Beauty тренди EMEA 2020

1. Повернення на «High street»! Розповсюдження косметичного продукту через фірмові магазини та спеціалізовані торгівельні мережі точно не помре, але ж вона звичайно дуже змінюється. В

10.01.2020

1. Повернення на «High street»!

Розповсюдження косметичного продукту через фірмові магазини та спеціалізовані торгівельні мережі точно не помре, але ж вона звичайно дуже змінюється.

В той час як Beauty internet торгівля неминуче продовжить свій бум, тенденція до офлайн магазинів краси продовжить повертати своє значення, відвлікаючи трохи увагу від e-commerce у прийдешноьому році. Cпоживачі все частіше шукають нового досвіду, більш глибоких зв’язків з брендами та експериментів, і тому багато хто звертається до магазину, щоб помацати, понюхати та побачити на свої очі вже улюблені та нові продукти.

Оф лайн роздрібна торгівля стане цікавим простором для спостереження за еволюцією персоналізованої косметики і, можливо, саме там цей рух по-справжньому перейде в головну течію. Також є тут значний майданчик для просування амбіційних “Green” брендів шляхом змістовної співпраці з роздрібною торгівлею.

2. Green uprising (Зелений бунт).

Green uprising споживачі застосовують так званий – «підхід знизу», підштовхуючи і галузь у цьому напрямку.

У регіоні ЄМЕА та, зокрема, у Західній Європі, відбудуться просто сейсмічні зміни в Beauty індустрії у 2020 році, оскільки цей регіон залишається регіоном з найбільшими очікуванням щодо активного впливу на навколишне середовище. Широкомасштабні протести для привертання уваги до проблем клімату, широке висвітлення у ЗМІ та споживчі витрати на дотримання цих переконань продовжуватимуть підживлювати такі зміни і далі.

Нещодавно ЄС оголосив про свою Європейську «Зелену угоду», яка має на меті досягти в регіоні статусу нейтрального вуглецю до 2050 року та консолідувати зусилля всього світу для цього.
Всесвітнє опитування, проведене на початку цього року Kantar Worldplanet, Europlanet та GfK у 24 країнах, показало, що Західна Європа має найбільшу кількість споживачів, які застосовують “підхід знизу “до екологічних проблем.

І багато великих брендів вже відреагували, включаючи Unilever із його «plastic pledge» та L’Оreal із паперовими косметчними тубами, але в 2020 році буде ще багато нового. І цей “Green uprising” набуває все більшого значення не тільки у в усьому регіоні, а і в світі.

3. Beauty – Біохакінг.

Цифровізація наближається до косметичної індустріі впритул!

В останні роки рух Biohacking мав значну швидкість в сфері харчування, а споживачі невтомно працюють над адаптацією життєвих режимів до фізіологічних потреб, заснованих на науці. І краса йде по її слідах, підживлена недовірою до великих брендів та бажанням взяти ситауцію під контроль. Споживачі незабаром почнуть поводитися з власною красою так само, як вони займаються своєю спеціальною фітнес-програмою або дієтою. Косметчна індустрія швидко розвивається в технологічному просторі, широко розповсюджуючи інновації в галузі активної краси та мікробіома, а також цифрових інструментів. Керівник Google з питань комерціалізації продуктів Аарон Любер розповів, що «try-on beauty» є потужним інструментом для косметичної галузі. Міжнародна компанія Euromonitor наголосила, що розробки цифрових технологій наблизили бренди та роздрібну торговлю, інфлюенсерів та експертів з краси ближче до Beauty сектору, ніж будь-коли раніше.

Продовження роботи над розробкою онлайн-інструментів та додатків, швидким просуванням в галузі біо-технологій та розширенням активних бьюті-інгредієнтів. Отже, майбутнє індустрії краси цього руху формуватиме саме біохіміки.

4. Clean&Ethical косметика.

Збільшення виготовлення «чистої» та етичної косметики зумовлене зростанням свідомості споживання.

Рух Clean&Ethical останнім часом прокотився всесвітнім сектором Beauty, але в Західній Європі почав своє життя по-справжньому. Концепція того, що продукт стане кращим для вас і кращим для планети, залишається керованим невпинним підйомом свідомого споживання. Справжнє значення Clean&Ethical викликає деякі питання і має різну інтерпретацію споживачів, але це простір, який ровивається і буде дуже швидко розвиватися й надалі.

Впливові в косметичній індустрії імена, такі як Вікторія Бекхем або Sephora вже асоціюються з цим терміном і майбутнє побачить посилення впливу у галузі «зелених», етичних рецептур та блокчейн-технологій.

Наприклад, попит на сертифіковану Cruelty-free косметику (без жорстокості) збільшується і є багатофакторним. По-перше, споживачі чинять більший тиск на бренди, оскільки стають все більш обізнаними. По-друге, оскільки в світі тестування на тваринах все ще відбувається, споживачі вимагають, щоб це скінчилося врешті решт. І останнє, крім випробувань на тваринах косметики, постають питання щодо того, звідки були отримані певні інгредієнти або сировина, і чи містять продукти, що містять інгредієнти, сприйняті як небезпечні чи шкідливі, також викликають стурбованість серед споживачів.

5. Формулювання нових регуляторних норм.

Тенденція, коли косметична галузь матиме переформутовання для узгодження з новими правилами регулювання по всій Європі, буде передумовою змінюватись для галузі в наступному році.
Це в першу чергу стосується мікропластика, циклічних силіконів та поширення в світі перманентного макіяжу.

Забороняючи мікропластик, циклічні силікони з вказівками щодо використання терміна ” from free”, всі виробники вступають у перехідну фазу активної розробки та тестування альтернатив.
Звичайно, всі зусилля вимагають дотримання REACH та Reglament 1223/2009 (Косметичного регламенту), так у 2019 році вже відбулися більш широкі заходи щодо дотримання всіх гравців індустрії вимог цих регламентів.

У 2020 році на косметичному ринку суттєво збільшиться інновації та звичайно ж посилиться тренд навколо CBD/КБД/ каннабідіол , а це вже зрозуміло – призведе до посилення перевірок.
Очікується, що з‘являться нові стандарти ISO для послуг перманентного макіяжу, а з лабораторії вийдуть деякі нововведення щодо роботи в рамках майбутніх заборон інгредієнтів та обмеження експорту.

Цікавий нас очікує новий 2020, чи не правда?

*за матеріалами CosmeticsDesign-Europe

Актуальні новини