Події Асоціації

Дводенний тренінг «Effective communication and the art of sales at international exhibitions»

Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг

17.07.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

17 та 18 липня Асоціація «Парфумерія та косметика України» за співпраці з sequa GmbH (Німеччина) організовують дводенний онлайн-тренінг присвячений особливостям комунікації для пошуку клієнтів та успішних продажів на міжнародних виставках.  Під час тренінгу ви дізнаєтесь про лайфхаки у комерційній комунікації на виставках, здобудете практичний досвід у sales talk та follow-up комунікації.

Мова тренінгу: англійська​ (без перекладу)

Формат: онлайн, Zoom

Для кого?

Захід буде корисним керівникам та менеджерам з продажу, працівникам компаній, що беруть участь у міжнародних виставках та усім, хто хоче залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі на виставках.

Завдяки цьому тренінгу ви зможете…

  • Збільшити свою впевненість та ефективність на виставках
  • Сформувати переконливу USP (Унікальну торговельну пропозицію) бренду та підготувати elevator pitch, що дозволить швидко й чітко донести свою суть до потенційних клієнтів та виділитись серед інший компаній
  • Навчитись шукати потенційних клієнтів
  • Дізнатись про CRM-інструменти для ефективної роботи та обліку потенційних партнерів

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).


Програма заходу:

Середа, 17 липня о 11:00-13:00

  • Introduction
  • General tools and communication rules
  • Phases of a sales talk

Четвер, 18 липня о 11:00-13:00

  • Recap: USP & elevator pitch
  • How to find potential buyers
  • Communication at the trade fair
  • Tools for documentation
  • The golden key: follow-up
  • Q&A

Про спікерку

Тереза Хюттенхофер, консультантка Import Promotion Desk (Німеччина)

Тереза має 15-річний досвід роботи з виробниками натуральних інгредієнтів для косметичних засобів та продуктів харчування «з поля на виставку». Активно співпрацюючи у сфері сталого розвитку та сприяючи торгівлі натуральними інгредієнтами, Тереза підтримує тісний зв’язок як з компаніями-виробниками, так і з імпортерами натуральної косметики та продуктів харчування в Європі. На думку експертки, для успішного експорту комунікація грає не менш важливу роль, ніж якість самої продукції, саме тому Тереза регулярно проводить тренінги для компаній, зокрема, присвячені управлінню ресурсами, дослідженнями та доступом до ринків, міжнародним стандартам і сертифікації, а також правилам комерційної комунікації для різних міжнародних проєктів.


Тренінг проводиться в межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі») за фінансування уряду Німеччини. Проєкт спрямований на підвищення конкурентоспроможності та стійкості українських малих і середніх підприємств, особливо з огляду на вступ до ЄС. Стратегічний виконавець проєкту – німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Міжнародний партнер з виконання – sequa gGmbH, локальний партнер з виконання – Асоціація «Парфумерія та косметика України».

 

20 червня Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Дорожня карта по вимогам Технічного Регламенту»

20.06.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

20 червня о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Дорожня карта по вимогам Технічного Регламенту»

Мета вебінару допомогти фахівцям компаній, які тільки починають розбиратись з вимогами технічного регламенту та принципами роботи з ним.

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:

  • З чого починати роботу з технічним регламентом для косметичної продукції: основні положення та покрокова інструкція;
  • Перевірка асортименту на відповідність до вимог;
  • Підготовка документації;
  • Q&A сесія.

* За бажанням ви можете задати питання для Q&A сесії у анкеті під час реєстрації

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).

Доповідачі:

  • Василь Гудзь, менеджер департаменту технічного регулювання (спеціаліст зі стандартизації)

Початок: о 14:00

Тривалість – 1 година.

05 червня відбудеться вебінар «Презентація стартап-проєкту Beauty Recycle»

Тема «Презентація стартап-проєкту Beauty Recycle»

05.06.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

05 червня о 14:00 відбудеться вебінар «Презентація стартап-проєкту Beauty Recycle»

Спікер:​Ірина Дмітрова, засновниця стартапу

Досвід:

Ірина має більше 20 років досвіду у сфері продажів та маркетингу України з яких:

  • 6 років в компанії Nestle Україна (2 останні роки – керуванням відділом торгового маркетингу)
  • більше 15 років на посаді директора з маркетингу провідних груп з дистрибуції косметики та парфумерії (Hexagone, Visage Distribution/Bomond )

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання: 

  • Актуальність організації роздільного збору косметичної упаковки;
  • Досвід розвинених країн та майбутні зміни у законодавтві України;
  • Концепція стартап-проєкту Beauty Recycle;
  • Q&A сесія.

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).

Початок: о 14:00

Тривалість – 40 хвилин.

Пост-реліз вебінару: «Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації»

30 квітня відбувся вебінар для учасників АПКУ на тему “Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації”

Дивитися докладніше Згорнути

Під час вебінару було представлено інтерфейс порталу та його основні елементи та функції, а на Q&A сесії фахівці АПКУ надали відповіді учасникам на всі хвилюючі питання

Маємо надію, що вже більшість наших читачів ознайомились з технічним регламентом на косметичну продукцію та знають, що впровадження порталу нотифікації необхідне для виконання одної з ключових вимог регламенту, а саме – процедури сповіщення про розміщення косметичної продукції на ринку або «нотифікації»

У звʼязку зі вступом в дію регламенту у гравців ринку виникає багато питань, одні з найбільш поширених – коли ж запрацює портал нотифікації, як він все-таки виглядатиме та до чого готуватися компаніям для роботи з ним? Щодо першого питання – ми й самі з нетерпінням чекаємо на цю інформацію від Міністерства охорони здоров’я України та повідомимо компанії, коли вона буде відома. А ось щодо наступних – нам є чим поділитись.

Ми вже писали раніше, що наші фахівці беруть активну участь у складі робочої групи при МОЗ, яка займається розробкою порталу, а також виступають посередниками між європейськими інституціями та Міністерством, надаючи двосторонні консультації, тож інформація, якою ми поділились є унікальною та ексклюзивною!

Важливо! Портал знаходиться на доопрацюванні Міністерством Охорони Здоров’я України. Ексклюзивно для учасників АПКУ було продемонстровано останню версію, затверджену до публікації рекомендацій Європейської Комісії.

Дякуємо всім слухачам, які долучилися!


Більше інформації про АПКУ ви можете знайти на офіційних сторінках АПКУ, а також, за телефоном +38 067 381 83 35 чи поштою [email protected]

Опубліковано нове керівництво для учасників АПКУ!

Керівництво допоможе компаніям розібратись з усіма тонкощами підготовки документації для косметичних продукції

Дивитися докладніше Згорнути

Представляємо вашій увазі нове Керівництво щодо документації на косметичну продукцію, розроблене фахівцями АПКУ спеціально для наших учасників!

Керівництво допоможе компаніям розібратись з усіма тонкощами підготовки документації для косметичних продукції:

  • Загальні вимоги до документації на косметичний продукт;
  • Хто несе відповідальність за їх дотримання;
  • Що саме має містити документація;
  • Рекомендації та розʼяснення для кожного пункту.

Чому це важливо?

Вже 3 серпня вступає в дію Технічний регламент на косметичну продукцію. Регламент встановлює обовʼязок відповідальних осіб щодо забезпечення проходження косметичною продукцією оцінки безпечності, а також створення документації на косметичний продукт та складання звіту про безпечність відповідно до вимог Додатку №1 до Регламенту.

Ознайомитися з Керівництвом можна на нашому сайті у розділі “Інформаційний центр”.

Не забувайте, що ми завжди на зв’язку, готові відповісти на ваші питання щодо регулювання. Рухаємося вперед разом!


З приводу будь-яких питань, звертайтесь за адресою [email protected]

30 квітня Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації»

30.04.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

30 квітня о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації»

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:

  • Представлення інтерфейсу порталу нотифікації;
  • Основні функції та можливості;
  • Роль відповідальної особи;
  • Q&A сесія.

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).

Доповідачі:

  • Іван Шершенюк, Голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання
  • Василь Гудзь, менеджер департаменту технічного регулювання (спеціаліст зі стандартизації)

Початок: о 14:00

Тривалість – 1 година.

Учасник АПКУ компанія «ЮНІКС» шукає технолога у свою команду!

Вакансія технолога на косметичне підприємтсво у смт. Макарів.

Дивитися докладніше Згорнути

Учасник АПКУ компанія “Юнікс” запрошує на роботу технолога.

Розташування виробництва: смт. Макарів, Київська область

До обов’язків технолога входять:

  • Розробка та виготовлення продукції за технічним завданням;
  • Вдосконалення вже запроваджених рецептур;
  • Пошук нової сировини та розробка нових рецептур на їх основі, впровадження їх на виробництві;
  • Ведення робочих відносин з основними постачальниками сировини та знаходження нових;
  • Підготовка нормативної документації на продукцію.

Вимоги до кандидата/кандидатки:

  • Досвід роботи в галузі виробництва косметики 1 рік або без досвіду роботи;
  • Вища освіта (інженер-технолог, хімік-технолог, хімік);
  • Знання процесів виробництва косметичних засобів;
  • Знання груп сировини та їх функціонал;
  • Відповідальність, уважність до деталей.

Особисті якості:

  • Високий рівень працездатності, уважність, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність;
  • Навички роботи з лабораторним обладнанням на виробництві;
  • Вміння працювати як самостійно так і в команді.

Пропонуємо:

  • Роботу в стабільній компанії, що розвивається з можливістю навчання;
  • Офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку;
  • Цікаві творчі завдання, можливість самореалізації;
  • Випробувальний термін (стажування) 1−2 місяці оплачується;
  • Графік роботи в офісі з 8.00 год до 17.00 год.

Резюме надсилати на пошту: [email protected]

7 лютого Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Стан впровадження технічного регламенту. Нотифікаційний портал»

07.02.2024

Дивитися докладніше Згорнути

ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!

7 лютого о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар

Тема: «Стан впровадження технічного регламенту. Нотифікаційний портал»

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:

  • Актуалізація стану впровадження технічного регламенту;
  • Стан розробки нотифікаційного порталу;
  • Q&A сесія.

Реєстрація обов’язковаза посиланням!

Звертаємо увагу, що тепер реєстрація буде відбуватись через Zoom, а посилання, яке вам надійде після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).

Доповідачі:

  • Іван Шершенюк, Голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання
  • Василь Гудзь, менеджер департаменту технічного регулювання (спеціаліст зі стандартизації)

Початок: о 14:00

Тривалість – 1 година.