Події Асоціації

Проект за підтримки Good Governance Fund, друга фаза

29 жовтня відбудеться зустріч з представниками Good Governance Fund. Візит делегації АПКУ на Cosmoprof Bologna 2020.

29.10.2019

м.Київ, вул.Володимирська, 10

Дивитися докладніше Згорнути

Проект за підтримки Good Governance Fund, друга фаза.
Візит делегації АПКУ на Cosmoprof Bologna 2020

29 жовтня відбудеться зустріч з представниками Good Governance Fund

Асоціація Парфумерія та Косметика України як учасник проекту: “SME EXPORT compliance under DCFTA” вирушає у подорож до Болоньї на виставку
Cosmoprof Bologna 2020 за фінансової підтримки Good Governance Fund Уряду Великої Британії.

Нагадаємо, що загальна ідея Проекту

* Збільшити можливості для експорту українських підприємств до ЄС із використанням потенціалу DCFTA.

* На сьогодні однією з перешкод для експорту є невідповідність продукції та виробничого процесу компаній нормам та стандартам ЄС, відповідним ринковим вимогам або відсутність необхідної документації, яка би підтверджувала таку відповідність.

У цьому контексті, у компаній виникає багато практичних питань, які вони можуть вирішити, запитавши у галузевої асоціації та партнерів з британської асоціації

Представник від Good Governance Fund – Андрій Кузьменко

П’ять компаній Учасників Асоціації  матимуть змогу відвідати Болонью в 2020 році.

Місце проведення: м.Київ, вул.Володимирська, 10
Початок: 10:30

Увага! ТІЛЬКИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ АСОЦІАЦІЇ

Зареєструватись на захід ви можете за посиланням

Приміщення та інженерно-технічна інфраструктура виробництва парфумерно-косметичної продукції у відповідність до вимог GMP.

21 жовтня в АПКУ відбудеться навчальний семінар для Учасників Асоціації. Це третій семінар з серії навчальних семінарів

21.10.2019

Дивитися докладніше Згорнути

21 жовтня в АПКУ відбудеться навчальний семінар для Учасників Асоціації.

Це третій семінар з серії навчальних семінарів

16.06. 2019 Перша тема: «Впровадження GMP на косметичних підприємствах»

27.09.2019 Друга тема: «Гігієна персоналу і система санітарно-епідеміологічного контролю»

21.10.2019 Третя тема: «Приміщення та інженерно-технічна інфраструктура виробництва парфумерно-косметичної продукції у відповідності до вимог GMP за стандартом ISO 22716:2007/ДСТУ ISO 22716:2015.»

Курс розрахован на 5 модулів.

Проведе семінар: Олена Рамазанова-Стьопкина, директор Міжнародної школи технічного законодавства та управління якістю, ISTL.

Тількі для учасників Асоціації, кількість мість обмежена (не більше 2 чоловік від компанії)

Дата проведення: 21 ЖОВТНЯ 2019
Місце проведення: уточнюється
Початок заходу о 14:00-18:00

Реєстрація обов’язкова за посиланням

Пост-реліз: Гігієна персоналу і система санітарно-епідеміологічного контролю»

27 вересня в АПКУ відбудеться навчальний семінар для Учасників Асоціації. Це другий семінар з серії навчальних семінарів

27.09.2019

м.Київ, вул.Володимирська, 10, 2 поверх, CityHUB

Дивитися докладніше Згорнути

27 вересня в АПКУ відбудеться навчальний семінар для Учасників Асоціації.

Це другий семінар з серії навчальних семінарів

16.06.2019 Перша тема: «Впровадження GMP на косметичних підприємствах»

27.09.2019 Друга тема: «Гігієна персоналу і система санітарно-епідеміологічного контролю»

Курс розрахован на 5 модулів.

Проведе семінар: Олена Рамазанова-Стьопкина, директор Міжнародної школи технічного законодавства та управління якістю, ISTL.

Тількі для учасників Асоціації, кількість мість обмежена (не більше 2 чоловік від компанії)

Дата проведення: 27 ВЕРЕСНЯ 2019
Місце проведення: м.Київ, вул. Володимирська, 10, CityHUB
Початок заходу о 14:00-18:00

Реєстрація обов’язкова за посиланням

Пост-реліз: Визначення перспективних країн для експорту

Вибір пріоритетних ринків для експорту та огляд можливостей пошуку партнерів через Європейську мережу підприємств

24.09.2019

м.Київ, площа Спортивна 1а, БЦ «Гулливер», башня А, 6 поверх

Дивитися докладніше Згорнути

24 вересня запрошуємо учасників Асоціації долучитись до семінару: “Визначення перспективних країн для експорту”

Основні питання які розглянемо:

Визначення перспективних країн для експорту
– Демографія
– Економічна панель
– Торговельна панель
– Динаміка валютного курсу
– Тарифи та відстань до ринку
– Оцінка попиту (споживання)

Щановні учасники АПКУ! Якщо у вас є бажання:

– вийти на зовнішні ринки та розвити свій експортний потенціал;
– вдосконалити свої знання та навички для підготовки вашого бізнесу до експорту;
– мати доступ до аналітичних матеріалів для вивчення потенційних ринків для експорту: торговельні огляди країн, секторальна аналітика, гайди та інформація про тарифні та нетарифні обмеження;
– відвідувати заходи з розширення експортних можливостей та пошуку нових закордонних партнерів: торгові місії, виставки, бізнес-форуми;

Зробіть певні кроки!

Крок #1
Обов’язкова умова участі в проекті для УЧАСНИКІВ Асоціації, реєстрація вашої компанії на EPO платформі за посиланням: http://bit.ly/2JUUoFu

Крок#2
Заявка на участь у заходах ЕРО для учасника Асоціації: http://bit.ly/2JULZC3

Програма заходу:

15:00-16:00 – Вибір пріоритетних ринків для експорту та огляд можливостей пошуку партнерів через Європейську мережу підприємств (EEN)
Спікер: Ольга Гвоздьова, начальник відділу аналітики ДУ «Офіс з просування експорту»

16:00 – 16:30 – Перерва

16:30 – 17:30 Інтернаціоналізація бізнесу як запорука успішного експорту компанії та огляд Сорсингової платформи від ЕРО
Спікер: Олександр Колесніков, начальник відділу експортного консалтингу ДУ «Офіс з просування експорту»

17:30 – 18:00 Відповіді на запитання

Дата: 24 вересня
Час: 15:00-18:00
Місце проведення: м.Київ, площа Спортивна 1а, БЦ «Гулливер», башня А, 6 поверх

Пост-реліз: 5 основних критеріїв оцінки виробника

Безкоштовний семінар - консультація від Асоціації Парфумерія та Косметика України в рамках виставки Intercharm Україна 2019

18.09.2019

м.Київ, Броварський проспект 15

Дивитися докладніше Згорнути

Безкоштовний семінар – консультація від Асоціації Парфумерія та Косметика України в рамках виставки Intercharm Україна 2019

«5 основних критеріїв оцінки виробника або як зробити правильний вибір постачальника»

Дата: 18, вересня 2019
Час: 11: 00-12: 00
Місце: БАЙЄРСЬКА кафе
Вхід: вільний по беджі «Байєр»

МОДУЛЬ 1
11:00 – 11:30
Актуалізація чинного законодавства для виробництва і розміщення на ринку косметики.

Доповідач: Вікторія Філатова– Голова Правління АПКУ, Глава ТК-171 Продукція парфюмерно-косметичного виробництва

Питання:
– як працює виробник в умовах перехідного періоду
ДСТУ або ТУ, що важливо знати про стандартизацію в Україні
– відповідальна особа і які документи повинні бути в наявності
– орган ринкового нагляду і чому Держлікслужба контролюватиме ринок косметики
– сертифікація косметики і органічної / натуральної / екологічної продукції

МОДУЛЬ 2
11:30 – 12:00
Як оцінити готовність виробника до контрактного виробництва?

Доповідач: Іван Шершенюк– Директор з питань технічного регулювання, Глава науково-технічного комітету АПКУ

Питання:
– які принципи повинні бути закладені в основу виробництва
– правильний підбір постачальників інгредіентов- запорука безпеки косметики
– система контролю вхідної сировини та кінцевого продукту
– маркування косметики, помилкові заяви про продукцію
– Check-list для оцінки виробника

Чекаємо всіх зареєстрованих учасників в БАЙЄРСЬКІЙ програмі на семінарі!

Щоб отримати бейдж байера пройдіть реєстрацію в БАЙЄРСЬКІЙ програмі за посиланням: http://bit.ly/2k6mELi

ПЛАН ЗАХОДІВ АСОЦІАЦІЇ НА ІІ ПІВРІЧЧА 2019

Представляємо вашій увазі, запланований розклад заходів Асоциацією на друге півріччя 2019 року.

01.07.2019

Дивитися докладніше Згорнути

Вебінар: Дорожня карта впровадження технічного регламенту на підприємстві

Проект технічного регламента на косметичну продукцію проходить останні етапи обговорення в міністерствах перед затвердженням і ми сподіваємось, що покрокова інструкція допоможе провести внутрішній аудит на ваших підприємствах.

29.08.2019

online

Дивитися докладніше Згорнути

29 серпня Асоціація «Парфумерія та Косметика України» організовує вебінар.

Тема: «Дорожня карта впровадження технічног регламенту на підприємстві»

Проект технічного регламента на косметичну продукцію проходить останні етапи обговорення в міністерствах перед затвердженням і ми сподіваємось, що покрокова інструкція допоможе провести внутрішній аудит на ваших підприємствах.

  • що потрібно робити в першу чергу
  • як підготуватися виробникам та імпортерам до виконання вимог технічного регламенту на косметичну продукцію
  • як оцінити ступінь готовності виробництва до впровадження GMP
  • як підготувати документацію (PIF)
  • як провести аудит постачальників сировини
  • як підготувати персонал до змін

Все це у нашій Дорожній карті!

Участь ТІЛЬКИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ АСОЦІАЦІЇ – БЕЗКОШТОВНА.

Попередня реєстрація обов’язкова. За посиланням: http://bit.ly/2GEzVCI

У звязку з обмеженою кількістю місць, прохання реєструвати не більше ОДНОГО представника від компанії.

За додатковою інформацією звертайтесь до організаторів за телефоном: 044 580 80 08

Початок о 15:00
Формат: вебінар (онлайн)

Кількість місць обмежена!

Пост-реліз. Круглий стіл: «Спирт денатурований в косметичній галузі: зміни в законодавстві»

Сьогодні відбувся круглий стіл на тему: «Спирт денатурований в косметичній галузі: зміни в законодавстві» Дякуємо всім хто долучився до обговорення. Окрема подяка Людмилі Хомічак Luda Khomichak, Міністерство аграрної політики та продовольства України, за детальну презентацію змін у законі і підзаконних актів, які дійсні з 01.09.2019 року, щиро дякуємо, за ретельну підготовку і керівництво для наших учасників.

30.07.2019

Дивитися докладніше Згорнути

Сьогодні відбувся круглий стіл на тему: «Спирт денатурований в косметичній галузі: зміни в законодавстві»

Дякуємо всім хто долучився до обговорення.

Окрема подяка Людмилі Хомічак Luda Khomichak, Міністерство аграрної політики та продовольства України, за детальну презентацію змін у законі і підзаконних актів, які дійсні з 01.09.2019 року, щиро дякуємо, за ретельну підготовку і керівництво для наших учасників.

Ми змогли обговорити з представниками Фіскальної служби, департаменту підакцизних товарів важливі нюанси при перевірках і облік спирту на підприємстві.

Представники від Укрспирт розповіли про тонкощі електронного адміністрування спирту.

Дуже продуктивна зустріч для нашої галузі, сподіваємось ті питання які будуть виникати в зв’язку із нововведеннями тепер для наших учасників вирішувати буде простіше.