Гендерна рівність – з косметикою чи без неї

Фемінізм і косметика – це тема, сповнена суперечностей і критичних точок. Четверта хвиля фемінізму ще на стадіях розвитку, але вже суттєво вплинула на індустрію краси.

Фемінізм і косметика – це тема, сповнена суперечностей і критичних точок. Четверта хвиля фемінізму ще на стадіях розвитку, але вже суттєво вплинула на індустрію краси.

Найпоширеніша думка чоловіків про поняття «фемінізму»:
– «Рівність. Я виховував свого сина і дочку як рівних, і очікую, що світ буде ставитися до них як до рівних. На жаль, ми не лише віддаляємося від цього основного правила, але, здається, все лише погіршується» (Sam Farmer)

«Фемінізм – це знову круто»

Сьогодні, зі збільшенням цифрового простору феміністична дискусія не знає меж.

Тож, як косметика впливає на сприйняття жінок суспільством?
Дослідники опитали близько 1000 людей чоловічої та жіночої статі, більшість з яких оцінили жінку з масивним макіяжем менш моральною, справжньою та навіть менш людяною.

І хоча стародавні греки точно не поспішали до свого найближчого салону для діп-барвників та гелевого манікюру, вони були настільки ж одержимі багатьма тими ж елементами «красивого тіла», що ми сьогодні. Біла шкіра, великі очі і повні губи для жінок, гострі скули – краса завжди була нерозривно пов’язана з гендерною ознакою та змальовуванням жіночності.

З дослідження Dove було виявлено країни, в яких жінки відчувають себе найбільш і найменш впевнено. У нижній п’ятірці позицій опинилися США, де лише 24% впевнені у своїй зовнішності, далі йдуть Канада (22%), Австралія (20%), Великобританія (20%) та Японія (8%). Ця статистика свідчить про те, що, хоча сьогодні споживачі можуть ідентифікувати себе як феміністки, або, принаймні, пишатися тим, що є жінками, багато хто несе в собі глибокі проблеми з самооцінкою і вважає, що рекламодавці живлять їхню невпевненість.

«Бути феміністкою – це не лише в голові і не тільки те, що відчуваєш. Це те, як ти орієнтуєшся у світі, як ставишся до інших людей» (Autumn Whitefield-Madrano)

Одним із брендів, який асоціюється з відстоюванням феміністичних цінностей, є MAC. Незважаючи на репутацію того, що він підтримує людей різного роду, рас та статей, MAC звинувачують у неналежних та сексуальних стосунках до жінок.

Нещодавно Unilever, P&G та J&J зайняли єдину позицію проти гендерних стереотипів у рекламі, створивши новий глобальний альянс з іншими великими конгломератами, такими як Facebook та Google, що називаються Альянсом немереотипів.

L’Oréal має давню прихильність до ґендерної рівності та переконання, що цей стратегічний важіль може покращити добробут на роботі, стимулювати творчість та інновації, а також підвищити продуктивність. У 2019 році жінки в комапнії складали 54% Ради директорів, 30% Виконавчого комітету та 54% ключових позицій.

А, Avon відстоював феміністичні цінності різних хвиль з моменту заснування, ще у 1880-х роках.

Сьогодні буде важко знайти хоча б один журнал б’юті -спрямованості, який би жодного разу не публікував обкладинку з відомою представницею сучасного фемінізму: Lena Dunham для US Vogue, Taylor Swift для Cosmopolitan, Kristen Stewart для Elle…

Настав час для бойових фарб і власних правил…чи остаточної відмови від засобів краси?

Бути жінкою означає постійно ходити по канату між непомітністю та яскравістю. Ви повинні бути приємними, але не надто приємними! Ви повинні бути привабливими, але не надто привабливими! Ви повинні носити макіяж, але не багато макіяжу!

🙋‍♀️А як на ваше життя впливає «гендерна рівність», ви могли б уявити світ без яскравої помади?

➡️За матеріалами:
cosmeticsbusiness.com – «Is the beauty industry anti-feminist?», Lucy Tandon Copp
theguardian.com – «All it takes for a woman to be reduced to an object is too much eyeliner», Arwa Mahdawi
lorealusa.com – «L’oreal recognized for promoting gender equality in the workplace»

Актуальні новини