Як реагує б’юті-індустрія на пандемію COVID-19❗️

Ще до 2020 року будь -який вірус, зокрема коронавірус 2019 (COVID-19) не вважався суттєвим фактором впливу для галузі косметики та особистої гігієни. Але наразі ми

10.04.2020

Ще до 2020 року будь -який вірус, зокрема коронавірус 2019 (COVID-19) не вважався суттєвим фактором впливу для галузі косметики та особистої гігієни.

Але наразі ми бачимо що вірус COVID-19 вплинув на кожну сферу життя та вніс суттєві корективи до звичних процесів, як бізнесу, так і повсякдення.

Так що змінилося для парфумерно-косметичної галузі?

Мило – у тренді
З огляду на останні події та останні дослідженя науки та медицини, ретельне миття рук з милом все ще вважається одним з найефективніших способів захисту від потенційного зараження вірусом, який ще називають «вірусом брудних рук». Це та реальність сьогодні, яка посилює позиції та яскраво демонструє важливість сектору «особистої гігієни». Культура особистої гігієни змінилася якщо не назавжди, то щонайменше надовго.

Нові герої – санітайзери
Зручні та компактні – санітайзери теж набирають обертів та не поступаються у своїй ефективності милу. Ще один засіб захисту, який надає важливості та відкриває нові можливості для personal care industry. Компанії-виробники дезинфекторів/гелів для рук по всьому світу збільшили об’єми виробництва в 4-5 разів у порівнянні з попередніми показниками.

Індустрія краси переходить в режим «онлайн»
Тренд суттєво прискорився в умовах карантину, віртуальні заходи поступово заміщують живі. Нові індустріальні події швидко перекваліфіковуються в режим «онлайн», з’являються в інтернеті – події, які покликані допомогти корпоративним лідерам та власникам бізнесу в косметичній галузі та з особистої гігієни, вижити чи навіть процвітати в часи кризи COVID-19.

FDA пильнує
FDA та FTC відслідковують і реагують відповідним чином на товари та маркетологів, які презентують необгрунтовані, неправдиві послуги щодо лікування та запобігання коронавірусу. На початку лише минулого тижня FDA надіслали листи 7 компаніям про «продаж та просування шахрайських товарів COVID-19 (як було встановлено), що можуть бути загрозою для здоров’я населення». Листи були надіслані компаніям: Vital Silver, Quinessence Aromatherapy Ltd., Xephyr, LLC, що ведуть діяльність як N-Ergetics, GuruNanda LLC, Vivify Holistic Clinic, Herbal Amy LLC, The Jim Bakker Show.

Вакцини проти COVID-19 – в розробці
Серед більш позитивних новин з перспективою на майбутнє – відомо, що транснаціональні компанії з особистої гігієни та медичних розробок, такі як Johnson&Johnson, наприклад, активно працюють над створенням вакцини.
Ginkgo Bioworks також готові поділитися своєю технологічною базою та засобами з експертами, які вже працюють над розробкою та поширенням ресурсів, необхідних для боротьби з пандемією 2020 року. Відповідну заяву компанія опублікувала на своєму офіційному сайті https://www.ginkgobioworks.com/2020/03/17/ginkgo-commits-25m-of-free-access-to-our-platform-for-partner-covid-19-projects/

Суцільний безлад у календарі подій 2020 в косметиці та секторі особистого догляду
Протягом останніх кількох тіжнів відкладення та скасування численних виставок стало повсякденним явищем. COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA був перенесений двічі, і зараз в календарі планується на 3-7 вересня.
in-cosmetics global , який мав відбутися цього року в Барселоні, перенесли на червень місяць. The Indie Beauty Media Group до останнього намагались триматися подалі від загальної кризи, та лише наприкінці минулого тижня скасували свої події IBE та Uplink Live Berlin які планувались на 25-26 березня. Оголосили нові дати для проведення свого заходу. Торговельна виставка з пакування, яка стосується не лише сектору краси, але й кондитерської та алкогольної промисловості, тепер відбудеться 08-09 липня. Захід Fragrance Day мав відбутися в суботу, 21 березня…Але The Fragrance Foundation як усі, були вимушені змінити дати. The Fragrance Foundation відкоригували свою програму і почали залучати різноманітні бренди, споживачів своєї галузі до участі інтернет—проекті, створеному для налагодження спілкування з Fragrance Foundation, обговорення новин з використанням хештегу #FragranceDay. The CBD Global Summit також було відкладено.

Дистанційна робота – зручний формат для різних сфер бізнесу
Багато компаній та робочих місць, безпосередньо, є комп’ютеризованими або ж просто гарно оснащеними, тому, дистанційна робота дійсно вважається найкращим варіантом у ситуації, що склалася.

Всі державні заборони щодо подорожей – дуже реальні
Але ще до того, як більшість національних та місцевих органів влади запровадили заборону на подорожі, багато компаній та брендів в індустрії краси встановили обмеження та настанови щодо подорожей саме з прагненнями зберегти усіх в безпеці. Тоді як Італія, Іспанія, Франція та безліч інших країн строго обмежують та припиняють будь-які міжнародні поїздки, намагаючись боротись таким чином з розповсюдженням вірусу, для Мексики такий сценарій – не варіант. Відомо, що економічні умови в цій країні означають, що в запобіжних заходах Мексика дуже обмежена.

Світові торговельні ланцюги з постачання – глобальна проблема сьогодення бізнесу
Ще місяць тому назад виробники косметики та особистої гігієни вже повідомляли про перебої в торговельній мережі. Такі перерви в постачанні та інші кризові явища, пов’язані з попередженням чи запобіжними заходами від COVID-19, також впливають на стан робочих сил в світових масштабах.

Інді – має впливове значення, як завжди
Незалежні бренди краси стикаються з справді небаченимими раніше викликами. The Indie Beauty Media Group працює, використовуючи усі свої можливості та потенціали як одна з лідируючих підпиємницьких команд, намагаючись зберегти цей ринковий сегмент б’юті-індустрії здоровим та поінформованим.

Не всім вдається виходити на роботу «онлайн»
Роботи в лабораторіях та певні клінічні тестування сповільнюються, а в деяких випадках і тимчасово припиняються, щоб запобігти поширенню COVID-19.

Що означає корпоративний кризис у відповідь на COVID-19
Численні виробники індустрії краси, постачальники інгредієнтів та всі учасники цього торговельного сектору, загалом, вживають заходів, яких сподівались ніколи не вживати.
Hugh Welsh, генеральний радник, секретар і президент DSM North America про перехід компаній хімічного профілю на систему Stage Orange у США. Така система передбачає направлення працівників, які можуть працювати з дому, додому. Hugh Welsh переконаний, що навіть у таких скрутних умовах, виробники могли б обмінюватися своїмі здобутками, інноваціями, нотатками задля загального балансу та збереження життя для індустрії.

Сектор товарів і послуг індустрії краси дуже наполегливий
Для роздрібних торгових мереж, салонів та курортів сучасна пандемія – це спражня катастрофа. Магазини на кшталт Glossier були вимушені закрити свої двері для покупціів ще до початку суворого карантину.
Схоже бренди D2C тепер мають значну перевагу з онлайн-орієнтованою торгівлею та доставкою безпосередньо до споживача. А деякі, як treStiQue давно вже мають пристосований до інтернету сервіс, який робить косметичний шоппінг під час пандемії ще простішим для споживача. treStiQue пропонує опцію з узгодженням відтінків та особливостей selfie (розробленні людиною, а не алгоритмами), а також санітарним аналізом, який фходить в безкоштовну 30-денну пргораму. Покупці мають змогу обрати повнорозмірнй товар та 30 днів, щоб випробувати його вдома, перш ніж придбати чи повернути товар. Така стратегія є вдалою не лише для покупців, але й для самого бренду. 70-80% покупців, які спробували цю програму та випробували покупку, вирішили придбати колекцію в результаті, що вважається дуже перспективним показником для бізнесу.

Джерело: cosmeticsdesign.com

Актуальні новини