COSMOTECH – live конференція 27 ЖОВТНЯ

Новини СBD-beauty

Зростаючий інтерес до канабідіолу в косметичних засобах продовжує домінувати в світі, особливо в догляді за шкірою. Нестримна конкуренція і наголос на використання натуральних інгредієнтів в косметиці спонукають виробників вкладати кошти в дослідження і розробки, спрямовані на вивчення властивостей CBD. Однак не у всіх країнах відношення до СBD таке лояльне....

24.06.2021

24.06.2021

Звіт про безпечність (Досьє) #АПКУпроТР

Сьогодні темою нашої рубрики #АПКУпроТР буде Звіт про безпечність (Досьє) на косметичну продукцію. Навіщо потрібен ЗВІТ та які до нього вимоги? Для демонстрації відповідності косметичної

27.05.2021

27.05.2021

Inclusive beauty

Що означає бути інклюзивним брендом і кому це потрібно? Ми спробували розібратись в цих питаннях та підготували для вас найкращі кейси #inclusivebeautytrend

18.05.2021

18.05.2021

Асоціація «Парфумерія та Косметика України» – Партнер XII Міжнародної практичної конференції: Food& NonFood Master-2021:Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників

В програмі конференції NonFood Master-2021 буде представлена доповідь Івана Шершенюка, Голови НТК Асоціації «Парфумерія та Косметика України»

11.05.2021

11.05.2021

Нотифікація #АПКУпроТР

Сьогодні поговоримо про такий важливий розділ Технічного регламенту, як НОТИФІКАЦІЯ...

05.05.2021

05.05.2021

АПКУ підтримала всеукраїнську акцію для підтримки підприємців під час локдауну – «Ми хочемо працювати!»

Асоціація «Парфумерія та Косметика України» як галузева асоціація підтримала звернення від підприємців до Кабінету Міністрів України. До моменту виконання вимог учасники руху розпочинають загальноукраїнську акцію «Ми хочемо працювати!».

28.04.2021

28.04.2021

Про відповідальну особу #АПКУпроТР

Нагадуємо, що вже 3 серпня 2022 року Технічний регламент на косметичну продукцію (ТР) буде введено в дію, саме тому ми розпочинаємо нашу нову рубрику #АПКУпроТР,

27.04.2021

27.04.2021

Tech & Beauty

Covid-19 змінив споживача, він став практичним і технологічним, здається, навіть більш вимогливим, проте він також хоче досліджувати і отримувати новий досвід, експериментувати і не помилятися в своєму виборі. Тому якщо ми хочемо зберегти його увагу та прихильність – життєво необхідно змінюватися разом з ним та впроваджувати в своїй практиці сучасні beauty-технології. Фахівці АПКУ відібрали для вас найкращі кейси та підготували ну дуууже цікавий матеріал про нові пріоритети споживачів та сучасні beauty-технології...

22.04.2021

22.04.2021