Яке місце косметики в житті чоловіка❓

У наш час косметичний набір сучасного чоловіка стає більш різноманітним. Окрім засобів до і після гоління, на прилавках з’явилися чоловічі шампуні, гелі для душу, спеціальні

У наш час косметичний набір сучасного чоловіка стає більш різноманітним. Окрім засобів до і після гоління, на прилавках з’явилися чоловічі шампуні, гелі для душу, спеціальні стайлінгові засоби. Доглядати за собою чоловіку – це, нарешті, норма. Гендерний стереотип, що тільки жінки звертаються до косметологів слабшає, суспільство звикає до думки, що для чоловіків призначені не тільки вода і мило.

Оскільки споживачі в усьому світі все частіше звертають критичну увагу на традиційні норми краси, останні кілька років стали показником різкого зростання гендерно-нейтрального догляду за шкірою. Незважаючи на відмінності чоловічої та жіночої шкіри, принципи догляду за нею дуже схожі. Та не лише продукти skin-care можуть бути спільними та необхідними для використання як жінкам, так і чоловікам…

Першими від ділення б’юті-продуктів за статевою ознакою відмовилися виробники нішевої парфумерії. Спочатку вони все ж боязко використовували в жіночих ароматах традиційно чоловічі ноти (наприклад, дерева, шкіри і диму), а потім і зовсім стали випускати композиції, які цілком підходять під категорію унісекс.

Обличчям CoverGirl і Anastasia Beverly Hills стали чоловіки, для них же марка Chanel випустила олівці для брів, тональний флюїд і бальзам для губ, а Jecca, Fluide і Panacea створили гендерно-нейтральну косметику, профілюючи ідею про те, що красу визначає не стать, а стиль, а Louis Vuitton нещодавно випустив свій перший аромат унісекс.

Джеффрі Джонс, професор історії бізнесу Гарвардської школи бізнесу і автор книги “Уявна краса: історія світової індустрії краси”, вважає, що до косметичних засобів здавна ставилися як до універсальних продуктів:
⁃ «До XIX століття далеко не у всіх суспільствах було чітке розмежування між жіночим і чоловічим. Тоді як в XIX і в XX століттях ми зіткнулися з різкими відмінностями. Тепер ми повертаємося до витоків, коли люди не ділили предмети на “для нього” і “для неї»»

Нова категорія бізнесу та маркетингу «нейтрально-гендерний» говорить не лише про косметичне зображення людини… – це індивідуалізм та рівність в одному флаконі.

В кого більше скляночок на полиці біля дзеркала? У вас чи Вашого чоловіка?😏

➡️За матеріалами:
washingtonpost.com –“ Why beauty brands are removing gender from their marketing”
vogue.ua – “Краса поза статтю: чи є майбутнє в гендерно-нейтрального догляду за шкірою?”
fashionjournal.com.au – “How gender-neutral makeup brands are changing the beauty business”

Актуальні новини