Cosmetics Europe, наша співдружня асоціація, яка представляє європейський ринок звернулася з офіційним листом до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Після тривалої колаборації з Асоціацією «Парфумерія та Косметика України» в тому числі, Cosmetics Europe висловлює свої коментарі та побажання з приводу проекту Технічного регламенту до косметичних продуктів.
Зокрема, в листі йдеться про:
та багато іншого
Залишаємо лист Cosmetics Europe, щоб ви могли детальніше з ним ознайомитись:
“PCPC is in close collaboration with our Ukrainian sister association, the Association of Perfumery and Cosmetics of Ukraine and is supportive of their input to the Technical Regulation.”
– “PCPC тісно співпрацює з нашою сестринською асоціацією України, Асоціацією парфумерії та косметики України та повністю підтримує їх внесок у загальне Технічне Регулювання.”
Наші колеги, американська асоціація PCPC (Personal Care Products Council) звернулися до Кабінету Міністрів України та МОЗу на рахунок стану технічного регулювання косметичної галузі в Україні, його відповідностей та невідповідностей з американським чи європейським.
В той же час PCPC повністю підтримує думку та роботу АПКУ з важливих для національного ринку питань, зокрема, щодо вимог перекладати етикетку інгредієнтів на міжнародну номенклатуру косметичних інгредієнтів (“INCI”), тощо.
Пропонуємо вам детальніше ознайомитись з офіційним листом PCPC:
27 ЖОВТНЯ відбудеться конференція COSMOTECH – live в рамках проведення ХІ Міжнародної виставки PHARMATechExpo (27-29.10.2020). Організатор - Асоціація «Парфумерія та Косметика України»
27 ЖОВТНЯ відбудеться конференція COSMOTECH – live в рамках проведення ХІ Міжнародної виставки PHARMATechExpo (27-29.10.2020). Організатор – Асоціація «Парфумерія та Косметика України»
На порядку денному конференції будуть розглянуті основні питання для галузі:
⁃ Технічне регулювання та галузева стандартизація 2020
⁃ Вимоги до косметики пост-карантинного періоду, шляхи їх впровадження
⁃ Технічний прогрес або інновації в парфумерно-косметичному виробництві
⁃ Чого потребує сучасний споживач
⁃ Transparency – до чого можуть призвести секрети
⁃ Розбираємось, що ж таке Sustainable на прикладі актуальних кейсів
Детальний план конференції буде опубліковано 01 жовтня на сайті АПКУ, очікуйте!
Основна мета заходу: створити здоровий інформаційний клімат галузі як на національному, так і на міжнародному рівні; сприяти підвищенню кваліфікації кадрів, залучення нових ресурсів, налагодження міжгалузевої співпраці.
Цільова аудиторія заходу: представники парфумерно-косметичної промисловості (спеціалісти підприємств з технічного регулювання/стандартизації, технологи, наукові керівники, керівники виробництв, постачальники косметичної сировини та послуг)
Місце проведення заходу: ВЦ «ACCO International»
проспект Перемоги, 40-Б
Початок: 10:00
Вхід безкоштовний, за обов’язковою попередньою реєстрацією, яка розпочнеться 1 вересня!
Кількість місць обмежена!
Слідкуйте за новинами на сайтах www.apcu.ua
www.pharmatechexpo.com.ua
на сторінках наших соцмереж www.facebook.com/apcu.ua
Та на офіційних сторінках наших партнерів www.pharmatechexpo.com.ua
5 СЕРПНЯ відбувся вебінар від Асоціації “Парфумерія та Косметика України”
на тему: “Вимоги законодавства на розміщення косметики на ринку України” basic level
Ведучими вебінару були: Вікторія Філатова, голова правління АПКУ, голова ТК-171 “Продукція парфумерно-косметичної промисловості”,
Іван Шершенюк, голова НТК, керівник департаменту технічного регулювання,
Василь Гудзь, менеджер департаменту технічного регулювання
З тематикою та новою програмою “basic lavel” від АПКУ вебінар відбувся у відкритому форматі. Вебінари навчальної сесії “basic lavel” створені для того, щоб допомогти новим учасникам індустрії набути необхідних для розвитку навичок та знань. Та не дивлячись на свою спрямованість, вебінар був дуже корисним і для досвідченних представників, вже учасників АПКУ.
У процесі вебінару разом зі спеціалістами АПКУ вдалося розглянути основні важливі питання:
та багато іншого
У разі виникнення питань на дану тематику можете звертатись за електронною адресою
[email protected] або [email protected]
Більше корисних заходів та актуальних новин шукайте на офіційних сторінках АПКУ!
FB: https://www.facebook.com/apcu.ua/
14 ЛИПНЯ відбувся вебінар від Асоціації “Парфумерія та Косметика України”
на тему: “Система стандартизації в Україні. Розробка ТУ” basic level
Модератором виступив Василь Гудзь, спеціліст зі стандартизації, фахівець департаменту технічного регулювання
Вебінар пройшов у відкритому форматі. Долучилися до вебінару як молоді, так і досвідчені представники галузі парфумерно-косметичного виробництва, кожному вдалося винести для себе цікаву інформацію.
Вебінар “Система стандартизації в Україні. Розробка ТУ” basic level один з перших у нашій новій навчальній сесії “basic level”, яку АПКУ підготували для своїх учасників та усіх бажаючих отримати корисні знання.
У процесі вебінару вдалося розглянути важливі базові питання:
– законодавчі засади стандартизації в Україні
– нормативні особливості
– основні поняття діяльності технічних комітетів в Україні та, зокрема, ТК 171
– технічні регламенти, їх особливості
та багато іншого
У разі виникнення питань на дану тематику можете звертатись за електронною адресою
[email protected] або [email protected]
Більше корисних заходів та актуальних новин шукайте на офіційних сторінках АПКУ!
FB: https://www.facebook.com/apcu.ua/
Пропонуємо вам ознайомитись із планом роботи Асоціації "Парфумерія та Косметика України" на ІІ півріччя
02.07.2020
Більш детально ви можете дізнатись про найближчі заходи АПКУ (вебінари, семінари), про керівництва, які планується розглянути/затвердити, про систему комунікації Асоціації з її учасниками та багато іншого за посиланням https://bit.ly/3eVUKIU або ж скориставшись QR-кодом
У складі International Association Collaboration - IAC ми збираємо тільки якісну інформацію, залучаємо найкращі міжнародні практики та знання, щоб вчасно інформувати наших учасників про актуальне. Отож, ми не могли залишитись осторонь від вірусної кризи, яка спіткала всіх нас.
В квітні-травні АПКУ разом з ІСТЛ провели низку вебінарів «Безпека робочого середовища на підприємстві; протидія поширенню Covid-19».
Метою веб-сесій було допомогти виробникам налагодити роботу відповідно до нових вимог, зумовлених пандемією.
В процесі ми, разом з учасниками навчалися будувати «здорове» виробництво, дізналися шляхи реабілітації його після карантину та вже впровадили заходи безпеки.
Ділимось деякими коментарями від учасників АПКУ, що долучилися до навчання:
«Семінари серіїї “Безпека робочого середовища на підприємстві; протидія поширенню COVID – 19” інформативні та структуровані, з конкретними планами заходів та методами контролю за їх виконанням на підприємствах.»
⁃ Watsons Україна
«Компанія ТОВ “Супермаш” вважає доречними і важливими проведення даних семінарів, адже життя нас не готувало до таких випробувань, і більшість підприємств не були готові працювати в таких умов. Дана інформація допомагає наразі і в подальшому майбутньому уникнути ризиків захворювання, зберегти здоров’я своїх співробітників та правильний, чіткий шлях вирішення проблеми Covid-19.»
⁃ ТОВ СУПЕРМАШ
«Дякую. Семінари були ефективними, змістовними та досить інформативними.
Декілька порад було введено у нас на фірмі. Семінари корисні, чекаю
продовження.»
⁃ ТОВ Астра-Косметик
«Підприємство ТОВ СП «Вексхолд» висловлює подяку за можливість участі в проведених семінарах та надану актуальну інформацію щодо безпеки робочого середовища на підприємстві та протидії поширенню COVID-19. Впроваджуємо та використовуємо поради та досвід модератора вебінара Олени Рамазанової-Стьопкіної. Висловлюємо особисту подяку модератору за доступність та інформативність даної теми. Підтримуємо формат вебінарів, що дозволяє зібрати фахівців галузі на одному майданчику для отримання знань та нової корисної інформації, одночасно залишаючись у своєму безпечному робочому середовищі.»
⁃ ТОВ Вексхолд
«Для компании Леко Стайл был полезен прослушанный вебинар “Безопасность рабочей среды на предприятии; противодействие распространению COVID – 19”. Одним из ключевых вопросов, обсуждаемых в рамках вебинара, был вопрос о необходимости проводить внутренние аудиты предприятия, а так же описание адаптированной процедуры их проведения и алгоритмов корректирующих действий. Отмечалось, что особое внимание при проведении внутренних аудитов необходимо сосредоточить именно на выполнении требований контроля за профилактикой эпидемии: разумное использование служебных зон, зон проведения массовых мероприятий – совещаний, адаптация производственных участков, столовых и других общественных мест.»
«Семінар був корисним, вся розглянута інформація була необхідною для подальшого розвитку галузі та підприємства. Дякую за працю.
Будемо дуже вдячні за тримання в курсі щодо нових законів в цій сфері»
⁃ ТОВ Леко Стайл
«Прежде всего хотел поблагодарить за возможность обучаться и получать необходимые знания даже в условиях карантина и самоизоляции.
24.04.20 проходил обучение на тему “Безопасность рабочей среды на предприятии. Противодействие распространению COVID-19”
Трансляция была организована отлично, качество звука и видео на нужном для восприятия уровне.
Структура презентации логичная, удобная для восприятия и параллельных записей.
В целом, очень благодарны за проведение таких конференций!»
⁃ ТОВ ІК ІНБІКО+
Ми дякуємо за ваші відгуки!
☝️Одна із головних цілей АПКУ -це виведення українського виробництва на міжнародний рівень, тому наші фахівці слідкують за регуляторним кліматом б’юті-індустрії в світі і допомагають українським гравцям косметичного ринку швидко адаптуватись в нових умовах.
Слідкуйте за нашими новинами на офіційних сторінках АПКУ
ФБ https://www.facebook.com/apcu.ua/
Linkedin https://www.linkedin.com/company/11278073/admin/
20 ТРАВНЯ Асоціація «Парфумерія та Косметика України» провела вже 3 вебінар із актуальної серії “Безпека робочого середовища на підприємстві; протидія поширенню COVID – 19”
Модератором 3 вебінару виступила Олена Рамазанова-Стьопкіна,
Міжнародна школа технічного законодавства і управління якістю (ISTL)
Серія вебінарів відбулася в онлайн-форматі.
Усім учасникам вебінарів, які долучилися до обговорення вдалося розглянути важливі для сучасного виробника чи підприємця запитання, зокрема:
– основні аспекти системи безпеки робочого середовища;
– внутрішній аудит підпиємства в умовах карантину, адаптації після;
– корегуючі дії
Ми намагаємось підтримувати нашого національного виробника та нашого безпосереднього учасника (АПКУ), надаючи необхідну інформацію в рамках сучасних тенденцій. Для нас дуже важлива ваша думка і ваша зацікавленість!
Чекаємо на відгуки та додаткові запитання на адресу [email protected]
Дякуємо усім, хто долучився!
Слідкуйте за нашими новинами на офіційних сторінках, зокрема на
FB: https://www.facebook.com/apcu.ua/