Новини СBD-beauty
Зростаючий інтерес до канабідіолу в косметичних засобах продовжує домінувати в світі, особливо в догляді за шкірою. Нестримна конкуренція і наголос на використання натуральних інгредієнтів в косметиці спонукають виробників вкладати кошти в дослідження і розробки, спрямовані на вивчення властивостей CBD. Однак не у всіх країнах відношення до СBD таке лояльне….
28 травня в Китаї було опубліковано та впроваджено Список заборонених речовин та Список заборонених речовин рослинного та тваринного походження в косметичних засобах. За цими документами використання СBD в косметичній продукції в Китаї суворо заборонено. До списку входить чотири речовини, пов’язані з CBD: канабідіол (Cannabidiol), плоди коноплі посівної (CANNABIS SATIVA FRUIT), масло насіння коноплі посівної (CANNABIS SATIVA SEED OIL), екстракт листя коноплі посівної (CANNABIS SATIVA LEAF EXTRACT).
Тепер заборонено виробляти або імпортувати продукти, що містять ці компоненти. Для продуктів, які вже знаходяться на ринку NMPA(National Medical Products Administration) прийняли заходи для перехідного періоду (наприклад, встановлення дедлайну для їх продажу).
Така новина сколихнула ринок. Багатьом компаніям-виробникам косметичної продукції з CBD, які імпортували свою продукцію в Китай довелось відмовитись від великих планів на розширення продажів своєї продукції. Наприклад , відомий американський бренд засобів для догляду за шкірою BOTA, що активно працював останні півроку на китайському косметичному ринку з продуктами, що містять CBD взагалі вирішив відмовитися від інвестицій у весь Азіатсько-Тихоокеанський регіон.
Які ж причини для такої заборони?
- Ризики виробничого процесу. Ненадійність методів тестування (недостатньо стандартизовані методи контролю), що гарантують, що концентрація тетрагідроканабінолу (ТГК), що міститься в промисловій коноплі становить менше 0,3%, в зв’язку з чим необхідний більш суворий контроль, що може стати важким тягарем для уряду.
- «Незамінність» ефективності CBD. В Китаї вважають, що заявлена ефективність косметики, що містить CBD, не є незамінною. Наприклад, одну з найважливіших властивостей CBD – полегшення запалення, можна замінити екстрактом листя оливи.
- Культурні особливості. Китай – країна з найжорсткішим та найсуворішим відношенням до наркотичних речовин. Уряд побоюється, що громадськість зменшить свою обережність щодо них, якщо продукти з CBD будуть широко прийняті.
Проте деякі критики вважають таку аргументацію дещо неоднозначною: за даними Міністерства сільського господарства США, Китай виробляє половину світового обсягу конопель, що використовується у виробництві одягу, народній медицині…
Згідно з дослідженням Technario сектор CBD-Beauty буде зростати на 31% щорічно в період 2020-2024 р. і до кінця періоду буде коштувати 3,09 мільярда доларів. В даний час основним ринком збуту CBD-Beauty є Північна Америка, але офіційне визнання канабідіола Європейським союзом (внесення в базу CosIng), безумовно, активізує продаж продукції, виробленої з використанням CBD, в межах ЄС. Тому якщо Китай продовжить забороняти використання інгредієнтів, пов’язаних з канабісом, це закриє двері для величезних економічних можливостей в країні.
Поки в Китаї забороняють все що пов’язано з СBD, в інших країнах продовжують досліджувати їх властивості в косметичних засобах та шляхи використання.
За словами експертів, інтерес до CBD-beauty продовжує зростати, чому сприяє хвиля запусків цікавих продуктів з канабідіолом (CBD) та швидкий розвиток науки.
Colgate-Palmolive розробили формулу антиперспіранту, що містить канабідіол (CBD) і діє як засіб проти подразнення шкіри. Також Colgate-Palmolive подали три патенти на формули для догляду за порожниною рота, які були розроблені для підвищення антибактеріальної ефективності та протизапальної дії.
Незважаючи на популярність СBD-beauty, у брендів, які працюють в цій сфері, залишаються проблемні питання. Необхідно діяти обережно і моніторити зміни законодавства, пов’язані з використанням CBD. Ми тільки дізнаємось про переваги та потенційні проблеми безпечності CBD в косметичних засобах, тому потрібно враховувати нестабільність нормативних процесів в цій області та відмінності регулювання в різних країнах.
Маркування – питання, що потребує окремої уваги. Твердження (claims), що використовуються компаніями для інформування споживачів повинні відповідати нормам законодавства та не вводити в оману заявами про лікувальні властивості, яких косметичний продукт мати не може.
Підготовлено за матеріалами:
https://www.cosmeticsdesign.com/
https://www.cosmoprof.com/
https://cosmetic.chemlinked.com/