Новини косметичного ринку Китаю

Китайський ринок косметики другий за величиною у світі після США, що дуже динамічно розвивається. Китайські споживачі витрачають дедалі більше на косметику та засоби особистої гігієни, і ця тенденція не сповільнюється. Очікується, що до 2024 року роздрібний продаж косметики в Китаї повинен досягти 67 мільярдів доларів. Фахівці АПКУ підготували для вас дайджест новин по Китайському ринку та законодавству.

06.04.2021

Про відміну тестування на тваринах, новини і тренди на ринку зубних паст та заборону канабісу читайте далі..


Відміна обов’язкового тестування косметичних засобів на тваринах для екпорту в Китай

Виробникам більше не потрібно тестувати косметичні засоби на тваринах для експорту в Китай, якщо продукти відповідають всім умовам передбаченим Китайським законодавством..
4 березня 2021 року Китайський NMPA (National Medical Products Administration) нарешті оприлюднив доопрацьовані Інструкції щодо косметичної реєстрації та нотифікаційних досьє.

Відповідно до остаточного положення, імпортовані косметичні засоби будуть звільнені від тестувань на тваринах з 1 травня 2021 року.

Але слід зазначити, що для звільнення від випробувань на тваринах існують такі передумови та винятки:

  • Виробники косметичних засобів мають отримати сертифікат GMP, що був виданий компетентним органом країни (регіону), де він розташований
  • Оцінка безпечності (safety assessment) має повністю підтверджувати безпечність продукції

Тестування на тваринах все ще є обов’язковим для таких продуктів:

  • Продукція, що використовується для дітей/немовлят.
  • Продукція, що містить новий інгредієнт, який був поданий та затверджений, але не включений до IECIC (протягом 3 років)
  • Продукція, що має неналежним чином оформлені дані чи документацію.

Новини на ринку зубних паст

CSAR (Cosmetic Supervision and Administration Regulation) вступив в чинності 1 січня 2021 року. Згідно з оновленим регламентом, зубна паста повинна регулюватися відповідно до загальних правил для косметики, які вимагають нотифікації, тестування, оцінки безпеки, оцінки ефективності і т.д.  Про нове законодавство ми вже трішки розповідали за посиланням: https://bit.ly/3sWyeH8

А які ж тренди на ринку зубних паст?

  • Інновації у властивостях та інгредієнтах

Ефірні олії, екстракт прополісу та вулканічний пил, паста з лізоцимом та пробіотиками для підтримування бактеріального балансу в ротовій порожнині… Сировина, яку ми звикли бачити в засобах для догляду за шкірою – тепер в зубних пастах. І це не майбутнє, а сьогодення асортименту зубних паст в Китаї!

Однак важливо розуміти, що всі твердження про властивості та ефективність зубних паст дозволяються тільки після їх підтвердження.

  • Делікатна упаковка

Бренди, що з’являються на ринку акцентують увагу на упаковці. Часто вона відрізняється від традиційної своєю практичністю та зручністю . Наприклад, пробіотична зубна паста NYSCPS має більш коротку і круглу упаковку, схожу на крем для рук. А зубна паста-мусс від брендів SAKY та Little Dome використовують упаковку з дозатором для запобігання розмноженню бактерій.


Заборона канабісу та CBD

У звітах Chemlinked і CosmeticsBridge Asia-Pacific зазначено, що 26 березня 2021 року Китайський інститут з контролю за харчовими продуктами і ліками запропонував внести косметичну сировину, включаючи канабіс і CBD, в заборонений список.

Наразі плоди Cannabis sativa, екстракт листя Cannabis sativa і масло насіння Cannabis sativa дозволені, а продукти з CBD можна купувати через транскордонні платформи електронної торгівлі. Однак, якщо запропонована заборона набуде чинності – ця сировина не буде дозволена навіть через транскордонні платформи.

Стверджується, що заборона відповідає вимогам національної політики в галузі контролю за наркотиками. В пропозицію включена сировина, що включає плоди Cannabis sativa, екстракт листя Cannabis sativa, масло насіння Cannabis sativa і канабідіол (CBD).

 

Ось і всі новини по Китаю на сьогоднішній день, а для тих, хто дочитав до кінця – справжній ексклюзив від АПКУ: Наші експерти вже готують для Учасників Асоціації «Аналітичну довідку від АПКУ щодо косметичного регулювання в Китаї». Очікуйте незабаром!

Статтю підготовлено за матеріалами:
https://www.gcimagazine.com/
https://cosmetic.chemlinked.com/
https://marketingtochina.com/

 

 

Актуальні новини