Tech & Beauty

Covid-19 змінив споживача, він став практичним і технологічним, здається, навіть більш вимогливим, проте він також хоче досліджувати і отримувати новий досвід, експериментувати і не помилятися в своєму виборі. Тому якщо ми хочемо зберегти його увагу та прихильність – життєво необхідно змінюватися разом з ним та впроваджувати в своїй практиці сучасні beauty-технології. Фахівці АПКУ відібрали для вас найкращі кейси та підготували ну дуууже цікавий матеріал про нові пріоритети споживачів та сучасні beauty-технології…

 


За даними Euromonitor International одним з найбільш помітних наслідків пандемії є постійно зростаючий вплив технологій. Індустрія краси адаптується до нових умов, впроваджуючи нові технології, бізнес-моделі та нові послуги.

Консалтингова компанія Accenture здійснила глобальне опитування споживачів після року локдаунів та ізоляції.

Основні висновки дослідження:

  • Зараз споживачі на 400% частіше купують косметичні засоби в інтернет-магазинах, порівняно з роками до пандемії
  • 20% споживачів перейшли в інтернет-простір для віртуальних консультацій (наприклад, щодо волосся), а 46% планують робити це в майбутньому
  • 60% споживачів все ще турбуються за своє здоров’я, що впливає на комфортність відвідування салонів краси
  • 95% споживачів внесли хоча б одну постійну зміну в своє життя з моменту початку пандемії.

 

Бренди, що орієнтовані на споживачів, намагаються зробити віртуальні покупки все більш схожими на фізичний досвід. Наприклад, Lancome запустили віртуальні магазини з використанням технології XR (розширена реальність). Такі магазини представляють повномаштабну симуляцію фізичного досвіду та дозволяють споживачам взаємодіяти з товарами та представниками служби підтримки.

Щоб виділитися серед конкурентів, бренди звертають увагу на цифрові платформи, такі як додатки для смартфонів, окремі веб-сайти, віртуальну реальність (VR)/доповнену реальність (AR) і штучний інтелект (AI), щоб відповідати «новій нормальності» в рамках пандемії COVID-19.

 

У 2019 році Perfect Corp, провідна AR-компанія у світі інтегрувала свою випробувальну віртуальну технологію для «примірки» макіяжу YouCam Makeup AR на китайських платформах електронної комерції Taobao та Tmall Alibaba. Всього за півроку використання технології доповненої реальності Alibaba повідомили, що коефіцієнт конверсії зріс в 4 рази. Сьогодні в США Google експерементує з тестуванням віртуального макіяжу в партнерстві з ModiFace та Perfect Corp, пропонуючи своїм користувачам можливість тестування різноманітних відтінків та текстур губних помад та тіней для вік від таких брендів, як L’oreal, MAC Cosmetics, Charlotte Tilbury прямо з результатів google-пошуку.

 

В Малайзії бренд засобів для догляду за шкірою Nutox в партнерстві з Ministry XR створили “інструмент для аналізу шкіри” – додаток на смартфон, що дозволяє споживачам отримати гіпер-персоналізований досвід, здійснюючи шопінг. Цей інструмент за допомогою технології доповненої реальності та комп’ютерному баченню здійснює глибокий аналіз шкіри, визначає її основні проблеми в режимі реального часу та здійснює підбір засобів для догляду за шкірою. Рекомендовані продукти можна придбати безпосередньо в самому додатку.

 

Популярні соціальні медіа-платформи Facebook, Instagram та YouTube включають AR-технології в банерну рекламу, яка дозволяє споживачам «приміряти» віртуально косметичні засоби, не виходячи з програми. А такі бренди як Chanel, YSL та Maybelline вже пропонують випробовувати VR-послуги на своїх веб-сайтах та у мобільних додатках..

 

Вплив пандемії на пріоритети та модель поведінки споживачів неможливо оцінити, бізнес повинен адаптуватися до нових реалій та шукати нові точки дотику зі своєю аудиторією, можливо, саме використання нових технологій стане однією з них..

 

Підготовлено за матеріалами:
https://www.gcimagazine.com/
https://www.yieldify.com/
https://connect.in-cosmetics.com/

Актуальні новини