Події Асоціації

Вітаємо нового учасника - ТОВ «Лунниця Космофарм»

LUNNITSA - український бренд косметики, заснований у січні 2020 року.

Дивитися докладніше Згорнути

LUNNITSA – український бренд косметики, заснований у січні 2020 року.
Першими продуктами в лінійці LUNNITSA стали мінеральні солі для ванн.
Поступово асортимент бренду розширювався: від засобів для обличчя до лінійки для волосся, тіла та натуральних комплексів.
Сьогодні в асортименті бренду близько ста п’ятдесяти позицій.
LUNNITSA створює ритуали догляду для кожної дівчини на кожен день.
Опорами бренду є власне виробництво, якість сировини та перевірені постачальники, бренд-амбасадор та сильне жіноче ком’юніті.
Основними каналами збуту компанії є власний інтернет-магазин з представництвами в Україні та Росії, маркетплейси ROZETKA та MakeUP, офлайн-магазин в м. Київ.
У виробництві продукції LUNNITSA використовуються інгредієнти від провідних виробників і постачальників з Німеччини, Франції, Італії, Австрії, Швейцарії, Нідерландів, України та Тайваню.
Наша філософія полягає в формуванні любові до себе через ритуали догляду.
В основі бренду – слов’янський оберіг Лунниця, який з давніх часів вважається покровителем молодих дівчат та жінок, надає їм захист та силу.
Саме тому косметика LUNNITSA – оберіг твоєї краси.
Цю філософію бренд доносить через формування культури ритуалів з допомогою бренд-амбасадора Софії Стужук та провідних інфлуенсерів на ринку.
Ми створюємо косметику, яка діє зовні та зсередини.

Пост-реліз відкритого вебінару «Технічний регламент на косметичну продукцію»

29 липня відбувся перший відкритий вебінар про Технічний регламент на косметичну продукцію!

Дивитися докладніше Згорнути

29 липня відбувся перший відкритий вебінар про Технічний регламент на косметичну продукцію!

Доповідачами були фахівці АПКУ:
Василь Гудзь, менеджер департаменту технічного регулювання (спеціаліст зі стандартизації)
Іван Шершенюк , Голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання

  • Під час вебінару ми розповідали про основні розділи Технічного регламенту та зміни, що відбудуться в косметичній промисловості, а також зробили update про те на якому етапі наразі знаходиться впровадження ТР. До нас приєдналося більше ста слухачів, яким після презентації в прямому ефірі було надано відповіді на всі поставлені запитання!

Дякуємо всім учасникам вебінару, які долучилися!
Сподіваємось, ми змогли допомогти вам розібратись трішки більше у Технічному регламенті.

Також хочемо подякувати нашим партнерам цього вебінару
Cosmetology PRO.Bhub, у яких на сторінці відбулась пряма трансляція вебінару.


Більше інформації про АПКУ та умови вступу ви можете знайти на cайті у розділі «Статут, Звіти ТК-171», а також, за телефоном +38 067 381 83 35 чи поштою [email protected]

Більше корисних заходів та актуальних новин шукайте на офіційних сторінках АПКУ!
FB: https://www.facebook.com/apcu.ua/

Новий учасник АПКУ - ТОВ "Аква Косметикс Груп"

Вітаємо нового учасника АПКУ! АКВА КОСМЕТИКС ГРУП почали свою діяльність в 1998 році, сьогодні - це одна з найбільших українських компаній з виробництва косметичних засобів та товарів для підтримки чистоти в будинку.

Дивитися докладніше Згорнути

ТОВ “АКВА КОСМЕТИКС ГРУП” почали свою діяльність в 1998 році, сьогодні – це одна з найбільших українських компаній з виробництва косметичних засобів та товарів для підтримки чистоти в будинку.

У портфелі брендів компанії представлено понад 10 торгових марок, серед яких «Doctor Salt», «Желана», «Vital Charm», «Dolce Vero», «Soft», «Doctor Herbal», «Нектар», «Лелека», «Чистий Дім», «Flossy» і ін., всього понад 300 найменувань продукції, виняткової якості, оригінального зовнішнього вигляду, за доступною ціною, які вже успішно зарекомендували себе на ринку косметичних засобів.

АКВА КОСМЕТИКС ГРУП в 1999-му році була першою в Україні компанією, яка почала виробництво морської натуральної солі, і зараз є лідером ринку «Сіль для ванн» на території України. Багато покупців асоціюють АКВА КОСМЕТИКС ГРУП як виключно сольове виробництво, але компанія активно розвивається і на даний момент виробляє товари в наступних категоріях:
– Рідкі мила;
– Гелі для душа;
– Скраби для тіла;
– Шампуні;
– Гелі для інтимної гігієни;
– Гліцеринове мило ручної роботи;
– Морські натуральні солі для прийняття ванн;
– Морські ароматизовані солі для прийняття ванн;
– Швидкорозчинні шипучі продукти для прийняття ванн;
– Бактерицидні гелі та спреї для рук;
– Рідина для зняття лаку;
– Рідкі засоби для прання;
– Засоби для миття посуду;
– Таблетки для посудомийних машин;
– Сіль морська харчова.

З 2007 року АКВА КОСМЕТИКС ГРУП експортує продукцію власного виробництва в країни СНД, Євросоюзу та Близького Сходу.

Окремий напрямок роботи – це надання послуг з виготовлення Private Label для наших клієнтів. АКВА КОСМЕТИКС ГРУП виробляє продукцію для більш ніж 16 компаній, сюди входять відомі ритейлери України («Сільпо», «Ашан», «Караван», «Єва», «Watsons», «Таврія», «Наш Край», «Червоний маркет» та ін.,) і країн Латвії, Литви, Грузії, Німеччини, а також компаній-дистриб’юторів, таких як «Friends Group» і ін.

Основною цінністю АКВА КОСМЕТИКС ГРУП є її співробітники. Амбіції, згуртований колектив, впевненість у завтрашньому дні, можливість професійного і кар’єрного росту становлять основу кадрової політики компанії.

Завжди рухатися вперед, бути лідером і фахівцем у своїй галузі – принцип роботи АКВА КОСМЕТИКС ГРУП.

Вітаємо нового учасника АПКУ - ТОВ «ПРОКЕЙР»!

Компанія ProCare — український виробник косметики повного циклу: від розробки формул косметичних засобів до випуску готового продукту на полиці магазину.

Дивитися докладніше Згорнути

Компанія ProCare — український виробник косметики повного циклу: від розробки формул косметичних засобів до випуску готового продукту на полиці магазину. Компанія ProCare – доказ того, що українська косметика може бути якісною, стильною та дієвою.

Наша історія починалася в 2015 році зі створення кавових скрабів Joko Blend, які і зараз є улюбленними продуктами жінок. Згодом були запущені і інші 5 брендів: Barbers – бренд чоловічої доглядової косметики, Shelly – продукція для майстрів манікюру і педикюру, Tink – косметичний суперфуд, Touch Protect – бренд антисептиків та побутової хімії та Medosan – бренд антисептичних засобів. Але Joko Blend злишається нашим основним брендом.

Професійна косметика ProCare створена в різних цінових сегментах для жінок та чоловіків, цінується майстрами манікюру та косметологами, призначена для домашнього та професійного догляду. Споживачі люблять нашу продукцію за натуральність, ефективність та доступність.

Ми маємо власне виробництво, наукову R&D лабораторію та висококваліфікованих фахівців. Використовуємо інгредієнти з доказовою ефективністю, більшість з яких мають сертифікати COSMOS та ECOCERТ. Закуповуємо тільки високоякісну сировину в Європі, Америці, Італії, Іспанії, Німеччини та ін. країнах. Наші формули та рецепти засновані на прогресивних технологіях. Тому ProCare – це гарантія стабільності та безпеки, адже продукція сертифікована і відповідає державним стандартам якості.

Власне виробництво дозволяє контролювати якість продукції на всіх етапах: розробка рецептур; створення дизайну етикетки і упаковки; виготовлення косметики; маркетингова та інформаційна підтримка і т.д.

У ProCare розвиває різні канали дистриб’юції: власний інтернет-магазин, соціальні мережі, косметика брендів Joko Blend, Barbers, Tink< Shelly, Touch Protect, Medosan продається у всіх онлайн-магазинах, роздрібних мережах по всій Україні. Косметика продається також і за межами України – в Ізраїлі, Литві, Грузії та Польщі.

Сьогодні в компанії працює команда справжніх професіоналів. Хіміки та технологи створюють інноваційну рецептуру косметичних засобів, менеджери з продажу відповідають за те, щоб у всіх партнерів вчасно була представлена продукція. Бренд-менеджери відповідають за стиль та розвиток бренду у всіх його аспектах. Кожен працівник цінний і є частинкою нашої команди ProCare.

В асортименті компанії є все для догляду за обличчям, тілом та волоссям: сироватки, скраби для тіла, маски, шампуні, маски-рукавички та ін. Бренди Touch Protect та Medosan пропонують антисептики різних об’ємів для гігієнічної дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та інструментів, побутову хімію. В асортименті компанії понад 500 SQU.

ProCare займається не тільки виробництвом косметики власних торгових марок, але і випускає продукцію під замовлення клієнтів, пропонує контрактне виробництво косметики від розробки концепції до випуску готового продукту.

Компанія піклується про кожного. ProCare – з турботою про тебе!

Дивитися докладніше Згорнути

Більш детально про найближчі заходи АПКУ (вебінари, конференції), про керівництва, які планується розглянути/затвердити, про систему комунікації та багато іншого за посиланням https://bit.ly/3hzagNu

Починаємо квартал з вебінару для учасників АПКУ «Розробка та впровадження вимог ISO 22716 (GMP) на виробництвах парфумерно-косметичної промисловості» від ISTL

Дивитися докладніше Згорнути

9 липня Асоціація «Парфумерія та Косметика України» організовує вебінар (тільки для учасників АПКУ)

Тема: “Розробка та впровадження вимог ISO 22716 (GMP) на виробництвах парфумерно-косметичної промисловості ” (basic level)

Вебінар “basic level” розрахований на учасників, які знаходяться на початкову етапі впровадження ISO 22716 (GMP) на виробництві або на учасників, які хочуть оновити свої знання на цю тематику.

Доповідач вебінару: Олена Рамазанова-Стьопкіна,
Міжнародна школа технічного законодавства і управління якістю (ISTL)

Попередня реєстрація обов’язкова!
За посиланням: https://bit.ly/3xarHKW

Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:

– Загальні вимоги до системи виробництва;
– Вимоги до персоналу в системі GMP;
– Схема виробництва: чисті зони. Вимоги;
– Санітарія та гігієна;
– Закупівлі (Закупівля сировини, матеріалів і комплектуючих; Визначення вимог, вибір і оцінка постачальників; Надходження на склад. Зберігання, складування. Інвентаризація на складах);
– Виробництво (Виробничі регламенти. Супровідна документація; Упаковка. Ідентифікація та простежуваність);
– Контроль (Методики та протоколи з контролю. Відкликання та повернення готової продукції. Внутрішній аудит. Коригувальні та запобіжні дії).

Початок: 14:00, тривалість – 2 години

Формат: вебінар (онлайн)


За додатковою інформацією звертайтесь до організаторів за телефоном: +38 067 381 83 35 або на пошту [email protected]

Більше корисних заходів та актуальних новин шукайте на офіційних сторінках АПКУ!

Facebook: https://www.facebook.com/apcu.ua/

Дивитися докладніше Згорнути

Компанія Hillary заснована п’ять років тому у 2016 році. Першими засобами з натурального догляду для тіла стала серія засобів для тіла, а згодом компанією запущено серію для догляду за волоссям.
Деякий час вибір продукції Hillary був невеликий. Однак, починаючи з 2018 року, асортимент почали розширювати. Спочатку були представлені засоби для обличчя, а потім, поступово, інші косметичні засоби для волосся та тіла. На даний момент асортимент близько ста п’ятдесяти позицій.
Метою діяльності компанії є створення якісних засобів натурального догляду та показати з привабливої яскравої маркетингової сторони та просувати бренд на власних майданчиках з використанням сучасних інтернет-технологій продажів.
У виробництві продукції Hillary Cosmetics ми використовуємо виключно натуральні компоненти від провідних виробників і постачальників органічних косметичних інгредієнтів з Італії, Іспанії, Франції, Німеччини, Данії, США та ін. Більшість компонентів сертифіковані ECOCERT і COSMOS Standard. Це підтверджує те, що у виробництві косметики використовуються тільки натуральні і високоякісні інгредієнти. Якість продукції для нас завжди на першому місці.
Компанія дотримується суворих правил корисності та натуральності, тому в нашій косметиці немає продуктів нафтопереробки, силіконів, синтетичних ароматизаторів і барвників, а також інших шкідливих компонентів. Ми не використовуємо силікони і сульфати, які надають тимчасовий ефект. Наша косметика спрямована на збереження краси і здоров’я шкіри.
Ми прискіпливо шукаємо ультрасучасні, інноваційні розробки в сфері косметичних інгредієнтів, тому що саме такі компоненти та власні працюючі формули дають нам можливість створювати органічну косметику, яка діє і показує очікуваний результат при використанні.
Ми популяризуємо не тільки бренд Hillary Cosmetics, але і органічне усвідомлене споживання, застосовуючи яскравий дизайн і позиціонування, а також маркетингові канали, такі як робота з понад 5000 інфлюенсерів. Завдяки цьому вам захочеться купити і спробувати натуральне, органічне, стати ближче до природи і поліпшити своє здоров’я.
Ми створюємо в Україні продукт за інноваційними рецептурами, на найновітніших технологічних компонентах, які існують у світі. Ми робимо косметику, яка є аналогом значно дорожчих імпортних косметичних засобів, часто перевершує їх якість. Виробляючи продукт в Україні, ми відкриваємо нові можливості для утримання та забезпечення роботи бізнесу. Це дозволяє нам продавати продукцію за цінами, які у 5 разів нижче цін на імпортовані продукти-аналоги, вироблені, наприклад, в Європі чи Кореї, які включають витрати на доставку та торговельну націнку в Україні. Ми віримо, що наша праця і праця наших колег по індустрії через кілька років зробить бренд Mаde in Ukraine престижним і популярним у всьому світі. Косметика Hillary вже експортується в 11 країн світу, зокрема у Ізраїль і Тайвань.

До нас приєднався новий учасник - ТОВ «Імпресс-ЛКБ»!

ТОВ «Імпресс-ЛКБ» успiшно працює на українському ринку з 1997 року, iмпортуючи високоякiсну сировину вiдомих виробникiв

Дивитися докладніше Згорнути

ТОВ «Імпресс-ЛКБ» успiшно працює на українському ринку з 1997 року, iмпортуючи високоякiсну сировину вiдомих виробникiв у наступних галузях:

  • виробництво косметики та побутової xiмії;
  • виробництво лакофарбових матерiалiв, будiвельних сумiшей;
  • виробництво матерiалiв з ПВХ та полiмерiв;
  • харчова промисловiсть.

Сьогоднi «Імпресс-ЛКБ» – це сильна команда професiоналiв, один з найбiльших дистриб’юторiв хiмiчної сировини в Україні з широким асортиментом унiкальних продуктiв.

В портфелi ТОВ «Імпресс-ЛКБ» продукти таких вiдомих компанiй, як DOW, Solvay, KLK Оlео, DuPont, Wackel ЕrсаWilmаr, SE Tylose, lberchem та багато iнших.