APAC 2020 Beauty trends

1️. Derma beauty Ніхто навіть не сумнівається, що першим у списку трендів, які продовжать свій шлях у наступному році -це різномаїтні засоби особистого догляду, що

14.01.2020

1️. Derma beauty

Ніхто навіть не сумнівається, що першим у списку трендів, які продовжать свій шлях у наступному році -це різномаїтні засоби особистого догляду, що спрямовані на захист шкіри від негативного впливу сонячного опромінювання та атмосферного забруднення , тому будь-які іновації в цій проблематиці мають великий потенціал, оскільки об’єм APAC ринка тільки зростає кожного року.

2️. China Fine Fragrance

Зростає ринок високої парфумерії в Китаї завдяки любові китайських споживачів до Luxury сегменту і це тільки підтвердив шалений успіх просування в цьому році бренду Jo Malone.

Відомі лабораторії , що виробляють парфумерні композиції вже давно мають на АРАС ринку свої виробничі потужності і за останні роки інвестиції тільки зростають. Азіатський ринок переповнений споживачами, тому найкращі гравці першими прийшли, вивчили культуру регіона і встигли підготувати нову плеяду парфумерів для роботи на ринках APAC.

3️. Clean beauty

Догляд за шкірою та красою – великий бізнес у Китаї. Зараз це другий за величиною ринок краси в світі. Очікується, що до 2025 року дохід від косметичних товарів досягне 53 мільярдів доларів США і десятки американських, корейських, японських та європейських брендів торгуються за частку ринку. Тим часом Азіатський ринок потроху набирає обертів в косметичному сегменті Clean beauty.

Звісно він не такий потужний як в Північній Америці та країнах східної Європи, але ще у 2018 році опитування консалтингової фірми Clear виявило, що 69% респондентів у Китаї готові придбати повністю натуральний продукт за «преміальною» ціною.

Як приклад – активне просування бренда по догляду за шкірою Drunk Elephant. Бренд запустили в Sephora в Гонконгу, оскільки Гонконг не має таких самих законів щодо випробувань на тварин, як континентальний Китай, тож бренд може продавати свою продукцію без шкоди для своєї жорсткої позиції – Cruelty free.

Хайповий американський бренд Drunk Elephant в жовтні 2019 року було куплено японським Shiseido Group за якихось там 845 млн. доларів США. Згідно з повідомленнями WWD Shiseido Japanese parent company, це придбання є частиною бажанням Shiseido Group розширити свою глобальну присутність.

4️. Asian-centric ingredients

В епоху інклюзивності азіатські споживачі все більше хочуть бачити і відчувати свою культуру і це призводить до збільшення азіатських інгредієнтів в косметичних продуктах. Споживачі довіряють традиційним китайським інгредієнтам, наприклад, таким як женьшень та китайській медицині в цілому, ця довіра все більше розповсюджується в Кореї та Індії.

Прагнучі охопити споживачів і розвинути перевагу на такому конкурентному та величезному ринку, бренди намагалися включити такі інгредієнти або філософії, що перегукуються з китайськими замовниками. І гарний приклад – це просування компанії Cha Ling Luxury skin care що розроблено за правилами традиційної китайськоюї медицини, яку три роки тому запустив LVMH.

5️. Skin microbiota

Тож косметичні китайські споживачі обізнані в пробіотиках та їх важливості для здоров’я кишечника, проте на мікробіомі шкіри споживач ще не достатньо розуміється і вважається, що це стрімко зміниться. Багато світових брендів починають підкреслювати роль мікробіому в збережені краси через потужні маркетингові кампанії, які активно пробиваються в Азію.

Все, що планували, вже розповіли…

Залишається тільки побажати всім успіху у просуванні своїх косметичних брендів в Новому 2020 році!

Актуальні новини