Штучний інтелект VS Парфумерія❗️Digital fragrance або “як майбутнє реалізується у світі ароматів…”

Завдяки безперервному технологічному прогресу та новим інноваційним застосуванням актуальних технологій парфумери тепер можуть створити унікальні, цифрові аромати. Використання штучного інтелекту (AI) для створення ароматів дозволяє

12.06.2020

Завдяки безперервному технологічному прогресу та новим інноваційним застосуванням актуальних технологій парфумери тепер можуть створити унікальні, цифрові аромати.

Використання штучного інтелекту (AI) для створення ароматів дозволяє оптимізувати процес розробки ароматів, значно скорочуючи час виходу на ринок. Акуратність та масштабність знань, що передаються AI, також дозволяють людині генерувати розробку, яка вимагає стратегії, почуттів та емоцій, як, наприклад, спрощення кінцевої продукції. Завдання полягає в тому, щоб впровадити парфумерію в цифрову епоху та навпаки. Така ідея передбачає створення продукту, який відповідає ідеальній пропорції пізнання штучного інтелекту світу парфумерії, не втрачаючи алхімії, людського дотику.

Ряд кращих виробників парфумерії розробили та впровадили власні внутрішні системи AI, а також цифрові довідники для використання як споживачами, так і спеціалістами даної галузі. Прагнучи прискорити розвиток парфумерії, 124-літній швейцарський гігант серед ароматів, Givaudan, запустив програму AI Carto, яка оптимізує виробництво, складаючи рекомендації для парфумерії на основі діаграми, в якій детально описані індивідуальні властивості різних ароматів. Цей інтерфейс із сенсорним екраном проходить через безліч наборів даних із бібліотеки бренду, включаючи дослідження ринку, дані про споживачів, формули історичних ароматів та інше, щоб максимально деталізувати рецептуру для кожного аромату.
Givaudan вже відкрили цифрову фабрику в Парижі.

Тут найціннішим вважається розуміння складу парфуму.

👩‍🔬 AI не лише оптимізував виробництво парфумів, але й підвищив загальний “рівень споживача” щодо вибору та придбання найбільш вдалого аромату за допомогою мобільного додатку, наприклад, Sommelier du Parfum. Додаток дізнається про вподобання та спосіб життя кожного користувача і на основі цих даних він рекомендує парфуми з величезної бази даних (понад 30 000 ароматів). Він містить детальну інформацію про запропоновані парфуми, включаючи історію та інгредієнти виробника. Щойно користувач вирішує, який саме аромат йому підходить, додаток визначає всі магазини поблизу, які продають ці конкретні парфуми. Наразі, база даних програми включає аромати, які доступні у 8000 магазинах в США.

Актуальні новини