Новини та події

Асоціація «Парфумерія та Косметика України» – Партнер XII Міжнародної практичної конференції: Food& NonFood Master-2021:Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників

В програмі конференції NonFood Master-2021 буде представлена доповідь Івана Шершенюка, Голови НТК Асоціації «Парфумерія та Косметика України»

Нотифікація #АПКУпроТР

Сьогодні поговоримо про такий важливий розділ Технічного регламенту, як НОТИФІКАЦІЯ...

АПКУ підтримала всеукраїнську акцію для підтримки підприємців під час локдауну – «Ми хочемо працювати!»

Асоціація «Парфумерія та Косметика України» як галузева асоціація підтримала звернення від підприємців до Кабінету Міністрів України. До моменту виконання вимог учасники руху розпочинають загальноукраїнську акцію «Ми хочемо працювати!».

Про відповідальну особу #АПКУпроТР

Нагадуємо, що вже 3 серпня 2022 року Технічний регламент на косметичну продукцію (ТР) буде введено в дію, саме тому ми розпочинаємо нашу нову рубрику #АПКУпроТР,

Tech & Beauty

Covid-19 змінив споживача, він став практичним і технологічним, здається, навіть більш вимогливим, проте він також хоче досліджувати і отримувати новий досвід, експериментувати і не помилятися в своєму виборі. Тому якщо ми хочемо зберегти його увагу та прихильність – життєво необхідно змінюватися разом з ним та впроваджувати в своїй практиці сучасні beauty-технології. Фахівці АПКУ відібрали для вас найкращі кейси та підготували ну дуууже цікавий матеріал про нові пріоритети споживачів та сучасні beauty-технології...

Новини косметичного ринку Китаю

Китайський ринок косметики другий за величиною у світі після США, що дуже динамічно розвивається. Китайські споживачі витрачають дедалі більше на косметику та засоби особистої гігієни, і ця тенденція не сповільнюється. Очікується, що до 2024 року роздрібний продаж косметики в Китаї повинен досягти 67 мільярдів доларів. Фахівці АПКУ підготували для вас дайджест новин по Китайському ринку та законодавству.

Вплив пандемії на тренди

Як виробники адаптуються до сучасних потреб споживача та інсайдерська інформація про майбутнє косметичного ринку: upcycling, «маскне», sustainability, постбіотики та інші тренди «нової нормальності» читайте далі….