійним розширенням географічного охоплення і провідними брендами. Будучи частиною Групи, ми поділяємо ту ж філософію у веденні бізнесу, що сприяє подальшому розвитку бачення Групи зі значного впливу на життя людей за допомогою наших улюблених і надійних брендів. Як цілеспрямована компанія, ми дійсно прагнемо реалізувати наше бачення, застосовуючи при цьому соціально відповідальні практики і екологічно безпечні методи виробництва. Наш моральний орієнтир – це наші основні цінності: довіра, повага, підприємницьке мислення, командний дух, відданість і відповідальність, які визначають нашу взаємодію і поведінку з колегами, партнерами, клієнтами і споживачами.

Дивитися докладніше Згорнути
Засідання проходило в форматі онлайн.
Вдалось обговорити і затвердити багато важливих питань, зокрема щодо розроблених стандартів:
☑️ДСТУ ISO/TR 26369:2009 Cosmetics — Sun protection test methods — Review and evaluation of methods to assess the photoprotection of sun protection products.
☑️
ДСТУ ISO 24444 Cosmetics — Sun protection test methods — In vivo determination of the sun protection factor (SPF), згідно Програми робіт з національної стандартизації на 2020 рік.
☑️ДСТУ ISO 16128-1:2016 Guidelines on technical definitions and criteria for natural and organic cosmetic ingredients and products — Part 1: Definitions for ingredients.
☑️ДСТУ ISO 16128-2:2017 Сosmetics — Guidelines on technical definitions and criteria for natural and organic cosmetic ingredients — Part 2: Criteria for ingredients and products.
17 вересня АПКУ відвідали виставку Intercharm

Ми познайомили слухачів з Асоціацією «Парфумерія та Косметика України» ближче, розповіли про «ТОП загальних правил у косметичному виробництві»

Дивитися докладніше Згорнути
Ми познайомили слухачів з Асоціацією «Парфумерія та Косметика України» ближче, розповіли про «ТОП загальних правил у косметичному виробництві»
☑️про головні аспекти Проекту Технічного регламенту на косметичну продукцію, які і викликали найбільший резонанс у присутніх і великий інтерес для більш детального розгляду питання
☑️про роль стандартизації в косметичному виробництві в Україні та особливості маркування
☑️про «перехідний» період для виробників продукції
☑️про відмінності органічної і натуральної косметики, в цілому
…та багато іншого
Доповідачами були: Гудзь Василь, спеціаліст зі стандартизації ТК – 171 і Несен Катерина, спеціаліст зі зв’язків з громадськістю АПКУ
Бонусом для усіх присутніх став професійний Chek-list для оцінки виробника (по вимогам GMP), розроблений спеціалістами Асоціації «Парфумерія та Косметика України»
   
Закон vs Тренд -

Вільний для використання в Америці, заборонений в Європі, а що ж відбувається із CBD в Україні?

02.09.2020

Дивитися докладніше Згорнути

Вільний для використання в Америці, заборонений в Європі, а що ж відбувається із CBD в Україні?

Всі ми знаємо CBD як есенцію та компонент, що відрізняється своїми антивіковими і терапевтичними властивостями, які найчастіше застосовуються у засобах по догляду за шкірою. Звичайно, засоби особистої гігієни та косметика на основі канабісу існують давно, проте таке масштабне поширення «конопляних продуктів» не міг передбачити ніхто.

Ринок косметики з канабісом у своєму складі поширюється з нереальною швидкістю!

Але, чи варто впадати в цю трендову конопляну лихоманку? Та, чи завжди зелена наліпка з канабісом відповідає реальному продукту?

Що ж, ЛЕГАЛЬНИМ, використання канабісу в Україні назвати важко, а точніше, неможливо.

Про законні заборони, вимоги та можливі наслідки, ви можете знайти у Керівництві «Вимоги для використання косметики з канабісом» (доступ виключно для учасників Асоціації), яке розробили спеціалісти АПКУ, з деталями та останніми новинами.

Давайте дізнаємось правду…

Дивитися докладніше Згорнути

Cosmetics Europe, наша співдружня асоціація, яка представляє європейський ринок звернулася з офіційним листом до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Після тривалої колаборації з Асоціацією «Парфумерія та Косметика України» в тому числі, Cosmetics Europe висловлює свої коментарі та побажання з приводу проекту Технічного регламенту до косметичних продуктів.

Зокрема, в листі йдеться про:

  • Обов’язок перекласти список інгредієнтів INCI кирилицею
  • Кваліфікацію експерта з безпеки
  • Особливості нотифікації

та багато іншого

Залишаємо лист Cosmetics Europe, щоб ви могли детальніше з ним ознайомитись: