1. Повернення на «High street»!Розповсюдження косметичного продукту через фірмові магазини та спеціалізовані торгівельні мережі точно не помре, але ж вона звичайно дуже змінюється. В той
10.01.2020
10.01.2020
1. Повернення на «High street»!Розповсюдження косметичного продукту через фірмові магазини та спеціалізовані торгівельні мережі точно не помре, але ж вона звичайно дуже змінюється. В той
10.01.2020
10.01.2020
Digital – це вже наша реальність. І тому новини цього року в сфері програмного забезпечення нашої індустрії не менш важливі. Отже: Компанія Henkel нещодавно випустила
09.01.2020
09.01.2020
Стратегія розвитку кожного окремого бізнесу в косметичній галузі з урахуванням цілей сталого розвитку – це вже нова парадигма у створенні та розвитку косметичного бренду. Етичної
08.01.2020
08.01.2020
1.Бакучіол (Bakuchiol) – один з інгредієнтів цього року для догляду за шкірою, який, здавалося б, з’явився “за ніч” і зараз є абсолютно скрізь. Ви, напевно,
02.01.2020
02.01.2020
Косметична галузь в постійних пошуках та витрачає великі ресурси на наукові дослідження, а розробники працюють над вдосконаленням своіх пропозиції. Системи доставки Дослідження систем доставки в
31.12.2019
31.12.2019
Halal Cosmetics зростає з ростом попиту на натуральні продукти. Органічні, веганські та екологічно чисті – це найпоширеніші терміни в галузі особистої гігієни та косметичної індустрії,
30.12.2019
30.12.2019
Наприкінці 2019 року косметичний світ сколихнули важливі новини американського ринку. Вперше було опубліковано асоціацією Personal Care Products Council’s (PCPC) First sustainability report. Дякуємо PCPC за
27.12.2019
27.12.2019
Фінансові події у косметичній галузі у 2019: найбільшою угодою цього року визначено продаж компанії AVON Бразильська компанія Natura&Co оголосила про придбання американської компанії Avon Products,
26.12.2019
26.12.2019