Події асоціації

Новий учасник Асоціації «Парфумерія та Косметика України» - ТОВ «АРМОНІ КОСМЕТІК»

Компанія ТОВ «АРМОНІ КОСМЕТІК» - виробник косметичних засобів по догляду за волоссям і тілом для всієї родини, а також товарів побутової хімії.

Дивитися докладніше Згорнути

Компанія ТОВ «АРМОНІ КОСМЕТІК» – виробник косметичних засобів по догляду за волоссям і тілом для всієї родини, а також товарів побутової хімії.
З 2010 року підприємство вийшло на український ринок та є конкурентноздатним, динамічно розвивається, постійно розширює номенклатуру продукції, що випускається, оновлюючи і модернізуючи своє виробництво.
Підприємство здійснює повний виробничий цикл, необхідний для створення високоякісної продукції: розробка рецептур, технологій, створення дизайну етикетки і упаковки; виробництво косметичних засобів різних категорій для дорослих і дітей, а також товарів для будинку, контроль якості продукції, що випускається.
При виробництві використовується тільки високоякісна сертифікована сировина від відомих світових виробників. Тара, що використовується та упаковка підлягає вторинній переробці.
Власні торговельні марки АРМОНІ, BEMBI, NAKI, ARMSEPT.
Вся продукція біорозкладається, відповідає Державним стандартам і вимогам безпеки косметичної продукції.
Також ТОВ «АРМОНІ КОСМЕТІК» спеціалізується на контрактному виробництві.
Контрактне виробництво – це формат взаємовигідної співпраці. За допомогою контрактного виробництва замовник отримує можливість використовувати наш багаторічний досвід і потужності для випуску на ринок косметичної продукції під власною торговою маркою.

Вітаємо нового учасника Асоціації «Парфумерія та Косметика України» - ТОВ «ХЕЛСІ ФАРМ УКРАЇНА»!

ХЕЛСІ ФАРМ УКРАЇНА - це високотехнологічне підприємство, оснащене сучасними лініями виробництва косметичної продукції.

16.03.2021

Дивитися докладніше Згорнути

ХЕЛСІ ФАРМ УКРАЇНА – це високотехнологічне підприємство, оснащене сучасними лініями виробництва косметичної продукції.

Компанія HEALTHY PHARM UKRAINE створена в 2015 році на базі виробничих потужностей, існуючих з 1943 року.

HEALTHY PHARM UKRAINE СЬОГОДНІ:

Лідер виробництва засобів по догляду за ротовою порожниною і косметичної продукції;

Здійснює повний цикл виробництва:

  • розробка дизайну упаковки і рецептури
  • виготовлення продукції
  • контроль якості косметичних засобів

Виробничі потужності дозволяють випускати щомісячно до 2 млн. шт. косметичної продукції.

Власні торгові марки HEALTHY PHARM UKRAINE: AMELEDA, ZUBB, GO healthy, ДОДОМУ, Здорове Життя.

Одним з напрямків діяльності заводу HEALTHY PHARM UKRAINE, крім виробництва власної продукції, є контрактне виробництво (Privat Label) для найбільших роздрібних мереж України: EVA, METRO, Auchan, «Irene Bukur», «Імідж лабораторія», «Родинна марка», «Формула якості », «Еко марка», Unice, J’erelia.

Пост-реліз Вебінару "Технічний регламент на косметичну продукцію". Знайомство з новим Головою АПКУ!

11 лютого Асоціація "Парфумерія та Косметика України" провела вебінар "Технічний регламент на косметичну продукцію", а також познайомила з новим Головою АПКУ

12.02.2021

Дивитися докладніше Згорнути

11 лютого Асоціація “Парфумерія та Косметика України” провела Вебінар “Технічний регламент на косметичну продукцію”, а також познайомила учасників з новим Головою АПКУ!

Доповідачами вебінару були:
Руслан Кузьменко, Голова АПКУ
Іван Шершенюк, Голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання
Василь Гудзь, спеціаліст зі стандартизації

Вже з дня на день ми очікуємо офіційну публікацію Технічного регламенту, що вступає в дію 3 серпня 2022 року.

Під час вебінару було розглянуто важливі питання щодо затвердженого Технічного регламенту і змінам, що у зв’язку з цим будуть відбуватися в косметичній промисловості.

Значний акцент було зроблено на:

  • проведення сертифікації;
  • впровадження GMP;
  • маркування;
  • перегляд рецептур відповідно до Технічного регламенту;
  • як відбуватиметься нотифікація;
  • введення альтернативних методів тестування.

Дякуємо усім учасникам АПКУ, які долучилися!

У разі виникнення питань на дану тематику можете звертатись за електронною адресою [email protected]

Більше корисних заходів та актуальних новин шукайте на офіційних сторінках АПКУ!
FB: https://www.facebook.com/apcu.ua/

План роботи Асоціації "Парфумерія та Косметика України" на 1 квартал 2021 року

Починаємо з Вебінару «Вимоги нового Регламенту на косметичну продукцію», анонс в наступних публікаціях!

27.01.2021

Дивитися докладніше Згорнути

Більш детально про найближчі заходи АПКУ (вебінари, конференції), про керівництва, які планується розглянути/затвердити, про систему комунікації та багато іншого за посиланням http://bit.ly/3oiTqnz

Починаємо з Вебінару «Вимоги нового Регламенту на косметичну продукцію», анонс в наступних публікаціях!

Дивитися докладніше Згорнути

Юридичний департамент АПКУ прокоментував отримані результати:

“Регулятор повідомив, що на маркуванні застосовуються міжнародні позначення (kg, ºС etc.), і одночасно можуть бути використані українські (кг, ºС тощо). Підприємства самостійно визначають послідовність їх написання. Приклади нанесення позначень: 1kg/кг, 1 с(s), 1 min (хв), 1 d, д.
Якщо застосовуються назви одиниць вимірювання, то вони зазначаються українською мовою. Приклади нанесення – 1 кілограм, 1 доба, 1 хвилина”

Детальний лист-відповідь від Мінекономіки №3422-11/63072-07 від 19.10.2020 доступний для ознайомлення тільки учасникам АПКУ за посиланням https://bit.ly/37YKYoV 

Що саме буде відбуватись на COSMOTECH – live 27 ЖОВТНЯ?!

Про міжнародний досвід, спільне між фармою і косметикою, актуальне про упаковку, нові правила в косметичній галузі та багато іншого дивіться у програмі заходу за посиланням

Дивитися докладніше Згорнути

27 ЖОВТНЯ відбудеться конференція COSMOTECH – live ONLINE!

Конференція COSMOTECH – live – це та платформа, яка дасть можливість усім учасникам косметичного ринку в Україні адаптуватись та зрозуміти нові сучасні реалії бізнесу і виробництва. Сьогодні наша галузь розвивається стрімкими темпами, як відкриваючи нові можливості, так і створюючи нові перепони, ми хочемо розповісти і поділитись інформацією, без якої неможливе сьогодні функціонування успішного виробництва.

Основна мета заходу: створити здоровий інформаційний клімат галузі як на національному, так і на міжнародному рівні; сприяти підвищенню кваліфікації кадрів, залучення нових ресурсів, налагодження міжгалузевої співпраці.

Цільова аудиторія заходу: представники парфумерно-косметичної промисловості (спеціалісти підприємств з технічного регулювання/стандартизації, технологи, наукові керівники, керівники виробництв, постачальники косметичної сировини та послуг).

Партнерами з організації заходу стали Change Agency Responsible Future responsiblefuture.com.ua, а також Oriflame Ukraine ua.oriflame.com

Change Agency Responsible Futureконсалтингова агенція, що спеціалізується на питаннях сталого розвитку і співпрацює з багатьма лідерами бізнесу, некомерційними організаціями, ПРООН в Україні. Допомагає компаніям з різних секторів у розробці стратегій сталого розвитку, налагодженні комунікації зі стейкхолдерами і посиленні конкурентних позицій через управління економічним, соціальним і екологічним впливом. У портфелі її послуг також освітні тренінги для топ-менеджерів і персоналу компаній і підготовка нефінансових звітів.

Пропонуємо вам ознайомитись зі змістом конференції COSMOTECH – live, її організаторами, метою та спеціалізацією.  Про міжнародний досвід, спільне між фармою і косметикою, актуальне про упаковку, нові правила в косметичній галузі та багато іншого дивіться у програмі заходу за посиланням COSMOTECHlive271020

Початок: 10:00

І ми нагадуємо, що

Реєстрація на захід продовжується

->>> https://bit.ly/2ESWSnT

Слідкуйте за новинами на сайтах www.apcu.ua
www.pharmatechexpo.com.ua
на сторінках наших соцмереж www.facebook.com/apcu.ua

Та на офіційних сторінках наших партнерів www.pharmatechexpo.com.ua  ua.oriflame.com

Пост-реліз Вебінару 30.09: "Натуральна та органічна косметика. Огляд вимог ISO 16128"

Переглянути відео з Вебінару можна на нашій сторінці у Фейсбук

Дивитися докладніше Згорнути

30 ВЕРЕСНЯ Асоціація “Парфумерія та Косметика України” провела Вебінар “Натуральна та органічна косметика. Огляд вимог ISO 16128”

Ведучим вебінару був Іван Шершенюк, голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання

Вдалося розглянути важливі для галузі та її регулювання питання, зокрема детальніше щодо нових стандартів, як діяти тепер виробникам та на що саме потрібно звертати увагу…

Переглянути відео з Вебінару можна на нашій сторінці у Фейсбук https://www.facebook.com/watch/?v=255993225730222

Дякуємо усім учасникам АПКУ, які долучилися

Більше інформації ви можете знайти на офіційних сторінках АПКУ, а також, за телефоном +38 067 381 83 35 чи поштою [email protected]

Вітаємо нового учасника Асоціації «Парфумерія та Косметика України» ТОВ «Ергопак» - ТОВ «Ергопак»!

Історія компанії починається з 1996 року із заснування «Ергопак».

29.09.2020

Дивитися докладніше Згорнути
Історія компанії починається з 1996 року із заснування «Ергопак». Власні виробничі потужності і розвиток міцної регіональної дистриб’юторської мережі дозволили нам стати сильним лідером на українському ринку. Основою нашого бізнесу є товари для дому під трьома торговими марками: «Мелочи Жизни», «DOMI», «Novax». Основні категорії, з якими працюють ці бренди, – це упаковка для харчових продуктів, товари для прибирання та пакети для сміття.
Ми об’єднали наші зусилля з Sarantis Group в 2018 році, щоб ще збільшити наш експорт по всьому світу. Наша вагома експортна діяльність сприяє подальшому розширенню зони нашого охоплення в Європі, Африці, Азії, країнах Близького Сходу та СНД. Ми підтримуємо широку дистриб’юторську мережу в Алжирі, Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Данії, Фінляндії, Франції, Гамбії, Грузії, Індії, Ізраїлі, Казахстані, Киргизстані, Латвії, Литві, Молдові, Монголії, Чорногорії, Нідерландах, Нігерії, Катарі, Швеції, Таджикистані, Туркменістані, Узбекистані і Росії, в той час як на європейських ринках увагу «Ергопак» націлено на розширення власної торговельної марки.
У 2020 році ми розширили наш портфель брендом чоловічої парфумерії та особистої гігієни STR8 (Стрейт) і поширюємо його в основному в Україні та країнах СНД, таких як Вірменія, Білорусь і Грузія.
«Ергопак» входить до групи компаній Sarantis Group
Sarantis Group – багатонаціональна компанія з виробництва споживчих товарів, яка може похвалитися постійним розширенням географічного охоплення і провідними брендами. Будучи частиною Групи, ми поділяємо ту ж філософію у веденні бізнесу, що сприяє подальшому розвитку бачення Групи зі значного впливу на життя людей за допомогою наших улюблених і надійних брендів. Як цілеспрямована компанія, ми дійсно прагнемо реалізувати наше бачення, застосовуючи при цьому соціально відповідальні практики і екологічно безпечні методи виробництва. Наш моральний орієнтир – це наші основні цінності: довіра, повага, підприємницьке мислення, командний дух, відданість і відповідальність, які визначають нашу взаємодію і поведінку з колегами, партнерами, клієнтами і споживачами.