Halal Cosmetics

Halal Cosmetics зростає з ростом попиту на натуральні продукти. Органічні, веганські та екологічно чисті – це найпоширеніші терміни в галузі особистої гігієни та косметичної індустрії,

30.12.2019

Halal Cosmetics зростає з ростом попиту на натуральні продукти.

Органічні, веганські та екологічно чисті – це найпоширеніші терміни в галузі особистої гігієни та косметичної індустрії, але HALAL – це найпотужна тенденція останніх двох років.

Не так давно слово “Халяль” означало “допустимий” в перекладі арабською мовою, застосовувалося до того, що дозволено ісламським законодавством і зазвичай використовувалося у послугах та продуктах харчування. Однак у сьогоднішньому все більш етичному та екологічно свідомому світі цей термін набув значно ширшого значення, і ця концепція поступово захоплює косметичну індустрію. HALAL косметика виросла далеко за рамки новинки. Сплеск таких косметичних брендів приносить додатковий капітал зростаючій косметичній галузі, виробляючи продукти, сертифіковані халялем, що сприймаються як етичні та “зелені”

HALAL косметика містить інгредієнти, які є релігійно допустимими, що призводить до розвитку ланок
косметики, які не містять тваринної сировини. Косметичні засоби HALAL дозволені відповідно до закону шаріату і повинні відповідати певним умовам.

Зважаючи на всю складність постачання та походження косметичних інгредієнтів, багато мусульманських споживачів шукають лише ті продукти, які сертифіковані авторитетним органом. Виробники косметики можуть бути впевнені, що інгредієнти, сертифіковані халяльними органами влади, такі як IFANCA (Ісламська рада з питань харчування та харчування), HFCE (Рада з питань харчових продуктів Європи) або Halal Control, відповідають халяльним вимогам. Якщо сертифіковані інгредієнти недоступні, заяви постачальників можуть допомогти підтвердити, що інгредієнти є халяльними. Такі твердження або анкети повинні включати інформацію не тільки про сировину, що використовується, але й розчинники, мікроорганізми та ферменти, генетичне походження ГМ-продуктів, а також процедури іх очищення.

Ретельно переглядаючи та документуючи інгредієнти, виробники косметичних засобів можуть надати своїм халяльним сертифікаторам докази, що їм потрібно розмістити свій халяльний символ схвалення на кінцевому продукті, що забезпечує фірмам доступ до цього прибуткового та зростаючого сегменту клієнтів.

Світові лідери виробниціва косметичних інгедієнтів HALAGEL GROUP OF COMPANIES, BASF SE, Cargill, Symrise, Incorporated, Solvay, Archer Daniels Midland Company, Koninklijke DSM N.V., Amara Cosmetics та інші звісно вже мають оферти інгредієнтів для таких продуктів.

Зокрема, у січні 2019 року компанія Croda International Plc оголосила про отримання сертифікату HALAL на 15 біополімерних інгредієнтів. Асортимент, сертифікованих інгредієнтів також складається з поверхнево-активних речовин, емульгаторів, жирних кислот та спиртів, зволожуючих речовин, неорганічних УФ-фільтрів, модифікаторів реології, гелеутворювачів, спеціальних катіонних сполук, активних інгредієнтів, а також ботанічних екстрактів.

Report 2019/2020 прогнозує, що косметичний сектор з 2017 року US 61 Bn до 2023 року зросте до US 90 Bn. Все логічно, отже, мусульмани складають приблизно 23% населення планети, а сектор косметики HALAL вже становить близько 2,3% з US 532,43 Bn світового косметичного ринку, який за прогнозами до 2023 року складе US 805,61Bn

Потенціальний попит для HALAL косметики з natural/organic/vegan сертифікацією:25 000 000 000
Імпорт HALAL сертифікованої косметики – US 9 745 902 000, з яких US 3 417 485 000 – Beauty for make-up preparations, US 2 070 600 000-Perfumes and EDT, US1 815 484 000-Hair care, US 1 246 241 000 – Shaving preparation.

Уявляєте які можливості для експортного зростання?!

Придивіться до ТОП 10 країн споживання косметики:
Індія -US 5,4 Bn
Індонезія -US 3,9 Bn
Росія -US 3,9 Bn
Турція- US 3,4 Bn
Малайзія US 3,1 Bn
Бангладеш US 2,9 Bn
Ірак US 2,2 Bn
Казахстан US 2,1 Bn
Франція US 1,8 Bn
Іран US 1,8 Bn

Світовий ринок халяльних косметичних товарів визначається все більшою кількістю мусульман у всьому світі.
Можливо у наступному році і ви спрямуєте свою стратегію на новий сегмент?!

Актуальні новини