Події асоціації

10 травня Асоціація «Парфумерія та косметика України» організовує вебінар за співпраці ДП «Укрспирт»

Вебінар буде цікавим виробникам парфумерно-косметичної продукції, що шукають вітчизняного постачальника спирту етилового денатурованого та спиртового розчину запашних речовин.

Дивитися докладніше Згорнути

10 травня о 11:00 АПКУ організовує вебінар за співпраці з ДП «УКРСПИРТ» та ТОВ «ВЕСТ ВЕЙ»

Тема: «Використання спиртовмісної сировини в парфумерно-косметичній продукції. Огляд ринку та законодавства»

Кому буде цікаво?

Виробникам парфумерно-косметичної продукції, що шукають вітчизняного постачальника спирту етилового денатурованого та спиртового розчину запашних речовин.

Основні питання, що буде розглянуто:

  • Короткий огляд ситуації щодо ринку вітчизняної спиртовмісної сировини для виробництва парфумерно-косметичної продукції;
  • Огляд законодавчих змін, на підставі яких здійснюється виробництво та обіг сировини для виробництва парфумерно-косметичної продукції на основі спирту етилового денатурованого в Україні;
  • Пропозиція про співпрацю. Види продукції, які пропонуються до реалізації (спирт етиловий денатурований та розчин спиртовий запашних речовин). Порівняльний аналіз для використання виробниками парфумерно-косметичної продукції, привабливість та актуальність, зокрема, для заміщення імпорту аналогічної сировини. Умови поставки продукції;
  • Q&A сесія.

Тривалість – 45 хвилин.

Про доповідача:
Людмила Онищенко, заступник начальника управління технічної політики ДП «УКРСПИРТ»

Попередня реєстрація обов’язкова!
За посиланням: bit.ly/42dnipu

Початок: о 11:00

Формат: вебінар Zoom

За додатковою інформацією звертайтесь до організаторів на пошту: [email protected]

13 квітня відбудеться вебінар «Глобальні тренди б’юті-індустрії» від Mintel!

Захід буде цікавим представникам малого та середнього підприємництва, зокрема виробникам косметики та продуктів особистої гігієни.

Дивитися докладніше Згорнути

Розуміння глобальних тенденцій б’юті-індустрії є ключовим фактором, що допоможе українським компаніям сформувати майбутню стратегію для успішного підкорення міжнародних ринків.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту та національний проєкт Дія.Бізнес у партнерстві з міжнародним агентством з аналізу ринку Mintel та за підтримки програми міжнародної співпраці EU4Business проведуть 13 квітня о 16:00 вебінар на тему «Глобальні тренди б’юті-індустрії».  Мета вебінару — поінформувати про майбутнє ринку краси та особистої гігієни, вплив пандемії Covid-19 на сектор та можливості для українських компаній.

 

Під час вебінару ви дізнаєтесь про:

  • тренд на збільшення попиту на продукти з доведеним ефектом, високою увагою до інгредієнтів, а також розвиток ринку синтетичних продуктів, які повторюють натуральні інгредієнти
  • вплив пандемії Covid-19 на ринок краси й особистої гігієни, а також сприяння в розвитку тренду догляду за собою
  • нові правила залученості та персоніфікації для споживачів у б’юті-індустрії.

 

Спікер:
Ендрю Макдугалл, директор відділу краси та особистої гігієни Mintel.

 

Попередня реєстрація обов’язкова!
За посиланням: https://export.gov.ua/event/696-globalni_trendi_biuti-industrii#register

Дата та час: 13 квітня, 16:00 (за київським часом)
Формат: онлайн (Zoom)
Мова заходу: англійська із синхронним перекладом на українську

 

Дедлайн подання заявки на участь: 11 квітня (23:59).

 

Дивитися докладніше Згорнути

Основні питання, що буде розглянуто:

  • Що таке клейми або твердження про косметику, які вони бувають та як вони регулюються;
  • Як та навіщо підтверджувати клейми;
  • Приклади найбільш популярних клеймів в косметичних засолах;
  • Позначки, лого та символи як клейми;
  • Натуральна та органічна косметика та сертифікація;
  • Розбір клеймів на прикладах;
  • Як написати найкращий клейм: інструкція.

Якщо ви хочете, щоб вашу етикетку проаналізували на вебінарі на відповідність клеймів до вимог ЄС – надсилайте на нашу пошту зображення етикетки до 25.11.

Попередня реєстрація обов’язкова!
За посиланням: bit.ly/3OuGB8s

Доповідачі:
Анастасія Харіна, юрист з регуляторних питань Angel Consulting S.a.S.

Початок: о 15:00

Тривалість – 1 година.

Формат: вебінар (Zoom)

Вакансія технолога на косметичне підприємоство у Хмельницькому (з досвідом роботи)

ТОВ «Хілларі Косметикс» у зв’язку з розширенням штату відкривають вакансію технолога на виробництво косметики!

Дивитися докладніше Згорнути

Учасник АПКУ компанія Hillary Cosmetics шукає технолога на виробництво косметичних засобів (з досвідом роботи у розробці доглядової косметики)

Якщо ви знаходитесь у Хмельницькому або готові до переїзду – ця вакансія для вас!

До обов’язків технолога входитимуть:

  • Розробка косметичних засобів;
  • Ведення нормативної документації;
  • Ведення технологічного процесу та контроль виробництва;
  • Вхідний контроль сировини.

Розмір заробітної плати обговорюється на співбесіді.

Більше про вакансію тут.

29 вересня о 15:00 відбудеться другий вебінар з Angel Consulting

Тема вебінару: "Маркування косметичних засобів згідно до вимог Регламенту (ЄС) 1223/2009"

Дивитися докладніше Згорнути

Основні питання, що буде розглянуто під час вебінару:

  • Етикетка та маркування;
  • Вимоги законодавства щодо маркування;
  • Застереження: що, як й коли;
  • Позначки та символи на упаковці;
  • Позначки переробки та ресайклінгу.

Попередня реєстрація обов’язкова!

За посиланням: https://bit.ly/3DR3xv4

Доповідачі:
Анастасія Харіна, юрист з регуляторних питань Angel Consulting S.a.S.
Іван Шершенюк, Голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання АПКУ

Початок: о 15:00

Тривалість – 1 година.

Формат: вебінар (Zoom)

21 вересня о 15:00 відбудеться перший вебінар з Angel Consulting!

Нарешті ми анонсуємо початок серії навчальних вебінарів за співпраці з італійською регуляторною консалтинговою компанією Angel Consulting, з якими в липні ми підписали меморандум...

Дивитися докладніше Згорнути

Тема: Introduction to Regulation (EC) 1223/2009. General requirements (Вступ до Регламенту (ЄС)1223/2009. Загальні вимоги)

  • Основні питання, що буде розглянуто:
  • Знайомство з Європейським регламентом
  • Основні принципи
  • Критичні питання
  • Вимоги
  • На практиці: як крок за кроком почати відповідати європейським стандартам

Доповідачі:

Маттео Занутті, CEO Angel Consulting S.a.S.
Анастасія Харіна, юрист з регуляторних питань Angel Consulting S.a.S.
Іван Шершенюк, Голова НТК АПКУ

Обов’язкова реєстрація за посиланням

Формат: вебінар (Zoom)

Початок: о 15:00

Вебінари будуть проводитись англійською та українською мовами. Перед кожним заходом для зручності ми надсилатимемо слухачам презентацію українською.

За додатковою інформацією звертайтесь до організаторів за телефоном: +38 067 381 83 35 або на адресу [email protected]

ТІЛЬКИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ АПКУ!

Пост-реліз 13.09.2022: Презентація нової платформи для експортерів від МЗС України - Nazovni

Вчора для учасників АПКУ відбулась онлайн-презентація нової платформи від Міністерства закордонних справ України - Nazovni

Дивитися докладніше Згорнути

Nazovni – це безкоштовна онлайн-платформа від держави, метою якої є дипломатичне сприяння у виході на нові ринки українського бізнесу. Крім цього, платформа пропонує інформаційну підтримку (зокрема, аналіз ринків, інформацію про галузеві заходи) та допомогу у пошуку міжнародних тендерів.

Олександра Сологуб, керівник департаменту розвитку та співробітництва Nazovni, детально розповіла як працює платформа, що потрібно підприємцю, щоб подати заявку та навела приклади успішних кейсів компаній, які вже змогли підписати перші контракти завдяки роботи Nazovni.

Основні рекомендації від Олександри, щоб успішно подати заявку:

  • Презентація та комерційна пропозиція англійською мовою – must have, якщо ви плануєте брати участь в проєкті;
  • Якщо ви ще не визначились з країною експорту – на платформі є змога подати заявку на аналіз ринків, фахівці Nazovni проаналізують ваш запит та можливі ринки і нададуть вам план дій.

Після презентації в режимі живого спілкування також було надано відповіді на хвилюючі питання слухачів!

Для тих учасників АПКУ, які не змогли приєднатись до презентації – ми спеціально зробили запис.
Щоб його отримати – пишіть на нашу пошту [email protected]

Дякуємо всім, хто долучився, а також дякуємо Nazovni – за чудову ініціативу для українського бізнесу!

Дивитися докладніше Згорнути

Доповідач: Олександра Сологуб, керівник департаменту розвитку та співробітництва Nazovni

План онлайн-заходу:

  • Все про Nazovni: можливості платформи, як працює, як компаніям отримати допомогу.
  • Успішні кейси виходу на нові ринки українських підприємств за допомогою Nazovni.
  • Відповіді на запитання слухачів.

Попередня реєстрація обов’язкова!
За посиланням: https://bit.ly/3QnwvVY

Тривалість – 45 хв.

Формат: вебінар (Zoom)

За додатковою інформацією звертайтесь до організаторів на пошту: [email protected]