Якою буде косметична галузь в 2022 році?

Час знайомитись з основними світовими beauty-трендами 2022!

14.01.2022

Пандемія принесла багато змін для косметичної галузі та стимулювала її розвиток, а результати цієї активізації ми спостерігаємо з появою нових технологій та підходів у бізнесі. У 2022 році очікувано прогнозується розвиток основних постпандемічних трендів (наприклад, upcycling, діджиталізація галузі та персоналізований підхід), але є і неочікувані тенденції, які навіть нас здивували! Наші фахівці ґрунтовно попрацювали та підготували для вас детальний огляд п’яти глобальних трендів з якими ми вступаємо в новий рік.


1. Косметика для чоловіків на підйомі!

 

За даними Cosmetics Business, категорія косметичних засобів для чоловіків помітно зросла, і, як очікується, до 2024 року глобальний обсяг продажів цього сектора складе 81 мільярд доларів.

Звіт GlobalWebIndex показав, що на п’яти основних ринках — Франції, Німеччині, Італії, Великобританії та США — кількість чоловіків, зацікавлених у косметичних продуктах, зросла на 3% у період з 2018 по 2 квартал 2021 року, в той час коли у жінок-споживачів знизився інтерес на 5%. Однак аудиторія чоловіків все ще потребує більшої візуальної репрезентації та репрезентації в магазинах або в самих продуктах.

За словами експертів, для того щоб ця тенденція не пішла на спад необхідно вжити заходів для стимулювання представників цієї групи споживачів, встановивши більш реалістичні стандарти краси та інвестуючи в інновації унісекс або без статі. У довгостроковій перспективі бренди повинні враховувати інклюзивність під час прийому персоналу, щоб працівники відображали різноманітність споживачів.

2. Акцент на догляд за шкірою

 

Більше часу вдома та тривалий стрес змусили споживачів уважніше ставитися до догляду за шкірою та її здоров’ю, що відгукнулось зростанням кількості «ритуалів» у догляді та популярністю цієї категорії. У 2022 фокус на шкірі охоплюватиме всі частини тіла, включаючи догляд за шкірою голови та пахвами. Догляд за пахвами тепер не тільки про контроль запаху, споживачі прагнуть приділяти цьому таку саму увагу, як і обличчю. Наприклад, таїландський бренд Erb випустив у свій асортимент тонік для шкіри пахв, а австралійська компанія KIND-LY розробила детоксикаційну маску для пахв, призначену для використання перед дезодорантом.

Також прогнозується сплеск популярності в функціональних продуктах для догляду за шкірою з високою концентрацією активних речовин. Споживачі прагнуть зменшити кількість продуктів, що використовують в щоденній б’юті-рутині (тенденція на «скінмінімалізм») та готові платити високу ціну, але тільки якщо вона аргументована доведеною ефективністю і якістю продукту.

3. Екологічне пакування та waterless-формати продукції

 

Серед екологічних рішень для упаковки актуальним залишається використання переробленого пластику. Крім пластику, бренди використовують більше алюмінієвої, паперової та картонної упаковки та зменшують загальну кількість упаковки, що вони раніше використовували. Також компанії розробляють більше безводних типів продуктів, які можуть використовувати менше або взагалі не використовувати пластикову упаковку, оскільки вони менш реактивні. Деякі бренди також випускають багаторазові продукти (з можливістю повторного наповнення), що теж зменшує використання пластику.

На початку 2022 року NielsenIQ випустили аналітичний звіт про глобальні споживчі тенденції цього святкового сезону, який підтверджує підвищений інтерес споживачів до екологічності. За даними NielsenIQ на 431% збільшилася кількість пошукових запитів по парфумерії багаторазового використання і на 1587% з пошуку засобів по догляду за волоссям у біорозкладному пакованні .

4. Діджиталізація & Персоналізація

 

Завдяки штучному інтелекту, 3D-друку, доповненій реальності та аналізу ДНК індустрія краси стає все більше керованою технологіями в наданні персоналізації. Оскільки потреби споживачів змінюються та вимагають більш індивідуальних і конкретних результатів, таких як точні відповідності догляду за шкірою та персоналізовані формули, цифровізація індустрії краси продовжуватиме зростати у 2022 році.

Дедалі частіше зустрічаються засоби по догляду за шкірою виготовлені на основі генетичного дослідження замовника. Nomige — один із таких брендів. Все що потрібно — це надати зразок ДНК, його проаналізують та на основі отриманих даних розроблять персоналізований продукт з унікальним підбором активних компонентів. Згідно з новим звітом Grand View Research, Inc. очікується, що “персоналізовані” ДНК-продукти для догляду за шкірою досягнуть майже 10 мільярдів доларів до 2028 року.

Neutrogena працюють над створенням персоналізованого продукту за допомогою 3D-друку. Вони розробили технологію 3D маски для обличчя, що попередньо у спеціальному додатку Neutrogena Skin 360 налаштовується відповідно до потреб шкіри та форми обличчя, після чого високоефективні інгредієнти “друкуються” на гідрогелевій масці саме в тих зонах, в яких вони будуть найефективнішими для клієнта.

Кожен споживач косметики сьогодні шукає більш збагаченого досвіду (“Experience-first” — одна з основних тенденцій 2021 року) та взаємодії з брендами та рітейлом під час покупок, що допоможе зробити правильний вибір, як у магазинах, так і на e-cоmmerce платформах. Наприклад, компанія A.S. Watson, найбільший рітейлер у сфері роздрібної торгівлі, спільно з фінською косметичною фірмою Revieve розробили та запустили AI Skin Advisor на своєму сайті — інструмент-консультант, що працює на основі штучного інтелекту та проводить діагностику шкіри, після чого пропонує продукти, які відповідають потребам клієнтів. За результатами дослідження Revive, це збільшило вартість замовлення на 20% з моменту появи інструменту, а також вдвічі зріс час перебування клієнта на сайті.

5. «Гібридна» або багатофункціональна косметика

 

«Гібридна» косметика — одна з цікавих тенденцій, активізації якої посприяла саме пандемія. Споживачі шукають продукти, які, крім різних функціональних переваг, економлять час та гроші. Багатофункціональні, гібридні або 2-в-1 продукти є чудовою нагодою для інновацій у косметиці. Ось декілька прикладів для натхнення:

    • Мультифункціональні рум’яна, що можуть використовуватися як тіні для повік, хайлайтер для скул, як блиск для губ і безпосередньо за призначенням;
    • Парфуми-кондиціонер для волосся;
    • «Гібридні» рецептури: продукти, що змінюють текстуру та зовнішний вигляд, коли споживач взаємодіє з ними (масло-молочко, крем-сироватка, гель-сироватка…);
    • «Crossmetics»: традиційні межі між категоріями починають зникати. З’являються нові пропозиції продуктів догляду за волоссям або продуктів для макіяжу, парфумів з корисними властивостями для догляду за шкірою…

 

 

Підготовлено за матеріалами:
https://www.realsimple.com/
https://www.cosmeticsdesign-europe.com/
https://www.cosmeticsandtoiletries.com/
https://connect.in-cosmetics.com/

Актуальні новини