Вплив пандемії на тренди

Як виробники адаптуються до сучасних потреб споживача та інсайдерська інформація про майбутнє косметичного ринку: upcycling, «маскне», sustainability, постбіотики та інші тренди «нової нормальності» читайте далі….

Пандемія вплинула не лише на спосіб життя, а й на косметичні вподобання споживачів.
Сьогодні косметичні бренди, як ніколи раніше, змушені доводити, що вони використовують натуральні, sustainable та ефективні інгредієнти в улюблених товарах споживачів.
Ми проаналізували тренди та підготували статтю з акцентами на найактуальніших напрямках зростання для вашого бізнесу.


Upcycling – Більше ніяких відходів!

Впровадження замкнутого циклу виробництва з мінімальною кількістю відходів – наступний крок в розвитку sustainability парфумерно-косметичної промисловості. На ринку косметичних інгредієнтів з’являється нова сировина, яка в іншому випадку була б не потрібна.

LMR Naturals від корпорації International Flavors & Fragrances розробила Upcycling Collection – портфоліо ароматів, для створення якого використали кілька типів відходів: побічні продукти врожаю, такі як насіння; відпрацьований екстракційний матеріал, такий як пульпа; або побічні потоки від переробних підприємств, наприклад, стічні води.

Компанія Symrise Cosmetic Ingredients представила три нові перероблені олії – гранатову, вишневу та гарбузову, отримані шляхом вторинної переробки відходів виробництва соків – викинутих фруктів.

Наприкінці 2020 року бренд Evonik запустив лінійку ботанічних активних інгредієнтів TEGO Natural, де деякі з інгредієнтів відповідають тенденції переробки. Інгредієнт TEGO Natural Citrus складається з фітохімікатів, наприклад, лютеоліну, що отримали з шкірок мандаринів.

Upcycling – майбутнє косметичної промисловості. Переробка відходів для вторинного використання – це не просто еко-забаганка, а реальний спосіб захистити нашу планету та зберегти її ресурси.

 Постбіотики – майбутнє догляду за мікробіомом шкіри?

Ферментація, пробіотики/постбіотикі та інші нетрадиційні підходи створили багатий інструментарій, за допомогою якого можна отримати нове покоління інгредієнтів.

BCR випустили нову лінію Bio-Hacked BCR, де використовують пробіотичне бродіння для створення інтелектуальних постбіотичних інгредієнтів. Постбіотичний “бульйон”, що утворюється після ферментації, містить багатий асортимент поживних речовин і активних речовин, які покращують косметичні склади.

Захист від гаджетів

Синє світло може викликати стійку пігментацію на обличчі, пригнічувати вироблення мелатоніну, підвищувати рівень гормону стресу та збуджувати нервову систему, що, в свою чергу, може викликати порушення сну та циркадного ритму.

За даними Unilever 64% користувачів проводять перед цифровими пристроями приблизно 6 годин в день. П’ять робочих днів з телефоном або ноутбуком дорівнюють впливу 25 хвилин на сонці без будь-якого захисту.

Зі зростанням кількості досліджень, що підтверджують негативний вплив синього світла на шкіру – зростає й попит на косметичні інгредієнти для захисту…

Нещодавно Givaudan запустили інгредієнт Synchronight, що діє як щит від впливу синього світла, дозволяючи мелатоніну шкіри грати свою природну роль в регулюванні циклу сну.

В 2020 році через стрімкий перехід всіх сфер в онлайн-простір у зв’язку з Сovid-19 бренд Faster’s lab випустив сироватку Anti-tech, яка розроблена для захисту шкіри від впливу синього світла. Екстракт насіння какао – основний інгредієнт для боротьби з пошкодженнями, викликаними синім світлом. Також сироватка містить такі активні інгредієнти, як бакучіол, вітамін С.

Маски & Антисептики

Маски вже стали невід’ємною частиною нашого життя, в зв’язку з цим з’явився попит на косметичні засоби з інгредієнтами, що спрямовані на відновлення захисного бар’єру шкіри та вирішення «Maskne» – проблем шкіри, що пов’язують з носінням масок.

Важливим предметом гігієни все ще залишаються дезінфікуючі засоби для рук… До речі, 69% респондентів в лютневому опитуванні The Benchmarking Co. стурбовані захистом або зміцненням шкірного бар’єру, що, можливо, пов’язано з пересушуванням шкіри через миття рук або використання дезінфікуючих засобів.

Підготовлено за матеріалами:
https://www.gcimagazine.com/
https://www.cosmeticsdesign.com/
https://www.cosmeticsandtoiletries.com/

Актуальні новини