APAC 2020 Beauty trends
1️. Derma beauty Ніхто навіть не сумнівається, що першим у списку трендів, які продовжать свій шлях у наступному році -це різномаїтні засоби особистого догляду, що
1️. Derma beauty
Ніхто навіть не сумнівається, що першим у списку трендів, які продовжать свій шлях у наступному році -це різномаїтні засоби особистого догляду, що спрямовані на захист шкіри від негативного впливу сонячного опромінювання та атмосферного забруднення , тому будь-які іновації в цій проблематиці мають великий потенціал, оскільки об’єм APAC ринка тільки зростає кожного року.
2️. China Fine Fragrance
Зростає ринок високої парфумерії в Китаї завдяки любові китайських споживачів до Luxury сегменту і це тільки підтвердив шалений успіх просування в цьому році бренду Jo Malone.
Відомі лабораторії , що виробляють парфумерні композиції вже давно мають на АРАС ринку свої виробничі потужності і за останні роки інвестиції тільки зростають. Азіатський ринок переповнений споживачами, тому найкращі гравці першими прийшли, вивчили культуру регіона і встигли підготувати нову плеяду парфумерів для роботи на ринках APAC.
3️. Clean beauty
Догляд за шкірою та красою – великий бізнес у Китаї. Зараз це другий за величиною ринок краси в світі. Очікується, що до 2025 року дохід від косметичних товарів досягне 53 мільярдів доларів США і десятки американських, корейських, японських та європейських брендів торгуються за частку ринку. Тим часом Азіатський ринок потроху набирає обертів в косметичному сегменті Clean beauty.
Звісно він не такий потужний як в Північній Америці та країнах східної Європи, але ще у 2018 році опитування консалтингової фірми Clear виявило, що 69% респондентів у Китаї готові придбати повністю натуральний продукт за «преміальною» ціною.
Як приклад – активне просування бренда по догляду за шкірою Drunk Elephant. Бренд запустили в Sephora в Гонконгу, оскільки Гонконг не має таких самих законів щодо випробувань на тварин, як континентальний Китай, тож бренд може продавати свою продукцію без шкоди для своєї жорсткої позиції – Cruelty free.
Хайповий американський бренд Drunk Elephant в жовтні 2019 року було куплено японським Shiseido Group за якихось там 845 млн. доларів США. Згідно з повідомленнями WWD Shiseido Japanese parent company, це придбання є частиною бажанням Shiseido Group розширити свою глобальну присутність.
4️. Asian-centric ingredients
В епоху інклюзивності азіатські споживачі все більше хочуть бачити і відчувати свою культуру і це призводить до збільшення азіатських інгредієнтів в косметичних продуктах. Споживачі довіряють традиційним китайським інгредієнтам, наприклад, таким як женьшень та китайській медицині в цілому, ця довіра все більше розповсюджується в Кореї та Індії.
Прагнучі охопити споживачів і розвинути перевагу на такому конкурентному та величезному ринку, бренди намагалися включити такі інгредієнти або філософії, що перегукуються з китайськими замовниками. І гарний приклад – це просування компанії Cha Ling Luxury skin care що розроблено за правилами традиційної китайськоюї медицини, яку три роки тому запустив LVMH.
5️. Skin microbiota
Тож косметичні китайські споживачі обізнані в пробіотиках та їх важливості для здоров’я кишечника, проте на мікробіомі шкіри споживач ще не достатньо розуміється і вважається, що це стрімко зміниться. Багато світових брендів починають підкреслювати роль мікробіому в збережені краси через потужні маркетингові кампанії, які активно пробиваються в Азію.
Все, що планували, вже розповіли…
Залишається тільки побажати всім успіху у просуванні своїх косметичних брендів в Новому 2020 році!