Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг
17.07.2024
Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг
17.07.2024
ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!
17 та 18 липня Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг присвячений особливостям комунікації для пошуку клієнтів та успішних продажів на міжнародних виставках. Під час тренінгу ви дізнаєтесь про лайфхаки у комерційній комунікації на виставках, здобудете практичний досвід у sales talk та follow-up комунікації.
Мова тренінгу: англійська (без перекладу)
Формат: онлайн, Zoom
Для кого?
Захід буде корисним керівникам та менеджерам з продажу, працівникам компаній, що беруть участь у міжнародних виставках та усім, хто хоче залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі на виставках.
Завдяки цьому тренінгу ви зможете…
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Програма заходу:
Середа, 17 липня о 11:00-13:00
Четвер, 18 липня о 11:00-13:00
Тереза Хюттенхофер, консультантка Import Promotion Desk (Німеччина)
Тереза має 15-річний досвід роботи з виробниками натуральних інгредієнтів для косметичних засобів та продуктів харчування «з поля на виставку». Активно співпрацюючи у сфері сталого розвитку та сприяючи торгівлі натуральними інгредієнтами, Тереза підтримує тісний зв’язок як з компаніями-виробниками, так і з імпортерами натуральної косметики та продуктів харчування в Європі. На думку експертки, для успішного експорту комунікація грає не менш важливу роль, ніж якість самої продукції, саме тому Тереза регулярно проводить тренінги для компаній, зокрема, присвячені управлінню ресурсами, дослідженнями та доступом до ринків, міжнародним стандартам і сертифікації, а також правилам комерційної комунікації для різних міжнародних проєктів.
Тренінг проводиться в межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі») за фінансування уряду Німеччини. Проєкт спрямований на підвищення конкурентоспроможності та стійкості українських малих і середніх підприємств, особливо з огляду на вступ до ЄС. Стратегічний виконавець проєкту – німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Міжнародний партнер з виконання – sequa gGmbH, локальний партнер з виконання – Асоціація «Парфумерія та косметика України».
Тема: «Дорожня карта по вимогам Технічного Регламенту»
20.06.2024
ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!
20 червня о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар
Тема: «Дорожня карта по вимогам Технічного Регламенту»
Мета вебінару допомогти фахівцям компаній, які тільки починають розбиратись з вимогами технічного регламенту та принципами роботи з ним.
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
* За бажанням ви можете задати питання для Q&A сесії у анкеті під час реєстрації
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Доповідачі:
Початок: о 14:00
Тривалість – 1 година.
Тема «Презентація стартап-проєкту Beauty Recycle»
05.06.2024
Досвід:
Ірина має більше 20 років досвіду у сфері продажів та маркетингу України з яких:
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Початок: о 14:00
Тривалість – 40 хвилин.
30 квітня відбувся вебінар для учасників АПКУ на тему “Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації”
Під час вебінару було представлено інтерфейс порталу та його основні елементи та функції, а на Q&A сесії фахівці АПКУ надали відповіді учасникам на всі хвилюючі питання
Маємо надію, що вже більшість наших читачів ознайомились з технічним регламентом на косметичну продукцію та знають, що впровадження порталу нотифікації необхідне для виконання одної з ключових вимог регламенту, а саме – процедури сповіщення про розміщення косметичної продукції на ринку або «нотифікації»
У звʼязку зі вступом в дію регламенту у гравців ринку виникає багато питань, одні з найбільш поширених – коли ж запрацює портал нотифікації, як він все-таки виглядатиме та до чого готуватися компаніям для роботи з ним? Щодо першого питання – ми й самі з нетерпінням чекаємо на цю інформацію від Міністерства охорони здоров’я України та повідомимо компанії, коли вона буде відома. А ось щодо наступних – нам є чим поділитись.
Ми вже писали раніше, що наші фахівці беруть активну участь у складі робочої групи при МОЗ, яка займається розробкою порталу, а також виступають посередниками між європейськими інституціями та Міністерством, надаючи двосторонні консультації, тож інформація, якою ми поділились є унікальною та ексклюзивною!
Важливо! Портал знаходиться на доопрацюванні Міністерством Охорони Здоров’я України. Ексклюзивно для учасників АПКУ було продемонстровано останню версію, затверджену до публікації рекомендацій Європейської Комісії.
Дякуємо всім слухачам, які долучилися!
Більше інформації про АПКУ ви можете знайти на офіційних сторінках АПКУ, а також, за телефоном +38 067 381 83 35 чи поштою [email protected]
Керівництво допоможе компаніям розібратись з усіма тонкощами підготовки документації для косметичних продукції
09.05.2024
Представляємо вашій увазі нове Керівництво щодо документації на косметичну продукцію, розроблене фахівцями АПКУ спеціально для наших учасників!
Керівництво допоможе компаніям розібратись з усіма тонкощами підготовки документації для косметичних продукції:
Чому це важливо?
Вже 3 серпня вступає в дію Технічний регламент на косметичну продукцію. Регламент встановлює обовʼязок відповідальних осіб щодо забезпечення проходження косметичною продукцією оцінки безпечності, а також створення документації на косметичний продукт та складання звіту про безпечність відповідно до вимог Додатку №1 до Регламенту.
Ознайомитися з Керівництвом можна на нашому сайті у розділі “Інформаційний центр”.
Не забувайте, що ми завжди на зв’язку, готові відповісти на ваші питання щодо регулювання. Рухаємося вперед разом!
З приводу будь-яких питань, звертайтесь за адресою [email protected]
Тема: «Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації»
30.04.2024
ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!
30 квітня о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар
Тема: «Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації»
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Доповідачі:
Початок: о 14:00
Тривалість – 1 година.
Вакансія технолога на косметичне підприємтсво у смт. Макарів.
Учасник АПКУ компанія “Юнікс” запрошує на роботу технолога.
Розташування виробництва: смт. Макарів, Київська область
До обов’язків технолога входять:
Вимоги до кандидата/кандидатки:
Особисті якості:
Пропонуємо:
Резюме надсилати на пошту: [email protected]
Тема: «Стан впровадження технічного регламенту. Нотифікаційний портал»
07.02.2024
ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!
7 лютого о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар
Тема: «Стан впровадження технічного регламенту. Нотифікаційний портал»
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що тепер реєстрація буде відбуватись через Zoom, а посилання, яке вам надійде після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Доповідачі:
Початок: о 14:00
Тривалість – 1 година.