Americas market 2020 Beauty trends

1. Косметика у твердих формах випуску, Waterless Beauty Споживання засобів для доглядом, що не містить води, виготовлена у твердих формах і взагалі без звичайної упаковки

13.01.2020

1. Косметика у твердих формах випуску, Waterless Beauty

Споживання засобів для доглядом, що не містить води, виготовлена у твердих формах і взагалі без звичайної упаковки набирає популярності серед споживачів Північної Америки. Споживачі проявляють все більшу обізнаність в проблемах збереження головного ресурсу планети- води. Ця тенденція зростає завдяки Інді-компаніям та нішевим брендам, що сповідають бережливе відношення до екосистем та розумне споживання.

2. Веганська косметика наступного покоління

Так, веганське в Америці в тренді. Ми писали вже неодноразово про зріст попиту на веганську косметику, бо це вже не субкультура, а нова генерація споживання не тільки за рахунок кількості веганів , що обирають Cruelty free косметику та браші для мейкапу з безпечних синтетичних матералів, а і зростання кількості мусульман у світі, які використовують HALAL сертифіковану косметику без вмісту тваринної сировини.

3. Косметика для дітей та підлітків

Продукція для дітей різного віку стає більш «прокачаною» і вже поділяється на 3 категорії : kids (від 3 до 7 років) , tweens (від 8 до 12 років) та teens ( від 13 до 17 років) . Для кожного віку своє – косметика з вирішення різних вікових потреб або проблем вимагає використання тільки безпечних косметичних інгредієнтів та парфумерних композицій.

4. Утилізація, повторна переробка упаковки

Настав час для косметичної продукції що дійсно, а не умовно відповідає усім принципам збереження навколишнього середовища і впершу чергу, це стосується упаковки. Якщо коротко, Recyclable та refillable packaging- це мейнстрім Північної Америки.

5. Ingredient circularity

Циркулярна економіка це не тільки втілення принципів «Використовуй Вдруге», «Відновлюй» і «Переробляй» для збереження планети від сміття, а і збереження чистоти самого довкілля. Тому споживачі вимагають більшої уваги виробника косметики не тільки до можливостей вторинної переробки упаковки, а і до самого косметичного продукту. Як впливає використання готового косметичного продукту на повітря, воду, землю та екосистему в цілому – все має бути зрозуміло і прозоро для сучасного споживача, отже виробники інгредієнтів та виробники косметики мають переглянути рецептури своєї продукції.

В більшості ці тренди співпадають з тими, що присутні і в країнах Європи, але в нас ще є Азіатський ринок косметики.

Завтра будемо розповідати про тенденції, які спостерігаються в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Актуальні новини