30 квітня відбувся вебінар для учасників АПКУ на тему “Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації”
09.05.2024
30 квітня відбувся вебінар для учасників АПКУ на тему “Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації”
09.05.2024
Під час вебінару було представлено інтерфейс порталу та його основні елементи та функції, а на Q&A сесії фахівці АПКУ надали відповіді учасникам на всі хвилюючі питання
Маємо надію, що вже більшість наших читачів ознайомились з технічним регламентом на косметичну продукцію та знають, що впровадження порталу нотифікації необхідне для виконання одної з ключових вимог регламенту, а саме – процедури сповіщення про розміщення косметичної продукції на ринку або «нотифікації»
У звʼязку зі вступом в дію регламенту у гравців ринку виникає багато питань, одні з найбільш поширених – коли ж запрацює портал нотифікації, як він все-таки виглядатиме та до чого готуватися компаніям для роботи з ним? Щодо першого питання – ми й самі з нетерпінням чекаємо на цю інформацію від Міністерства охорони здоров’я України та повідомимо компанії, коли вона буде відома. А ось щодо наступних – нам є чим поділитись.
Ми вже писали раніше, що наші фахівці беруть активну участь у складі робочої групи при МОЗ, яка займається розробкою порталу, а також виступають посередниками між європейськими інституціями та Міністерством, надаючи двосторонні консультації, тож інформація, якою ми поділились є унікальною та ексклюзивною!
Важливо! Портал знаходиться на доопрацюванні Міністерством Охорони Здоров’я України. Ексклюзивно для учасників АПКУ було продемонстровано останню версію, затверджену до публікації рекомендацій Європейської Комісії.
Дякуємо всім слухачам, які долучилися!
Більше інформації про АПКУ ви можете знайти на офіційних сторінках АПКУ, а також, за телефоном +38 067 381 83 35 чи поштою [email protected]
Керівництво допоможе компаніям розібратись з усіма тонкощами підготовки документації для косметичних продукції
09.05.2024
Представляємо вашій увазі нове Керівництво щодо документації на косметичну продукцію, розроблене фахівцями АПКУ спеціально для наших учасників!
Керівництво допоможе компаніям розібратись з усіма тонкощами підготовки документації для косметичних продукції:
Чому це важливо?
Вже 3 серпня вступає в дію Технічний регламент на косметичну продукцію. Регламент встановлює обовʼязок відповідальних осіб щодо забезпечення проходження косметичною продукцією оцінки безпечності, а також створення документації на косметичний продукт та складання звіту про безпечність відповідно до вимог Додатку №1 до Регламенту.
Ознайомитися з Керівництвом можна на нашому сайті у розділі “Інформаційний центр”.
Не забувайте, що ми завжди на зв’язку, готові відповісти на ваші питання щодо регулювання. Рухаємося вперед разом!
З приводу будь-яких питань, звертайтесь за адресою [email protected]
Тема: «Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації»
30.04.2024
ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!
30 квітня о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар
Тема: «Знайомство з інтерфейсом порталу нотифікації»
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що реєстрація відбувається через Zoom. Посилання, що надійде вам після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Доповідачі:
Початок: о 14:00
Тривалість – 1 година.
Вакансія технолога на косметичне підприємтсво у смт. Макарів.
Учасник АПКУ компанія “Юнікс” запрошує на роботу технолога.
Розташування виробництва: смт. Макарів, Київська область
До обов’язків технолога входять:
Вимоги до кандидата/кандидатки:
Особисті якості:
Пропонуємо:
Резюме надсилати на пошту: [email protected]
Тема: «Стан впровадження технічного регламенту. Нотифікаційний портал»
07.02.2024
ТІЛЬКИ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АПКУ!
7 лютого о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар
Тема: «Стан впровадження технічного регламенту. Нотифікаційний портал»
Під час вебінару будуть розглянуті наступні питання:
Реєстрація обов’язкова – за посиланням!
Звертаємо увагу, що тепер реєстрація буде відбуватись через Zoom, а посилання, яке вам надійде після підтвердження реєстрації (а також повторно перед початком вебінару) буде персональним та можливим до використання тільки на одному електронному пристрої (тобто ним не можна буде ділитись).
Доповідачі:
Початок: о 14:00
Тривалість – 1 година.
Millifrom - імпортер та виробник тари для косметичної продукції, що працює на ринку вже 7 років.
Діяльність: виробник та імпортер тари для парфумерно-косметичної галузі
Мета вступу до АПКУ: доступ до корисної інформації, навчання та налагодження звʼязків в Україні та закордоном
Торгівельно-виробнича компанія Milliform заснована у 2016 році й займається прямими поставками продукції з Китаю. Цього року Milliform запустили власне виробництво тари для косметично-парфумерної галузей, площею понад 1000 м2.
З початку повномасштабної війни компанія релокувалася з Харкова до Львова, а виробничі потужності й складські приміщення тепер розміщені у місті Стрий, Львівської області.
В команді Millform працює понад 30 співробітників, які залучені на різних етапах опрацювання замовлень та виробництва. Компанія стрімко зростає, розвивається, збільшує виробничі потужності, бере участь у різноманітних українських та міжнародних виставках.
У планах Milliform створити ще одне, не менш потужне власне виробництво, що дасть змогу вивести українську продукцію на новий рівень та посилити позиції України на світовому ринку торгівлі.
Контактні телефони:
+38 067 700 07 67, +38 050 700 07 67, +38 063 700 07 67
Тема: «Етапи впровадження косметичного законодавства. Оновлення від МОЗ
01.11.2023
1 листопада о 14:00 Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар
Тема: «Етапи впровадження косметичного законодавства. Оновлення від МОЗ»
На вебінарі буде розглянуто стан імплементації косметичного законодавства та актуалізовано інформацію щодо етапів впровадження технічного регламенту, директив ЄС та інших пов’язаних підзаконних актів. Під час Q&A сесії слухачі зможуть задати хвилюючі питання спікеру від Міністерства охорони Здоров’я України – Тетяні Пазерській.
Доповідачі:
Реєстрація обов’язкова!
За посиланням
Початок: о 14:00
Тривалість – 1 година.
Формат: вебінар (ZOOM)
15-16 листопада відбудеться дводенний майстер-клас для фахівців косметичної галузі!
15-16 листопада Асоціація «Парфумерія та косметика України» спільно з Angel Consulting (Італія) організовують дводенні майстер-класи для спеціалістів R&D відділу, маркетологів, а також фахівців з оцінки безпечності косметики.
Про захід
«Регуляторний retreat» покращить розуміння фахівців щодо тонкощів європейського регулювання, які мають бути враховані на всіх етапах запуску нового продукту та розміщення його на ринку, починаючи з етапу розробки до контролю ринкового нагляду (Cosmetovigilance). Майстер-класи також допоможуть компаніям краще підготуватися до впровадження нового Технічного Регламенту в Україні.
В перший день регуляторних майстер-класів буде розглянуто всі аспекти європейського регулювання, їх вплив на маркетингову складову – особливості маркування та тверджень на косметичну продукцію. Буде проведено аналіз відмінностей технічного регулювання косметики в ЄС та Україні, а також розібрано цікаві кейси європейських компаній.
Другий день регуляторних майстер-класів буде цілком присвячено практичним питанням підготовки документів та складанню Звіту про безпечність (Досьє) на косметичну продукцію у відповідності до діючих вимог в країнах ЄС та, в майбутньому, в Україні.
Де? Київ, вул. Хрещатик, 25 (First Conference Hall)
Для членів АПКУ діє знижка на участь!
Детальна програма та реєстрація на сайті події
До зустрічі!