Штучний інтелект у косметичній індустрії: огляд новин від ACCT4Cosmetics
Пориньте у світ краси штучного інтелекту!
ACTT4Cosmetics опублікував другий інформаційний бюлетень, розроблений у рамках проєкту. Тема випуску – штучний інтелект (AI) та його вплив на індустрію краси. У новому випуску бюлетеня представлено розгорнуте дослідження впливу штучного інтелекту (ШІ) на індустрію краси.
Передмова: чому ШІ?
Світ краси стрімко змінюється під впливом штучного інтелекту. Щоб не відставати від нових трендів, експертам галузі необхідно бути в курсі інноваційних інструментів, які пропонує ШІ. Ці інструменти мають величезний потенціал для покращення роботи фахівців, оптимізації бізнес-процесів та удосконалення клієнтського досвіду.
Де можна застосувати можливості ШІ вже зараз?
- Задоволення зростаючих потреб споживачів: очікування споживачів трансформуються. Вони вимагають персоналізованих рішень та зручного безперебійного шопінгу. ШІ дає змогу експертам аналізувати величезні масиви даних про уподобання споживачів, типи шкіри та купівельні звички. Це дозволяє розробляти цільові продукти, створювати персоналізовані рекомендації та забезпечувати більш зручний та комфортний процес придбання продукції клієнтом.
• Можливість залишатися конкурентоспроможним: ШІ стрімко змінює галузь. Компанії, що використовують у своїй практиці інстременти штучного інтелекту, матимуть значну перевагу. Розуміння програм зі штучним інтелектом дозволяє експертам галузі визначати можливості, що сприятимуть впровадженню інновацій, оптимізації процесів і розробці маркетингових стратегій на основі аналізу даних. Ті, хто ігнорують процес впровадження використання штучного інтелекту- ризикують втратити частку ринку та лояльність клієнтів.
• Оптимізація розробки продукту. Традиційно розробка продукту покладалася на інтуїцію та обмежені дані. ШІ може аналізувати ринкові тенденції, передбачати попит споживачів, визначати інгредієнти на які зростає запит. Це дає можливість розробки експертами більш ефективних та інноваційних продуктів, які закриватимутьконкретні потреби споживачів.
• Покращення взаємодії з клієнтом: ШІ може персоналізувати взаємодію з клієнтом на кожному етапі взаємодії. Віртуальні інструменти для примірки на основі штучного інтелекту дозволяють клієнтам віртуально експериментуватиз відтінками макіяжу. Чат-боти зі штучним інтелектом пропонують цілодобову підтримку та персоналізовані рекомендації щодо продуктів. Цей рівень персоналізованого обслуговування сприяє зростанню лояльного відношення до бренду.
• Підвищення ефективності та зменшення витрат: штучний інтелект може автоматизувати повторювані завдання, аналізувати дані про продажі для оптимізації управління залишками продукції на складіта покращувати виробничі процеси. Це сприяє економії коштів і підвищенню ефективності, дозволяючи експертам зосередитися на стратегічних ініціативах.
Використання штучного інтелекту в косметичній промисловості сьогодні не про індивідуальний вибір, а про необхідність! Експертам варто працювати на випередження, відповідати зростаючим потребам споживачів і забезпечувати розвиток свого бізнесу в beauty-епоху, що керується штучним інтелектом. Про можливості інструментів штучного інтелекту, недоліки (так-так, вони існують!) та вплив на галузь читайте за посиланням.
Про проєкт:
Проєкт ACTT4Cosmetics співфінансується програмою Horizon Europe Європейської Комісії, його метою є створення умов та стимулювання співпраці між різними стейкхолдерами косметичної промисловості в Європі: підприємствами, місцевою владою, галузевими асоціаціями, а також науково-дослідницькими організаціями для розвитку інноваційних екосистем, що будуть охоплювати всі компоненти косметичної промисловості (від сировини до кінцевого продукту) і зосереджуватиметься на таких темах: digital transition, green transition та обізнаність громадян і споживачів. Проєкт має 10 офіційних партнерів. АПКУ виступають ассоційованими партнерами проєкту ACTT4Cosmetics для інформаційної підтримки, обміну досвідом та налагодженням співпраці у впровадженні інновацій для косметичного промисловості.