В програмі конференції NonFood Master-2021 буде представлена доповідь Івана Шершенюка, Голови НТК Асоціації «Парфумерія та Косметика України»
В програмі конференції NonFood Master-2021 буде представлена доповідь Івана Шершенюка, Голови НТК Асоціації «Парфумерія та Косметика України»
Сьогодні поговоримо про такий важливий розділ Технічного регламенту, як НОТИФІКАЦІЯ...
Асоціація «Парфумерія та Косметика України» як галузева асоціація підтримала звернення від підприємців до Кабінету Міністрів України. До моменту виконання вимог учасники руху розпочинають загальноукраїнську акцію «Ми хочемо працювати!».
Нагадуємо, що вже 3 серпня 2022 року Технічний регламент на косметичну продукцію (ТР) буде введено в дію, саме тому ми розпочинаємо нашу нову рубрику #АПКУпроТР,
Covid-19 змінив споживача, він став практичним і технологічним, здається, навіть більш вимогливим, проте він також хоче досліджувати і отримувати новий досвід, експериментувати і не помилятися в своєму виборі. Тому якщо ми хочемо зберегти його увагу та прихильність – життєво необхідно змінюватися разом з ним та впроваджувати в своїй практиці сучасні beauty-технології. Фахівці АПКУ відібрали для вас найкращі кейси та підготували ну дуууже цікавий матеріал про нові пріоритети споживачів та сучасні beauty-технології...
АПКУ продовжує брати активну участь в міжнародній співпраці!
Китайський ринок косметики другий за величиною у світі після США, що дуже динамічно розвивається. Китайські споживачі витрачають дедалі більше на косметику та засоби особистої гігієни, і ця тенденція не сповільнюється. Очікується, що до 2024 року роздрібний продаж косметики в Китаї повинен досягти 67 мільярдів доларів. Фахівці АПКУ підготували для вас дайджест новин по Китайському ринку та законодавству.
Як виробники адаптуються до сучасних потреб споживача та інсайдерська інформація про майбутнє косметичного ринку: upcycling, «маскне», sustainability, постбіотики та інші тренди «нової нормальності» читайте далі….